20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Klubbfotball rundt i verden.  (Lest 158909 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Klubbfotball rundt i verden.
« Svar #960 på: 06. Sep. 2022, 17:17 »
Helt rett av NFF. Normann har vel russisk kone slik jeg har skjønt det? Uansett, han har bæsja på leggen. Kanskje vi ikke ser han igjen for Norge.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

smiro

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 110
    • Vis profil
Sv: Klubbfotball rundt i verden.
« Svar #961 på: 06. Sep. 2022, 23:56 »
At Normann ikke får spille for Norge, har jeg delte meninger om, vi som er Newcastle fans bør ikke si så mye vi heier jo på en klubb med grusomme moraliske eiere,, håper alle som er så for at Normann og andre som spiller i Russland skal boikottes , boikotter VM å, jeg skal ikke se en bit av VM som er korrupt,, alle spillerne burde nekta å delta,, så kunne Fifa stått der med skjegget i postkassa

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Klubbfotball rundt i verden.
« Svar #962 på: 07. Sep. 2022, 14:01 »
Jeg har ikke planer om å se VM, jeg heller - så får vi se om jeg klarer følge det når det faktisk starter opp.

Ellers har du jo egentlig helt rett, vi sitter i glasshus som Newcastle-fans. Skulle helst ønske at klubben ble kjøpt opp igjen av andre eiere.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Klubbfotball rundt i verden.
« Svar #963 på: 07. Sep. 2022, 15:05 »
Jeg har ikke planer om å se VM, jeg heller - så får vi se om jeg klarer følge det når det faktisk starter opp.

Ellers har du jo egentlig helt rett, vi sitter i glasshus som Newcastle-fans. Skulle helst ønske at klubben ble kjøpt opp igjen av andre eiere.

Skal innrømme at det begynner å bli litt flaut selv. Gleden over rike eiere med ambisjoner har kommet litt på avstand, og de bortedraktene rystet meg litt. Hver gang noen spør meg hvilket lag jeg holder med så er det eiersituasjonen som blir temaet, og ikke så mye om det sportslige.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Klubbfotball rundt i verden.
« Svar #964 på: 27. Okt. 2022, 14:00 »
Good ebening..............  ::)

Ser Villa har ansatt fyren som ikke turte bli Newcastle-manager, Unai Emery  ;D

Åkkesom, spennende signering, og interessant å se om han kan kopiere bragdene i Spania med spesielt Sevilla?
No fate but what you make