20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Aaron Hughes klar for Villa i løpet av 24 timer  (Lest 16919 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Aaron Hughes klar for Villa i løpet av 24 timer
« Svar #15 på: 20. Mai 2005, 20:22 »
Sitat fra: "Benson"
12 mill :cry:

alt for lite for poteta vår


Summen er ikke bekrefta, men det spekuleres i en sum på ca £1 million.

Hadde håpet på £2 millioner for Hughes.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Re: Aaron Hughes klar for Villa i løpet av 24 timer
« Svar #16 på: 20. Mai 2005, 20:25 »
Skulle ikke forundre meg om Souness henter Vignal gratis fra Liverpool. Souness har en tendens til å hente spillere fra gamleklubben.

Vignal var ikke godt likt blant spillerene i Liverpool, så det er kanskje ikke noe sjakktrekk å hente en arrogant franskmann til Newcastle når det er disiplin som gjelder.

Spilleren Vignal holder vel et greit nivå, som Babayaro.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Aaron Hughes klar for Villa i løpet av 24 timer
« Svar #17 på: 20. Mai 2005, 21:10 »
Med tanke på at Babayaro er så mye skadet (i anførselstegn kanskje?) kan det være greit å ha en nesten like god backup. At han er gratis er meget positivt. Vi har ingenting å tape på å hente Vignal.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Noreng

  • Gjest
Aaron Hughes klar for Villa i løpet av 24 timer
« Svar #18 på: 20. Mai 2005, 21:12 »
Vignal er en dritspiller. Vi ska ha CL og da må vi være bedere enn Liverpool og ikke samle dritspillere fra de

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Aaron Hughes klar for Villa i løpet av 24 timer
« Svar #19 på: 21. Mai 2005, 01:21 »
Jeg takker deg for alle gode minner, Aaron, og håper at du lykkes i Aston Villa. Jeg skjønner overhodet ikke hvordan Souness og Shepherd greide det kunsstykket å akseptere et bud på deg, som er lavere enn det vi for et halvår siden fikk på Andy O'Brien, som aldri har prestert på samme nivå som deg, Aaron. Du vil bli sårt savnet.

Hjertelig tusen takk for alt. Du forlater St. James' Park med flagget til topps. Lykke til i Villa!

Og til Souey og Shepherd: Dere selger de få spillerne som virkelig elsker denne klubben, og som blør for klubben hver eneste dag. Dere selger vår mest lojale spiller av alle. Til og med mer lojal enn Alan Shearer. Denne gutten har overlevd alt. Også beholder vi en spiller som er mye dårligere, som aldri har prestert på samme nivå som Hughes? Det dere driver med er skamfullt, og jeg forlanger å se en verdig erstatter for Hughes på plass innen særdeles kort tid. Vi kan erstatte hans ferdigheter, men hans kjærlighet for klubben kan man aldri erstatte. Akkurat det vil bli sårt savnet.
Idioter. Gjentar dere dette, så er det det siste dere gjør. Det kan jeg love. Jeg soner gjerne 30 år i fengsel for dobbeltdrap jeg, når saken er så viktig.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Aaron Hughes klar for Villa i løpet av 24 timer
« Svar #20 på: 21. Mai 2005, 09:17 »
Sitat fra: "Joakim"
Det dere driver med er skamfullt, og jeg forlanger å se en verdig erstatter for Hughes på plass innen særdeles kort tid. Vi kan erstatte hans ferdigheter, men hans kjærlighet for klubben kan man aldri erstatte. Akkurat det vil bli sårt savnet.
Idioter. Gjentar dere dette, så er det det siste dere gjør. Det kan jeg love. Jeg soner gjerne 30 år i fengsel for dobbeltdrap jeg, når saken er så viktig.


Hehe! Du er tøff. Men jeg tror vi får en ny stopper med enda større kjærlighet for klubben i Taylor. Det var helt greit å selge Hughes. Det var det beste for Hughes som er landslagskaptein. Han må til en klubb hvor han får spille ellers er det stor fare for at han mister plassen på landslaget. Vi ville aldri brukt Hughes mer enn kanskje 4-5 kamper i året. Han fortjener bedre, og det var realt av Souness å la han gå.

Takk for det du ga, Hughes
Takk for det du sa, Hughes
Takk for det du gjorde, Hughes

Og lykke til videre!
Toon, Toon,
Black and white army

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Aaron Hughes klar for Villa i løpet av 24 timer
« Svar #21 på: 21. Mai 2005, 16:28 »
4-5 kamper i året? Hughes har da alltid spilt mye mer enn det. Dessuten er jo Carr såpass mye skadet at han må jo steppe inn på høyrebacken i ny og ne. Men dessverre så har jo Souness fått det for seg at Ramage og O'Brien er bedre enn Hughes, av en eller annen merkelig grunn. Og ingen av de to har noe som helst ute på høyrebacken å gjøre. Hughes har i det minste spilt der såpass mye at han kjenner posisjonen ut og inn. Det gjør ikke Ramage, som bør dyrkes som midtstopper.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Aaron Hughes klar for Villa i løpet av 24 timer
« Svar #22 på: 21. Mai 2005, 16:47 »
Trist at det akkurat var Hughes som måtte forlate oss. Syntes at vi heller kunne ha solgt Stephen Carr til Villa. Ikke bare kunne vi ha fått mange penger for han, men vi kunne også ha kvittet oss med en spiller som stadig vekk er skadet. Syntes egentlig at vi har større bruk for Hughes enn Carr.

Mushans

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 629
    • Vis profil
Aaron Hughes klar for Villa i løpet av 24 timer
« Svar #23 på: 21. Mai 2005, 18:06 »
Ser at folk skriver at Hughes har levert bedre enn det O`Brien noensinne har vært i nærheten av..

Lett å glemme hvem som spelte som en gud ved siden av Woody....
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Aaron Hughes klar for Villa i løpet av 24 timer
« Svar #24 på: 21. Mai 2005, 18:51 »
O`Brien var en god spiller noen få sesonger tilbake. Men han er nok bare en one-season-man. Kan ikke måle seg med Hughes.

Mushans

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 629
    • Vis profil
Aaron Hughes klar for Villa i løpet av 24 timer
« Svar #25 på: 21. Mai 2005, 19:05 »
Bedre med Hughes som stort sett har vært dårlig i ni sesonger?
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Aaron Hughes klar for Villa i løpet av 24 timer
« Svar #26 på: 21. Mai 2005, 20:34 »
Sitat fra: "Joakim"
4-5 kamper i året? Hughes har da alltid spilt mye mer enn det.


Med tanke på at vi nå har Carr og en del andre som Souness foretrekker framfor Hughes påstår jeg 4-5 kamper, ja.
Toon, Toon,
Black and white army

Mushans

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 629
    • Vis profil
Aaron Hughes klar for Villa i løpet av 24 timer
« Svar #27 på: 21. Mai 2005, 21:00 »
Hughes var vel 3. valget på høgreback. Carr 1. og Taylor 2.
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Aaron Hughes klar for Villa i løpet av 24 timer
« Svar #28 på: 21. Mai 2005, 21:18 »
Kan også hende Ramage blir prioritert foran. Da er det greit å selge Hughes. Han var en snill og hyggelig potet, og han fortjener å få spilletid.
Toon, Toon,
Black and white army

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Aaron Hughes klar for Villa i løpet av 24 timer
« Svar #29 på: 21. Mai 2005, 23:20 »
Sitat fra: "Mushans"
Ser at folk skriver at Hughes har levert bedre enn det O`Brien noensinne har vært i nærheten av..

Lett å glemme hvem som spelte som en gud ved siden av Woody....


Jepp, ved siden av Woody var han helt sjef. Nå er det Bramble som er sjef plutselig. Rart hvordan det forandrer seg. Se på Liverpools Carragher iår feks.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."