20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Craig Moore  (Lest 15053 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

playah

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 317
    • Vis profil
Craig Moore
« Svar #30 på: 21. April 2006, 13:45 »
Woodgate hadde en sånn avtale i madrid, han fikk bare 40000pund i uken siden har var skadet, mens med engang han ble frisk så fikk han 80000pund i uken.
Danman grunnen til jeg sier at vi må selge butt og faye er pga butt tar inn 50000pund i uken fr å sitte på benken, og det er veldig mye når det gjelder Newcastle United....vi har Luque som gjør den jobben der :wink: , selv om jeg ville ønsket å sett han på banen enn å sitte på benken, og fortiden har vi boumsong oxo som tar inn masse cash selvom han ikke spiller :idea:

DanMan

  • Gjest
Craig Moore
« Svar #31 på: 24. April 2006, 11:45 »
Da får vi heller selge Boum da?  :lol:

Jeg er enig i at vi ikke trenger BÅDE Faye og Butt, men vi kan ikke kun ha 11 kompetente spillere. Vi trenger solide back-up-løsninger, og det koster nødvendigvis penger. Ser helst at vi beholder Faye, som både er yngre og mer "fornøyd" med å spille andrefiolin enn Butt er, og trolig tjener mindre enn Butt, som du nevner lønna til.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Craig Moore
« Svar #32 på: 23. Juni 2006, 11:46 »
Jeg finner det for godt å gjøre tråden om Graig Moore aktiv igjen, for å hylle vår kjære stopper for at han scoret mål og var med på å sende Australia videre i VM.

Ikke at jeg tror Australia og Moore har noen særlig sjanse mot Italia, men hei, Moore hadde stort sett god kontroll på Ronaldo og Adriano, så hvorfor skal han ikke kunne ha kontroll på Luca Toni? Joda, Toni er nok en mer bevegelig spiss enn de to brassene, men jeg synes Moore har gjort en god figur hittil i VM, noe som gleder meg.

Er folket enig med meg, eller er Moore en av hovedårsakene til at Australia trolig ryker ut i åttendedelsfinalen? Hva synes man om Moores innsats i vm?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Craig Moore
« Svar #33 på: 23. Juni 2006, 13:05 »
han er god, så håper at (g)raig kjemper seg inn i førsteelveren i år. på sitt beste er han jo svingod!

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Craig Moore
« Svar #34 på: 23. Juni 2006, 20:21 »
Moore har vel vært Newcastles beste representant sålangt i VM. Som Joakim sier blir det nok med en kamp til for More og resten av Australia. Men More har like fullt og helt gjort sine saker bra sammen med resten av det australske laget, positiv overraskelse.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Craig Moore
« Svar #35 på: 23. Juni 2006, 20:23 »
Sitat fra: "aDDis"
han er god, så håper at (g)raig kjemper seg inn i førsteelveren i år. på sitt beste er han jo svingod!

han avsluttet også veldig bra for oss da han først ble spilledyktig. Ikke dermed sagt at han skal starte da den nye sessongen snart begynner, men han styrket sitt kandidatur på slutten av denne sessongen etter min mening.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Craig Moore
« Svar #36 på: 24. Okt. 2006, 09:54 »
Moore forsvinner mest sannsynlig med Bramble i løpet av 2007. Newcastle må dermed bytte ut minst 3 forsvarspillere før neste sesong. La oss inderlig håpe at det er en manager som har nese for gode forsvarspillere som får jobben. Nå orker jeg ikke flere flopper.

Craig Moore is hoping to end his career in Australia when his contract with Newcastle United runs out next May.

The 30 year-old defender has been a key figure for The Magpies this season but has yet to receive an offer to extend his current deal.

Moore has been linked with Queensland Roar in the past and although there has been no official contact between the two parties, he admits a move the club would be his preferred move.

"This is my last year in Newcastle and if I don't hear anything by January then I'll definitely be leaving here. I need to make plans for going home or my next move," the Australia international said.

"Going home is a possibility, if the package is right. I'd like to go to Queensland because that's where I'm looking to live.

"Maybe they just expect that's where we'll end up. But if I know I'm leaving then I'll make calls to try and let people know."

SkySports
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Noreng

  • Gjest
Craig Moore
« Svar #37 på: 24. Okt. 2006, 14:28 »
Vi kan ikke selge Moore i januar. Vi må holde han lenger.

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Craig Moore
« Svar #38 på: 24. Okt. 2006, 14:36 »
Moore forsvinner etter denne sesongen, det har vi visst siden vi hentet ham. Så han skal ikke selges.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Craig Moore
« Svar #39 på: 24. Okt. 2006, 22:54 »
Moore blir ut sesongen. Klubben har neppe noen intensjoner om å slippe han allerede i januar. Roeder er ikke SÅ dum.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Åsmund

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2024
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Craig Moore
« Svar #40 på: 28. Okt. 2006, 11:09 »
Moore har da utalt i det siste at han kanskje blir lenger.

Agurksaft

  • Gjest
Craig Moore
« Svar #41 på: 06. Nov. 2006, 21:13 »
Moore har det med å  "bryste" motspelarar når det er stopp i spelet, han gjorde det mot Diouf ( Noko han fekk ei stjerne i margen for av meg ) og så gjorde han det mot ein kar på Sheffield ( langt meir stygt ).

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Craig Moore
« Svar #42 på: 06. Nov. 2006, 21:19 »
Sitat fra: "Agurksaft"
Moore har det med å  "bryste" motspelarar når det er stopp i spelet, han gjorde det mot Diouf ( Noko han fekk ei stjerne i margen for av meg ) og så gjorde han det mot ein kar på Sheffield ( langt meir stygt ).


Rob Hulse (red.anm) :lol:

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Craig Moore
« Svar #43 på: 07. Nov. 2006, 00:50 »
Moore var en forbanna idiot på lørdag. Mer interessert i å knuffe med Hulse en å vinne kampen. Skjønner ikke at slik idiotoppførsel kan aksepteres... Greit nok hvis kampen allerede er avgjort, men du oppfører deg faen ikke slik når kampen står og vipper... Han var heldig som ikke ble utvist.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Craig Moore
« Svar #44 på: 07. Nov. 2006, 02:49 »
Tippe han fekk lønnsorhøyelse av roeder etter kampen P
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]