20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Mohamed Diame  (Lest 4569 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leon

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 680
  • Luxury
    • Vis profil
Sv: Mohamed Diame
« Svar #15 på: 01. Okt. 2016, 21:54 »


Hehe trodde detta var noe sånn finn Willy greier eller Waldo som han heter på engelsk fordi du mente han var usynlig på banen, men skjønte at det var søppel etterhvert du hinta til  ;)


Nja, han jobba jo greit i 2 omgang og hadde et par sjanser. Jeg kan forstå hvorfor Benitez bruker han, men han må jobbe mer og sette sjansene.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Mohamed Diame
« Svar #16 på: 01. Okt. 2016, 22:02 »
Syns han hevet seg veldig i andreomgang, jeg. Men vanskelig å forsvare at han starter hver gang når vi har kvalitet som Mitrovic og Ayoze i bakhånd. Når det er sagt må det påpekes at Gayle var enda svakere i dag. Selv om kampbildet kanskje sørget noe for det. Ble mye lemping...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8664
    • Vis profil
Sv: Mohamed Diame
« Svar #17 på: 01. Okt. 2016, 22:15 »
Mye bedre i andre omgang, men allikevel gjorde Mitrovic nesten like mye på 15 min i dag som han har gjort i alle kampene jeg har sett Diame spille i år. Synes han har vært en vandrende katastrofe av dimensjon ukjent.

Skal sies at jeg var svært fornøyd med signeringen av Diame, og det er en spiller jeg har hatt sansen for i flere år.

Gayle var svak, men med Mitrovic i stedet for Diame tror jeg Gayle ville hatt en langt bedre kamp au. Får ikke noen kanonfølelse av å se Gayle og Diame sammen, men de gangene/de høydepunktene jeg har sett med Gayle og Mitrovic har vært veldig bra.
Nei.