20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United vs. Hull City, FA-Cup omkamp, Onsdag 14.Jan kl 20.45  (Lest 52416 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ØyvindVaslag

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 39
    • Vis profil
    • Automote AS
Kjører ivei denne å jeg,

I mine øyne en glimrende kamp å spille på seg selvtillit da dette er en kamp vi skal vinne.
Ikke helt oppdatert på skadefronten men håper å få,

                 Given
Edgar - Colo - Bassong - Enrique
Jonas - Guthrie - Butt - N'Zogbia
             Owen - Carroll

Ikke helt fan av Carroll men greit å la han slippe til så får vi sett om potensialet er der.

Skal vi få en forløsende målorgie da? Ja håper det og tipper 3-0 til oss :-)
Howay the lads!

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Tviler faktisk på at vi får med oss noe særlig fra denne kampen. Spiller vi opp mot vårt beste, kan vi vinne. Dog har jeg liten tru og lyst til at vi skal vinne. Det betyr bare enda flere kamper på en übertynn stall, og det trenger vi ikke nå. Ikke kommer vi til å vinne cupen heller. Derfor har jeg et aldri så lite ønske om at vi ryker :( Selv om en seier hadde vært veldig godt for laget :)

Noen som vet hvordan situasjonen med Smith og Barton er nå? De skulle vel begynne å trene for fullt denne uken, så blir kanskje for tidlig for dem å spille denne kampen?
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Hull har vel en seier på de siste 14 kampene eller noe, så ser ikke hvorfor vi skal være pessimistiske foran denne matchen.

Noen som vet hvordan situasjonen med Smith og Barton er nå? De skulle vel begynne å trene for fullt denne uken, så blir kanskje for tidlig for dem å spille denne kampen?
Chris Hughton uttalte vel tidligere i dag at både Smith, Barton og Martins fortsatt er 3 uker unna førstelagsspill.

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Går kampen på tv mon tro?

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Å fytti helvete, nå ble jeg skremt, se. Flere overskrifter på newsnow sier at "Michael Owen misses rest of the season".... Heldigvis er det snakk om en rugby-Michael Owen... :o

Nikolaien

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 565
    • Vis profil
Neppe tilfeldig den overskrifta ja :D

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Hadde det vært "vår" Michael Owen kunne det faktisk blitt ein liten sjanse for at han signerte ny kontrakt ved sesongslutt. Ellers er det sjanselaust.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Da hadde det også vært en straks høyere mulighet for at vi hadde sett Coca Cola inn i kvitøyet! Jeg ble faen skremt selv.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Vart vettskremt eg!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Synst det er viktig at mi vinn denne, for att litt sjøltillit, det treng mi. På tide vi vinne heime no, og vise heimefansen kva vi kan.

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Denne vinner vi, np  :)

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Ja, denne kampen tror jeg faktisk vi vinner ganske greit. Hull hadde en sykt bra start på sesongen men synes de har tapt seg skikkelig.
Selvom vi sliter med skader kan jeg ikke se for meg Newcastle tape hjemme mot Hull.

Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Leslie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 527
    • Vis profil
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Da MÅ Xisco få spille!!

Problemet blir jo bare da han er helt uten kampform å vil mest sannsynlig være dårlig som faen...

VepsoO

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1520
    • Vis profil
Med Enrique også ute nå ja.
Given
Edgar Cacapa Colo Bassong

Eller

Given
Geremi Colo Bassong Edgar

?

Også ja nå må jammen Xisco få prøve seg, men han har jo sikkert selvtillitt på bunn...
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic