20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - West Brom 21/12 20.45  (Lest 52120 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

akselho

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 476
    • Vis profil
Sv: Newcastle - West Brom 21/12 20.45
« Svar #15 på: 19. Des. 2011, 00:18 »
Denne kampen blir lei, men ser man bort i fra forrige kamp, har West Brom vært inne i en skikkelig dårlig periode. Nøkkelen ligger i å temme Odemwingie tror jeg. Han, Long og Brunt utgjør den offensive trusselen, men jeg er sterk i troen på at vi kan holde nullen. Offensivt trenger vi mer kreativitet, og løsningen er enkel: Hatem ben Arfa. Synes Vuckic virka pigg de minuttene han spilte, og ønsker han framfor total ukjente Abeid. Jonas på den ene vingen, og Ryan Taylor på den andre. Obertan trenger å bli vist til benken, så kanskje han hever seg ved neste anledning.
« Siste redigering: 19. Des. 2011, 00:20 av akselho »
Black and white since 1996

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Newcastle - West Brom 21/12 20.45
« Svar #16 på: 19. Des. 2011, 00:45 »
Krul
Simps Colo Perch Santon
Obertan Tiote Abeid Jonas
           Ba Best/HBA

Tror faktisk Pardew hadde en plan med ikkje å bruke Ben Arfa. Hadde det vert bust-up på gang hadde han nok ikke suttet på benken, og med kamp 4 dager seinere virker det ganske naturlig å "spare" nokken.

Sigurd

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 446
    • Vis profil
Sv: Newcastle - West Brom 21/12 20.45
« Svar #17 på: 19. Des. 2011, 01:58 »
Ser for meg dette laget:

Krul; Simpson, Perch, Colo, Santon; Obertan, Vuckic, Tiote, Jonas; Best, Ba

Jeg tror ikke Ben Arfa kommer til å figurere fra start før Willo er klar til å ta stopper-plassen. Etter å ha sett oss bli latterliggjort i lufta mot Norwich, synes jeg det er en nødvendighet å ha Best+Ba (eventuelt Ameobi) på banen, for å kunne bidra på dødball mot. Tror Pardew er gira på å la tilnærmet samme manskap prøve seg igjen, da vi spilte en god kamp mot Swansea (med unntak av mangel på mål.)

Kjottbolle

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 348
    • Vis profil
Sv: Newcastle - West Brom 21/12 20.45
« Svar #18 på: 19. Des. 2011, 05:15 »
Jeg håper virkelig at Ben Arfa får start på onsdag, mener som mange andre her at han burde ha blitt byttet på mot Swansea og kunne ha låst opp forsvaret deres.

Trenger i tilegg litt hjelp hvis noen har råd, er i Houston for juleferien og besøker familien, og til min skrekk fant jeg ut at TV2Sumo er regionsperret så der gikk min plan for å se newcastle kamper i jule i vask. Noen her som bor utenlands som har råd til hvordan de får med seg kamper på en semi-enkel måte? Råd motas med en takknemlig julehilsen fra et land som konser på helt feil sport..
Newcastle United Football Club<3

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Newcastle - West Brom 21/12 20.45
« Svar #19 på: 19. Des. 2011, 05:54 »
http://ice-sportz.eu/stream1.html

http://www.firstrowsports.tv/

Et par streamsider som kanskje kan løse problemet ditt.
Same old Shearer, always scoring!

Dionysos

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 86
    • Vis profil
Sv: Newcastle - West Brom 21/12 20.45
« Svar #20 på: 19. Des. 2011, 07:09 »
Krul
Simpson Willo Colo Santon
Jonas Abeid Tiote Ben Arfa
Best Ba
« Siste redigering: 19. Des. 2011, 15:20 av Dionysos »

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Newcastle - West Brom 21/12 20.45
« Svar #21 på: 19. Des. 2011, 07:30 »
Gleder meg til eksamensfest og kamp! Denne må vi vinne for å vere med på øvre del av tabellen
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Newcastle - West Brom 21/12 20.45
« Svar #22 på: 19. Des. 2011, 07:35 »
Trenger i tilegg litt hjelp hvis noen har råd, er i Houston for juleferien og besøker familien, og til min skrekk fant jeg ut at TV2Sumo er regionsperret så der gikk min plan for å se newcastle kamper i jule i vask. Noen her som bor utenlands som har råd til hvordan de får med seg kamper på en semi-enkel måte? Råd motas med en takknemlig julehilsen fra et land som konser på helt feil sport..

http://www.freefootball.eu/upcoming.php
Nei.

trondie

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 397
    • Vis profil
Sv: Newcastle - West Brom 21/12 20.45
« Svar #23 på: 19. Des. 2011, 12:49 »
vil heller at jonas vrakes og ferguson får sjangsen...er kamper mot WBA at vi kan tillate oss at ung gutter får sjangsen. Een sulten vuvkic og ferguson hadde eg hatt tru på:)

veit mangen ikke liker obertan, men føler av han og jonas så har eg meir tru på at obertan kommer seg forbi spillera og slår innlegg en jonas.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle - West Brom 21/12 20.45
« Svar #24 på: 19. Des. 2011, 13:04 »
Jonas og Obertan er ikke gode nok. Slik vi spiller om dagen med Ba og Best på topp så er vi avhengige av å ha kanter som kommer rundt på kanten og slår gode innlegg. Der svikter begge kantene våre totalt. Jonas jobber bra begge veier og skaper til tider problemer for forsvaret til motstanderen med sin gode teknikk, men hos Obertan er det helt mørkt. Jeg digger spillertypen Obertan med masse fart og god teknikk, men han evner jo overhode ikke å bruke dette til sin fordel.

Finfin oppsummering. Støttes.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Vegard9

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 681
    • Vis profil
Sv: Newcastle - West Brom 21/12 20.45
« Svar #25 på: 19. Des. 2011, 13:05 »
En kamp som må vinnes dersom vi skal henge med i toppen! Alt annet enn tre poeng her er uakseptabelt. Vi er på hjemmebane, og WBA skal få kjenne det.

Håper på følgende lag:
---------------- Ba------------------
-------------- Ben Arfa------------
Gutierrez - Vuckic - Tiote - Obertan
Santon - Coloccini - Perch - Simpson
----------------- Krul ---------------------

Irriterer meg grønn på at Pardew ikke bruker HBA. Dette er en kamp hvor vi trenger spillertyper som ham. Dessverre blir nok ikke dette laget Pardew satser på. Regner med Best og Ba på topp, HBA på benk og at Ameobi x 2 og Williamson blir satt foran ham køen.
« Siste redigering: 19. Des. 2011, 13:08 av Vegard9 »

Juicypopz

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 78
    • Vis profil
Sv: Newcastle - West Brom 21/12 20.45
« Svar #26 på: 19. Des. 2011, 13:33 »
Går det an å kjøpe enkeltkamper på sumo?
Toon Toon, Black and White Army !

Hvil i fred, Gary Speed. #Legend

twitter: @Liiedy90

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle - West Brom 21/12 20.45
« Svar #27 på: 19. Des. 2011, 13:35 »
Du kan kjøpe en uke til 99 kr.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bresken

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 396
    • Vis profil
Sv: Newcastle - West Brom 21/12 20.45
« Svar #28 på: 19. Des. 2011, 14:21 »
Veit du om ukespass gjelder i 7 dager fra dagen du kjøper det?

Kjipt om det er kalender-uke når vi har 2 matcher på under en uke som ikke går på TV'n, og hvis ikke, så er det nesten verdt 99 spenn å dra på med en ukes pass på Sumo.

Gleder meg som mange andre til kamp. Håper vi fortsetter å se Santon på VB, og aller helst ser jeg Ben Arfa i 10'er rolle bak Ba. Synes Best var stort sett usynlig hele kampen, og mot antatt dårligere motstand bør HBA få spilletid. Obertan kan gjerne fortsette på kanten for min del, synes han gjør det helt greit og jeg sitter med følelsen at det løsner for han snart. Blir spennende å se hvem Pardew setter inn sentralt. Er vel strengt tatt bare Abeid eller Vuckic som er alternativer? Med mindre Pardew gjør om på formasjonen da, noe som er heller tvilsomt!

Føler 3 poeng i denne kampen, 4-1, mål av Ba x2, Ben Arfa og Jonas!

atle81

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 55
    • Vis profil
Sv: Newcastle - West Brom 21/12 20.45
« Svar #29 på: 19. Des. 2011, 15:33 »
Billigere med pl pakka til altibox, får alle kampene hver uke! Og jeg gleder meg til vi tar hevn for uavgjorten i helga. Håper santon fortsetter, han imponerer, kanskje bytte obertan med ben arfa og abeid eller vuckic for cabaye!