20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervindu januar 2022  (Lest 46751 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #15 på: 14. Okt. 2021, 13:27 »
Merker det plutselig er særdeles vanskelig å få noe ut av å lese overgangsrykter rundt klubben nå. Blir jo linka til alt som kan stå på 2 bein. 😂

Magpie93

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 334
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #16 på: 14. Okt. 2021, 14:19 »
Hvorfor linkes vi i det hele tatt når vi ennå har Bruce, og ikke har funnet ny trener, sportsdirektør etc? Kommer jo ikke til å skje noen overganger før det er i boks?

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #17 på: 15. Okt. 2021, 08:15 »
Haaland hadde vært ekstremt kult.

nufc4life

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 652
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #18 på: 15. Okt. 2021, 08:52 »
Haaland kommer til sommeren, verdens beste, så hvorfor ikke? Viser muskler med en sånn signering 💪

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #19 på: 15. Okt. 2021, 10:18 »
Hvorfor linkes vi i det hele tatt når vi ennå har Bruce, og ikke har funnet ny trener, sportsdirektør etc? Kommer jo ikke til å skje noen overganger før det er i boks?

Hehe, sier ikke annet. Det meste er spikersuppe per i dag.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #20 på: 15. Okt. 2021, 18:07 »
Som flere nevner er det likegyldig å nevne konkrete navn på dette tidspunktet. Men strategien blir veldig interessant.

Det var vel Man City som ble litt vel kjøpekåte etter at oljepengene rullet inn og gikk for (pent sagt) umotiverte spillere som Jo og Robinho?  ;D ...hvis jeg ikke husker feil.

Alle som har spilt mye FM har vel en eller annen form for strategi i sitt eget hode her.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #21 på: 15. Okt. 2021, 18:08 »
Er vanskelig å si hva slags hylle vi legger oss på i januar, men sier ikke nei til Martial, Kamara/Kessie, Tarkowski og Aarons.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #22 på: 17. Okt. 2021, 01:21 »
Kessie tror jeg blir vanskelig, men ikke umulig.

Max Aarons, Tarkowski og Kamara er smarte og gode signeringer tror jeg. Men Martial? Er langt fra overbevist der altså, han ønsker jeg ikke til klubben tror jeg. Må finnes bedre alternativer der ute?
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #23 på: 17. Okt. 2021, 20:40 »
Nå tenker jeg ikke så langsiktig, men først og fremst for å redde denne milliardskuten fra å synke ned i CS. Om Martial betyr at vi slipper å se Joelinton mer, så ja takk sier jeg. Tror uansett han har større hyller å velge fra, og er rett og slett altfor god til å komme hit slik situasjonen er nå. Tarkowski er must å få inn uansett hvor lite sexy det er. Er vanvittig mye bedre enn det som er der nå. Midtbanen vår er et eget kapittel. Kunne fint byttet ut hele leddet der.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2132
    • Vis profil
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #25 på: 21. Okt. 2021, 20:44 »
Bare å hente Bodø/Glimt og starte derfra. Rubbel og bit.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2132
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #26 på: 21. Okt. 2021, 20:54 »
Bare å hente Bodø/Glimt og starte derfra. Rubbel og bit.

Akkurat det jeg skulle til å skrive! ::)
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #27 på: 21. Okt. 2021, 23:17 »
Er ialfall ein back der som holder internasjonalt nivå?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #28 på: 21. Okt. 2021, 23:52 »
Siste kvarteret av kampen og halvtimen etter satt jeg gråtkvalt igjen. Dette var så stort.

Bjørkan på venstreback har fysiske forutsetninger for å spille på høyt nivå. Har vært magisk spesielt i høst. Og Patrick Berg har vært enorm nå både mot Tyrkia og Roma. Disse to tenker jeg kan nå langt.
Men størst av alle er nok Knutsen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

OlavE

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 15
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #29 på: 22. Okt. 2021, 09:31 »
Newcastle bør jo være i en god posisjon til forsterke laget kraftig med gode spillere fra de fattigere/svakere PL-klubbene. Disse tror jeg vanskelig kan/vil si nei om Newcastle kommer med gode bud.

Dette inkluderer f.eks. spillere fra Burnley (Tarkowski), Soton (Ward-Prowse), Watford (Sarr), Brentford (Toney), CP (Zaha) og mulig også Brighton (Bissouma). Sistnevnte klubb er jo i toppen for tiden, men er ikke en spesielt rik klubb slik at de kan bli "tvunget" til å selge om Newcastle kommer med et godt bud.

For spillere fra f.eks Everton og Aston Villa har vel begge disse klubbene relativt rike eiere, og kan dermed i større grad forlange nesten hva som helst for sine spillere. F.eks er vel Calvert-Lewin linket, og han tror jeg kan bli særs dyr om de skal kjøpe ham.

Litt usikker på Leeds og Wolves. Har disse "råd" til å si nei til gode bud på f.eks Phillps, Rahpina, Neves, etc?

Spørsmålet blir da om det hentes slike spillere, eller om de skal gå for størst mulig "navn" fra kontinentet. Det tror jeg fort kan være en kontraproduktiv strategi med noen ytterst få unntak.