20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chris Wood  (Lest 881 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Chris Wood
« på: 15. Jan. 2022, 19:41 »
25 000 000£

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2138
    • Vis profil
Sv: Chris Wood
« Svar #1 på: 15. Jan. 2022, 19:44 »
€ 30 Mill. Og Burnley jakter 33 år gamle Andy Carroll som sin erstatter for Wood. Skal ikke være helt negativ til Wood enda, men dette er vel en typisk Howe signering.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Chris Wood
« Svar #2 på: 04. April 2022, 13:36 »
GLEDER MEG TIL Å ALDRI SE HAN STARTE IGJEN FOR OSS.

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Chris Wood
« Svar #3 på: 04. April 2022, 21:45 »
Nå bør vi vel roe ned litt her. Hatt tre dårlige kamper, før det var han god (selv om man selvfølgelig kunne ønske flere scoringer). Ikke alene om å være svak i våre tre siste, og kanskje viser det hvor viktig han var under vår gode periode?

Når det er sagt er dette naturligvis ikke spilleren å bygge opp et lag rundt, men skal ikke undervurdere rollen han har spilt om vi holder plassen mener jeg.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2138
    • Vis profil
Sv: Chris Wood
« Svar #4 på: 07. April 2022, 19:11 »
Tippet 1 mål på Wood da han signerte. (Vet jeg har skrevet det et sted, men finner det ikke igjen).

Håper han tar seg opp de neste 4 kampene, og at jeg tar feil ang. Mål. Ja, han har bidratt godt under vår snuoperasjon, men langt fra verdt disse 30 mill. Euro vi betalte for han.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.