20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: West Bromwich Albion - Newcastle United, 7 mars, 1300.  (Lest 3337 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: West Bromwich Albion - Newcastle United, 7 mars, 1300.
« Svar #30 på: 07. Mars 2021, 22:09 »
Lagmoral kan gjøre gråstein om til gull. Det viktigste nå er at gutta har trua. Se på Fulham i dag. Mitt budskap er følgende: Siden Everton kampen så kan vi ikke blame absolutt ALT på Bruce. (Med eller uten hjelp fra trener teamet).

Rapporter om fysiske konfrontasjoner mellom trener og spiller vitner jo dessverre ikke om god lagmoral heller, og dette er Bruce sitt ansvar. Vår beste spiller for øyeblikket er en leiesoldat.

Haha. Dette skjer nok veldig ofte i alle klubber. Men det kjem selvsagt ikkje ut i media. Problemet her er at det er ein muldvarp i klubben.(+Darlow lekkasjen) For det ser ut som det er vann under brua ettersom Richie var med i troppen i dag.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: West Bromwich Albion - Newcastle United, 7 mars, 1300.
« Svar #31 på: 07. Mars 2021, 22:23 »
Hæh!? Jeg tror ikke fysiske konfrontasjoner mellom spiller og manager (manager hallo!) skjer ofte i andre klubber. Vitner om en enorm mangel på respekt, som jo forvøvrig ikke er så rart etter Bruce sine uttalelser. Som spiller stoler du neppe på en manager etter noe sånt.

Og snakket til Bruce om en muldvarp, ærlig talt. At ting kommer ut i media er noe alle klubber lever med, sånn er verden blitt i teknologiens høyalder. Kan ikke Bruce håndtere det ser jeg bare nok et eksempel på at han er ferdig på dette nivået.
« Siste redigering: 07. Mars 2021, 22:28 av Andymag »