20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sam allerdayce SPARKET!  (Lest 15055 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Sam allerdayce SPARKET!
« Svar #15 på: 09. Jan. 2008, 21:17 »
Vetta fan hva eg skal si. Det skjer bare ting heile tiden med oss....

Shearer
Mourinho
Keegan
Klinsman
Moyes

Snusflekk

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 426
    • Vis profil
Sv: Sam allerdayce SPARKET!
« Svar #16 på: 09. Jan. 2008, 21:21 »
Ønskeliste:

Mourinho
Hitzfeld
Scolari
The Dream Ticket
Cupér

Helst utenlandsk

IKKE ønskeliste:

Jol
El Tel
Houllier
Mc Laren


Venter på mld fra Newcastle:)
Ja heia gutta!

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Sam allerdayce SPARKET!
« Svar #17 på: 09. Jan. 2008, 21:53 »
Da er det bare komme med en liste som inneholder engelskmenn som jeg skjønner?
Eller er det bare tull, å det stikk motsatte som kommer til å skje tro?
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Sam allerdayce SPARKET!
« Svar #18 på: 09. Jan. 2008, 22:06 »
Har noen en link til den siden eg kan se at Mort har sagt det med at den dei søker er britisk og ikke heter Shearer?

Torjus

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 881
    • Vis profil

Tommy Sten

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1056
    • Vis profil
Sv: Sam allerdayce SPARKET!
« Svar #20 på: 09. Jan. 2008, 22:51 »
Hvilken britisk manager skal de ansette som har bedre forutsetninger enn det Big Sam hadde ? Men nå sa jo Chris Mort bare for under to uker siden at Allardyce ble sittende og at han lo av alle ryktene som kom..Tror nok vi skal ta det Mort sier med en klype salt. Og de må jo ha hatt en annen manager på lur, de er jo beinharde forretningsmenn og har garantert ikke tenkt å la Nigel Pearson lede laget ut sesongen. Marcello Lippi hadde vært fantastisk, kanskje Mourinho..Martin Jol vil jeg ikke ha, ei heller Shearer. Shearer er uaktuell uansett i følge BBC, og han ville blitt altfor fersk i den denne sammenhengen også. Men å gjøre noe sånt midt i transfervinduet, uten at de har en i bakhånd? Jeg nekter å tro at de er så dumme. Synd på Sam da, men..the drama goes on :p Det skal bli ekstremt spennende å følge denne saken hvertfall.
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Tim S

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1114
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Sv: Sam allerdayce SPARKET!
« Svar #21 på: 09. Jan. 2008, 22:59 »
Helt sikker Kevin Keegan med Alan Shearer som assistent. Eneste britiske par som er bedre enn Big Sam av dem som er ledige på markedet.
Newcastlesupporter siden 1992

Tommy Sten

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1056
    • Vis profil
Sv: Sam allerdayce SPARKET!
« Svar #22 på: 09. Jan. 2008, 23:02 »
Haha, du MÅ jo være en tullebruker.. Keegan har vel sagt nei til å bli manager for noen klubb, og Shearer vil bli i BBC. Hvordan kan du si at de er det beste paret, Shearer har vel faen aldri vært manager? Haha, huff..Og du har vært supporter siden 1992? Ble du født da eller ?
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Tim S

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1114
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Sv: Sam allerdayce SPARKET!
« Svar #23 på: 10. Jan. 2008, 08:33 »
Faen er ditt problem Tommy. Lær deg å lese før du kommentere noge. Eg sa ikkje dei var det beste paret, eg sa dei var det beste britiske paret som var ledig på markedet, sa aldri at dei var interessert i jobben. Må ver lov å ha meininger om hva den neste manageren kan bli uten at man skal bli kalt tullebruker. Og nei, eg blei født 11år før 1992.
Newcastlesupporter siden 1992

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2132
    • Vis profil
Sv: Sam allerdayce SPARKET!
« Svar #24 på: 10. Jan. 2008, 09:53 »
Sjokkert over denne avgjørelsen, også med henhold til at det er en brittisk manager vi skal annsette. Typisk at det er Steve Mclaren, da jeg mye heller ville sett big Sam ved roret. Han kunne snudd det tilslutt. Slik har fotballen blitt dere. . 8 mnd Allardyce fikk?  ???
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Tor Ingar

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 122
    • Vis profil
Sv: Sam allerdayce SPARKET!
« Svar #25 på: 10. Jan. 2008, 10:46 »
vi må for guds skyld ikke ansette en britisk manager..skal vi aldri lære. mourinho please

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Sam allerdayce SPARKET!
« Svar #26 på: 10. Jan. 2008, 11:35 »
Sjokkert over denne avgjørelsen, også med henhold til at det er en brittisk manager vi skal annsette. Typisk at det er Steve Mclaren, da jeg mye heller ville sett big Sam ved roret. Han kunne snudd det tilslutt. Slik har fotballen blitt dere. . 8 mnd Allardyce fikk?  ???

9 tror eg dvs 24 kamper i alt tror eg.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Filla

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 312
    • Vis profil
Sv: Sam allerdayce SPARKET!
« Svar #27 på: 10. Jan. 2008, 12:11 »
Jeg er jævli skuffa over dette!!Hvorfor ikke gi mannen litt tid til å få bygge sitt lag,så er jeg sikker på att resultatene og spillet hadde blitt mye bedre...men NEIDA, ut av klubben etter 24 kamper og en respektabel plassering(ikke bra,men ok nok).    Rom ble ikke bygget på en dag..
Enormt dårlig timming var det også med tanke på att det er midt i transferviduet.Trodde Ashley og Mort kanskje var litt bedre enn Fat Freddie, men dette gjør att jeg begynner å tvile litt...Håper bare att det kommer inn en manager fort, så vi ikke blitt hengenes med Pearson hele sesongen.Det holder ikke i mine øyne.

Jeg lurer på om det ligger noe annet bak sparkingen av kanskje den beste britiske treneren etter Ferguson, enn dårlige resultat? Krevde han for mye, var det uenighet om spillestil eller kanskje ikke Ashley orket trykket fra supporterne om å sparke Allardyce?  Big Sam er en vinnertype og dette er ett stort tap for oss. Vi må få inn litt vinnermentalitet i klubben og la manageren få tid på seg til å bygge ett sterkt og sammensveisa lag, så dette er ett stort steg tilbake.

Journalisten

  • Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1221
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Sv: Sam allerdayce SPARKET!
« Svar #28 på: 10. Jan. 2008, 12:21 »
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Sam allerdayce SPARKET!
« Svar #29 på: 10. Jan. 2008, 12:42 »
Kor kjem det fra at Redknapp har fått til mykje med lite? Er ikkje Portsmouth ein av klubbane som har brukt mest dei siste årene?