20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2018  (Lest 148940 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #270 på: 29. Juni 2018, 19:00 »
Ki er en helt ok signering, ikke noe mer. Men får vi han (gratis) og Sturaro inn, så er eg veldig fornøyd! Da kan vi bruke resten av pengene på spiss, SOM og ving.

Og dersom vi har mer peng igjen, og skal kjøpe ny back (noe som har blitt nevnt tidligere), så synes eg Moussa Wague virka meget spennende for Senegal. Kun 19år gammel, og spiller for belgiske K.A.S Eupen. Andre som la merke til han?

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #271 på: 29. Juni 2018, 19:05 »
Ki er en bra spiller og helt greit på free transfer, men nå vil jeg ha litt snadder fremover på banen!

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #272 på: 29. Juni 2018, 19:27 »
God handel ja. Gir oss bredde, men nå trenger
vi forbedring
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

garyspeedfan

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 110
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #273 på: 29. Juni 2018, 19:57 »
Det gir mening å selge Merino. Han fungerer ikke sammen med Shelvey, og da blir det luksus å ha han i klubben når vi kan cashe inn sikkert det doble/tredoble av hva han kostet. Vi trenger en skikkelig ryddegutt på midten, Diame gjorde en god jobb men har passert 31 år og holder neppe samme høye nivå hele neste sesong.

Merino er da en god spiller defensivt. Stor i kroppen, gode tacklinger, agressiv, løper mye, god pasningsspiller, ro. Er en dårlig versjon av Bosquets... Både en fin reserve for både Shelvey og Diame. Kan ikke regne med at de går skadefri hele tiden. Sånn som Diame og Shelvey spiller siste tiden, så ser jeg ingen klar plass. Men tror han fint kan steppe inn for begge, da midtbanen totalt sett har nok defensivt fibre, og nok kreativitet totalt sett uansett kombinasjon.Ja vi kan tjene litt, men dette er vel mer på grunn av en latterlig billig innkjøprspris vi fikk... Tror han kan øke langt mer i verdi, hvertfall i dagens ville marked......

garyspeedfan

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 110
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #274 på: 29. Juni 2018, 20:01 »
Er Loftus-Cheek noe å øse ut penger på pdd da? Er han god nok til å bidra nå med en gang?
Jeg så veldig lite av Palace i fjor, så kan ikke si noe.

Shaqiri ryktes vel å gå til Liverpool etter VM, så skal nok slite med å hente han.
Ellers hadde jeg tatt i mot både Kenedy og Shaqiri med vidåpne armer!

Spørsmålet er vel ikke om Loftus Cheek kan bidra. Et av Chelseas desidert største talenter de seneste årene, og ble ikke uten grunn tatt med i VM troppen.... Men tviler sterkt på at Chelsea gir slipp på et så stort talent, det måtte isåfall blitt på lån, noe jeg er positivt til.  Shaqiri ser ut til gå til Liiverpool, og om ikke det, sikkert en større klubb enn oss. Frykter det samme gjelder Kenedy. Han fikk vist seg frem nok hos oss til at toppklubber som Arsenal er blant favorittene på Kenedy...

garyspeedfan

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 110
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #275 på: 29. Juni 2018, 20:11 »
Er det noen som vet grunnen til at Benitez vil ha Mitrovic vekk? Skjønner at han gjør mye dumt med tanke på kort på banen, men han vil da ikke pådra seg så alt for mange røde kort iløpet av en sesong....? Er det noe internt i klubben? Stoler egentlig på Benitez, men syns fortsatt Mitrovic har virket langt friskere enn Joselu og Gayle..

Alan

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 83
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #276 på: 30. Juni 2018, 13:11 »
Nå kjenner ikke jeg til Ki som spiller, så det skal jeg ikke uttale meg om. Sånn ellers kan jo det å signere spillere gratis være fornuftig, hvis kvaliteten er god nok, men per i dag forsterker det bare inntrykket mitt av at vi kommer til å fortsette på sparebluss i sommer også, uten de helt store forsterkningene.

Ellers virker det ganske sikkert at Merino kommer til å forsvinne i løpet av sommeren. Det er nå i hvert fall positivt at vi er i forkant og får en spiller inn i den posisjonen før vi selger. Det har vært nok av situasjoner der vi selger og så klarer de ikke å få inn en erstatter eller dekning i samme posisjon innen vinduet er over.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #277 på: 30. Juni 2018, 23:16 »
Var solide rykter på Twitter om at Yannick Toure landet i Newcastle tidligere i dag.
Vært snakk om at han signert fra før, men ingenting offisielt.
Kontrakten med Young Boys går ut i morgen, og skal da signere for oss søndag.

Hvis det stemmer, er det meget spennende. Riktignok bare 17 år, men et voldsomt talent. Håper han signerer, og får fullt utløp for sitt potensialet!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #278 på: 01. Juli 2018, 09:25 »
Jack wilhere står uten klubb fra i dag. Ja hatt mye skadetrøbbel , men bare midten av 20 årene og vi alle vet hva som bor i han. Hadde vært kanon i 10er rollen for oss

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3023
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #279 på: 01. Juli 2018, 11:19 »
Mirror melder Ings er tilgjengelig for 9 mill pund. Verdt å ta sjansen?
No fate but what you make

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #280 på: 01. Juli 2018, 11:47 »
Tar i mot både Wilshere og Ings!
Begge er skadeplaget, men blomstrer de kan det være gull!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3023
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #281 på: 01. Juli 2018, 19:15 »
Flere og flere, blant annet Sky, melder at vi er i prat med Crysta Palace om en overgang for Andros Townsend. Ryktes en pris på rundt 18 mill pund. 

Ser ut til at Yannick Toure er på vei inn også: https://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/transfer-news/newcastle-united-set-pay-compensation-14852362
« Siste redigering: 01. Juli 2018, 19:21 av Geordie »
No fate but what you make

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #282 på: 01. Juli 2018, 20:55 »
Gledelig, håper begge blir klare!

Ellers skal vi være en av 4 PL-klubber som jager Plea fra Nice. Prisen sies å være €30m, så veldig usikker på den dealen for vår del.

Ellers har Loftus-Cheek kritisert Chelsea (kanskje Conte spesielt) i dag, og selv om Conte nok er på vei ut, spørs det om slikt er populært på Stamford bridge. Dobbeldeal med Kenedy og RLC? ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #283 på: 01. Juli 2018, 22:47 »
Nicolai Jørgensen < Joselu!

Bare å styre unna dansken. Elendig VM, elendig straffespark i kveld. Håpløst.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #284 på: 02. Juli 2018, 07:07 »
Nicolai Jørgensen < Joselu!

Bare å styre unna dansken. Elendig VM, elendig straffespark i kveld. Håpløst.

Ja, huff.