20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle til salgs  (Lest 302141 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #360 på: 27. Mai 2019, 19:12 »
https://www.telegraph.co.uk/football/2019/05/27/sheikh-khaled-releases-statement-newcastle-takeover-have-agreed/

Telegraph skriver at det er minst 2 parter til som har vært i forhandlinger med Ashley.
No fate but what you make

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #361 på: 27. Mai 2019, 19:27 »
Nå blir jeg sur hvis det ikke blir Sjeiken faktisk.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

OlavDM

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 27
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #362 på: 27. Mai 2019, 20:26 »
Nå er det så godt som bekreftet, ja.

Da er det vel lov til å drømme om:

- Langtidskontrakt til Benitez
- Rondon, Longstaff og Ritchie blir
- Ny (kvalitets)back
- En stjernespiss som kan levere 20 mål i sesongen
- Perez-erstatter
- Hayden-erstatter (gjerne oppgradering)
- Et par kreative, offensive klassespillere på midten
- Investeringer i treningsanlegget
« Siste redigering: 27. Mai 2019, 20:29 av OlavDM »

navimer

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 253
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #363 på: 27. Mai 2019, 20:30 »
https://www.telegraph.co.uk/football/2019/05/27/sheikh-khaled-releases-statement-newcastle-takeover-have-agreed/

Telegraph skriver at det er minst 2 parter til som har vært i forhandlinger med Ashley.

Så sjeiken har gått ut med at de er enige, det må da være done deal da:)

Spretter fortsatt ikke sjampisen før de holder en pressekonferanse, typisk newcastle om det går i dass likevel på ett eller annet vis..

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #364 på: 27. Mai 2019, 21:00 »
Rondon ? Ritchie? 😂😂 Alex sandro og Dybala.
Håper eier ikke nøyer seg med ny stadium + treningsanlegg. Bygg ny Newcastle by. Med teleporter så ingen bruker tid på komme seg til kamp. Fint pg teleportere fra Oslo også.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #365 på: 27. Mai 2019, 21:48 »
Rondon ? Ritchie? 😂😂 Alex sandro og Dybala.
Håper eier ikke nøyer seg med ny stadium + treningsanlegg. Bygg ny Newcastle by. Med teleporter så ingen bruker tid på komme seg til kamp. Fint pg teleportere fra Oslo også.

Om det blir storsatsing, er det kanskje håp om en direkterute Oslo - Newcastle i hvertfall :)

Sist jeg var over, jeg ble stuck på Heathrow i 7 timer da vi ble forsinket og mista neste flight.
No fate but what you make

navimer

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 253
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #366 på: 27. Mai 2019, 21:52 »
Rondon ? Ritchie? 😂😂 Alex sandro og Dybala.
Håper eier ikke nøyer seg med ny stadium + treningsanlegg. Bygg ny Newcastle by. Med teleporter så ingen bruker tid på komme seg til kamp. Fint pg teleportere fra Oslo også.

Om det blir storsatsing, er det kanskje håp om en direkterute Oslo - Newcastle i hvertfall :)

Sist jeg var over, jeg ble stuck på Heathrow i 7 timer da vi ble forsinket og mista neste flight.

Direkterute med Etihad fra alle store norske byer med sesongkort inkludert flyreise til 10k i året, sterkt subsidiert av arabiske oljepenger  ::)

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2138
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #367 på: 27. Mai 2019, 22:20 »
Er jo litt uvirkelig dette, og blir det en done deal så blir det moro å spille FM20.  :)

Mange mener jo at fotballen blir ødelagt av penger noe jeg kan være enig i, men, idag handler fotball om penger. Jeg er både for og imot en slik overtagelse, men heller nok mer for i dette tilfelle da nye eiere ønsker å bevare Rafa som fansen har lagt sin elsk til og ønsker å bygge videre på den flotte kulturen som er i byen.

St. James park er vel nesten så og si utbygd og det er vel kun Gallowgate stand og Gallowgate west corner som kan bygges ut. Dette kan vel bety ca. 10 000 nye sitteplasser (?). Området bak east stand er som mange har nevnt tidligere vernet, men det kan jo hende det kommer en oppheving her med litt penger under bordet. Parken bak, hvor jeg ofte har vært å matet ender i bakrus har jo vært et mål for ny stadium før, men vet ikke helt hva jeg synes om det.

Blir det et eierskifte så kan man jo faktisk heve standard på spillere inn betraktelig. Spillere som Tielemans, Ødegaard, Dybala eller De Ligt er faktisk ikke usannsynlig noe mer.

For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Tooner

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 4
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #368 på: 27. Mai 2019, 22:27 »
Keith Downie
@SkySports_Keith
While Bin Zayed Group’s Midhat Kidwai says in his statement they’ve agreed to meet the price and are working hard to complete the transaction, we understand NUFC are yet to see proof of funds to meet the £350m asking price.

NEW: Sources express caution after claims NUFC takeover ‘agreed’. We’re told Sheikh Khaled is NOT related to Man City owner & Liverpool sources describe group as time-wasters. Also, no paperwork submitted to Premier Lge (w/ @Matt_Lawton_DM @AdamCrafton_ )

 :-\
Howay The Lads!

steppe

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 843
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #369 på: 27. Mai 2019, 22:44 »
Keith Downie
@SkySports_Keith
While Bin Zayed Group’s Midhat Kidwai says in his statement they’ve agreed to meet the price and are working hard to complete the transaction, we understand NUFC are yet to see proof of funds to meet the £350m asking price.

NEW: Sources express caution after claims NUFC takeover ‘agreed’. We’re told Sheikh Khaled is NOT related to Man City owner & Liverpool sources describe group as time-wasters. Also, no paperwork submitted to Premier Lge (w/ @Matt_Lawton_DM @AdamCrafton_ )

 :-\
Får håpe dette er oppspinn. Kjenner jeg blir utrolig skuffet om dette viser seg å stemme

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #370 på: 27. Mai 2019, 22:56 »
Har sittet trygt på gjerdet i hele dag. Må beherske meg for å ikke bli for oppspilt. Og de siste timene har det jo stadig kommet kaldt vann i blodet. Særlig Luke Edwards sine tweets, og infoen om at det ikke er den kjøperen man trodde, men en med samme navn, med adskillig færre midler. Angivelig han/de som prøvde å kjøpe Pool i fjor, men som ble avfeid før de kom til forhandlingsbordet?

Han har ikke såå mange følgere, men er hvertfall en journalist fra UAE:
https://twitter.com/waeljabir

Redd for at det er mange flere twist&turns i denne sagaen...

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2138
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #371 på: 27. Mai 2019, 23:00 »
Sikkert lagt ut før, men hodet har gått litt i stå idag:

Det at Chronicle, som er den lokale avisen i Newcastle, idag har mottatt en e-mail fra Bin Zayed Group kl. 16:36 UK time, sier vel sitt opp oppkjøpet.

"We have agreed terms and are working hard to complete the transaction at the earliest opportunity."

Om det ikke er snakk om en datahacker så går de ikke ut med dette.

https://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/sheikh-khaled-newcastle-united-talks-16338947

For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #372 på: 28. Mai 2019, 00:03 »
Får virkelig vann i munnen av lese at ny eier vil bankrolle Newcastle slik at vi kan bli et topplag. Vi skal være tittelutfordrere🤤🤤

Fy faen for en sommer dette kan bli.
 Når sheiken tok over city kjøpte de Robinho første vindu. Ikke for at Robinho viste seg å bli en knallsuksess. Men poenget deres var bare å vise verden at city var med å regne.
Jeg elsker det! Og satt den gang i mange diskusjoner. At penger ikke hjalp. Ingen ville til city osv🤪😂😂

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #373 på: 28. Mai 2019, 00:18 »
Right, så det ser ut som om dette ikke skjer likevel. Begynner å bli lei. https://www.telegraph.co.uk/football/2019/05/27/newcastle-united-sceptical-bid-fromsheikh-khaled-will-lead-sale/

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #374 på: 28. Mai 2019, 06:53 »
Så da er det det trolig bare tull alt sammen?
Så på ny spres det rykter som gjør at en kan holde igjen pengebruken under overgangsvindu som følge av et mulig oppkjøp?