20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2012  (Lest 379208 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Christian

  • Gjest
Transfervinduet Januar 2012
« på: 01. Sep. 2011, 10:12 »
Da er Transfervinduet Januar 2012 tråden her, som ønska!
« Siste redigering: 01. Sep. 2011, 10:14 av Christian »

Tim S

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1114
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #1 på: 01. Sep. 2011, 10:14 »
Nå laga eg den vakre tråden og så blir den sletta :) haha

Det vi trenger i januar er ivertfall ein spiss. Må ver ein bakromsspiss mener eg, ein ny Bellamy-type
Newcastlesupporter siden 1992

Tim S

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1114
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #2 på: 01. Sep. 2011, 10:16 »
Eg sletta den, sidan eg nettopp lagde den etter eg såg ønske ditt.

Sorry mack...

Gjer ingenting, bare ta all ære du  ;)
Newcastlesupporter siden 1992

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8659
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #3 på: 01. Sep. 2011, 10:17 »
Litt tidlig og vite hva man trenger, men en spiss og en stopper er et must. Men før den tid kan det skje skader og masse dritt, som gjør at man trenger andre spillere og.

Men er litt for langt frem i tid til at jeg orker å tenke for mye opå det. :P
Nei.

Tim S

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1114
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #4 på: 01. Sep. 2011, 10:21 »
16 uker så er vi der, ikkje så lang tid det.
Newcastlesupporter siden 1992

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #5 på: 01. Sep. 2011, 10:25 »
16 uker så er vi der, ikkje så lang tid det.

Litt for kort tid når vi ser hva gutta boys på styrerommet på St.James har klart, eller strengt tatt IKKE klart, å få til i løpet av en hel sommer.  :P

LazyLeif

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 246
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #6 på: 01. Sep. 2011, 10:34 »
Offfffff...... Et par dagers pause kanskje?

Vegard Nilsen

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 72
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #7 på: 01. Sep. 2011, 10:48 »
Må egentlig si, ettersom spillestilen vår forandrer seg til noe jeg kaller bedre iallefall for mine øyne. Mere pasninger. Mere fart og spenstighet. Så ønsker jeg meg kanskje en mere komplett spiss på topp. En drogba type. Tror Papiss er av denne typen. En som kan litt av alt, men som har sitt hovedskuss i avslutninger. Han er fremdeles stor og sterk, har bra med fart men kan avslutte. Tror vi burde lete etter noe ala dette til å spille alene på topp.

Disse type spillerne blomstrer ofte i lag som spiller den type fotball vi er ute etter. En som kan stå å bevege seg rundt boksen. Kan snu seg med ball i bena, kan heade med kraft, kan spille veggspill med HBA for å sleppe han igjennom. Derfor ville Papiss vært en våt drøm i januarvinduet. Antageligvis vil mulighetene åpne seg for andre valg også før januar/neste sommer.

Må si jeg er ganske skuffet over at Ridgewell ikke kom. Ettersom det ville vært en fantastisk signering for oss pdd. Men håper vi kan fortsette trenden med å kjøpe kvalitet for en billig penge og virkelig bygge opp laget. Spiss blir nok det dyreste vi har kjøpt på en god stund med Ashley som eier. Visst vi bryter 10mp barriæren kan en tenke seg hva de klarer å fiske frem når vi henter spillere fra CL lag som santon og Cabaye for en billig penge?

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7617
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #8 på: 01. Sep. 2011, 15:37 »
Prioteringsliste:

-Rask spiss
-Stopper (For dårleg bredde)
-Venstreback (Santon over på høgre)

Støtter den! Så lenge vi klarer å beholde alle spillerne våre da.. Noe som pleier å vise seg å være veldig vanskelig av en eller annen grunn..

Tim S

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1114
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #9 på: 01. Sep. 2011, 15:43 »
Einaste eg håper går i januarvinduet er Alan Smith. Resten er det viktig å beholde på grunn av kontinuitet og bredde.

Enig med prioritetslistå te Christian.

Er vel ein del spillere som kontrakten går ut på til sommeren som kan ver aktuelle i januar.
Newcastlesupporter siden 1992

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7617
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #10 på: 01. Sep. 2011, 15:47 »
Jeg er fan av å kjøpe kjøpe få og selge få. Mye bedre kontinuitet og samhold + samspill av det. Jeg er ingen fan av å selge mange og kjøpe mange, selv om jeg forstår at styret hadde problemer med økonomien og høye lønninger.

ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #11 på: 01. Sep. 2011, 16:07 »
Eneste jeg er skeptisk til (uten å ha så fryktelig mye grunnlag foreløpig) er å flytte Santon over på høyre. Jada, han er høyrebeint, men han har spillt mest på venstre (slik jeg forstår det) og er mest vant til det.

Kanskje det hadde vært lurere med en HB (de er visstnok lettere å få tak i? Finnes flere gode av?) hvis det skulle vise seg at Santon er en åpenbaring på VB?

Når man får litt mer følelsen med Santon og hans nivå her og der kan vi begynne å snakke om hvilken plass vi trenger forsterkninger på.

Uansett er vel essensen at hverken Raylor eller Simpson er så gode som vi skulle ønske de var...
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #12 på: 01. Sep. 2011, 16:21 »
Prioteringsliste:

-Rask spiss
-Stopper (For dårleg bredde)
-Venstreback (Santon over på høgre)

Første bud må være å få inn erstattere til dem som blir solgt. Alt utenom dette er vel en bonus.......

NUFC

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 260
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #13 på: 01. Sep. 2011, 16:26 »
Offfffff...... Et par dagers pause kanskje?

e9
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

Sholadinho

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 443
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #14 på: 01. Sep. 2011, 16:39 »
Smith og Løven ut
Defoe og venstreback inn