20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle i media  (Lest 193855 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #945 på: 08. Jan. 2021, 19:36 »
Du pleier som regel alltid å ha fornuftige innlegg men dette blir for dumt.  :-X
Er det posten sin feil at du får rekninger? :P
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #946 på: 08. Jan. 2021, 20:00 »
Ingen manager sin feil naturligvis, men dette er jo ikke bra nei. Skremmende at klubben ikke klarer å kontrollere talentsatsingen i landsdelen.

Sier forøvrig også mye om Chelsea, makan til rovdrift den klubben der holder på med.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #947 på: 10. Jan. 2021, 00:52 »
Det er Ashley sin feil, ja. Ikke Bruce sin feil. Beklager om innlegget bar preg av det.
Poenget er at vi lot en manager med visjoner som stilte krav og hadde ambisjoner, til en som ikke gjør det. At vi har en svak manager er selvfølgelig bare symptomet på hovedproblemet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andy35

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #948 på: 12. Jan. 2021, 20:01 »
Steve Bruce er en elendig manager.. aldri vært god i andre klubber heller. Samtidig er Newcastle en større klubb enn sine tidligere klubber han har vært i. Alltid vært kjedelig manager med samme taktikk...

Men uansett så må jeg si at når han setter ut laget så må laget spille som om di vil være i ligaen, men dem spiller ikke fotball i det heletatt. mye feil passninger. får svakt... med ashley som eier vil det ikke bli noe bedre om bruce skulle få sparken. for ashley gir ikke penger til å forsterke laget... ELENDIG EIER og ELENDIG Manager sier at dette går dessverre dårlig...  spillere har dem nok av gode spillere, men ingen viser noe... Almiron svak, Longstaff og Hendrick er ikke gode nok. Vi må få tilbake artisten allan Saint Maximin, uten han vinner vi ikke matcher.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #949 på: 18. Jan. 2021, 23:06 »
Jo men sånn det ser ut nå så er det bare en ting som kan redde PL kontrakten hvis Stiv Brus får fortsette, og det er at de stakkars lagene under Newcastle ikke tar flere poeng, og det tror jeg er skummelt å gamble på. Nå tror jeg det handler om å stoppe at alt «råtner på rot» først, ved å sparke Stiv Brus. Så får man ta opp igjen eier diskusjonen igjen senere. Her må det til brannslukking først, så får man ta det store og langsiktige problemet senere.

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #950 på: 19. Sep. 2021, 20:27 »
Vil anbefale å lese dages Vg sport, 3 sider om Newcastle sesongen 95/96.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #951 på: 13. Okt. 2022, 23:00 »
Sitat
Amazon want to do an ‘All Or Nothing’ series with Newcastle.

There is no agreement yet in place. PIF have some reservations and want guarantees there will be no anti-Saudi angle.

Ben Jacobs | #NUFC

Wow.. Det her ville jeg gledet meg utrolig mye til å se. Tviler på at det skjer dog. Og er også usikker på hvor smart det ville vært.
« Siste redigering: 13. Okt. 2022, 23:06 av Eriksen »

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #952 på: 26. Juli 2023, 11:35 »
https://twitter.com/primevideosport/status/1684111316808605697?

Trailer til dokumentaren! Kjenner jeg gleder meg til å se denne.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
No fate but what you make