20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2018  (Lest 149122 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3024
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #240 på: 26. Juni 2018, 10:45 »
https://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/transfer-news/newcastle-united-set-reignite-interest-14828748

Gammel kjenning. Vært skadeutsatt, så nei takk sier jeg, uansett pris.

Sitter med en stygg følelse av at dette vinduet kommer til å bli pissa bort uten at noe nødvendig business blir utført. Avhengig av å få dumpa ut spillere ingen vil ha, og når overgangen til Sels krasjer pga av 500.000,- pund så sier det litt. Lommerusk for enhver annen PL-klubb. 

Om Merino stikker fordi han ikke vil konkurrere mot Shelvey og Diame sier vel sitt om han egentlig, good riddance. Da har du ikke mye fight innabords. Kommer garantert til å få spille mye neste sesong, om han blir og kjemper om plassen.
« Siste redigering: 26. Juni 2018, 10:48 av Geordie »
No fate but what you make

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #241 på: 26. Juni 2018, 11:41 »
Forbanna synd egentlig, for Merino var skikkelig god før han ble skadet. Når det er sagt skjønner jeg ham også. Han har kommet i en alder hvor han må spille fast om utviklingen ikke skal stoppe opp.

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #242 på: 26. Juni 2018, 15:32 »
Rafa held takka with clement grenier...
Er dette en verdig erstatter? Dem ligner litt da men... lenge siden grenier var stort talent vel..

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #243 på: 26. Juni 2018, 17:21 »
Får vi til en skadefri Grenier, er det en god erstatter for Merino.
Jeg mener til 3m er det absolutt verdt en risiko. Dog mener jeg vi kunne ha hentet Grenier uten å solgt Merino.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #244 på: 26. Juni 2018, 22:40 »
Jaja, 6 uker igjen av vinduet. Ender vel med et panikklån på slutten av vinduet.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #245 på: 27. Juni 2018, 02:08 »
Det internasjonale vinduet åpner ikke før 1.juli, det kan ha noe med at ting går litt treigt. Og ikke minst at VM pågår. Jeg føler meg ganske sikker på at vi har noen baller i luften, jeg er bare meget spent på hva slags type. Går vi for matchballene fra G-sport, eller plastikkballer fra Toys’r’us?
Laget må forsterkes, og det må troppen også.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3024
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #246 på: 27. Juni 2018, 18:55 »
Rolando Aarons ønsket av WBA: https://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/rolando-aarons-west-broms-wishlist-12804077


Ellers sett Ings vil bort fra Liverpool. Noe for oss? Lån, med opsjon på kjøp?
« Siste redigering: 27. Juni 2018, 18:58 av Geordie »
No fate but what you make

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #247 på: 28. Juni 2018, 10:58 »
Synd med Aarons. Tror skadene har ødelagt det som hadde vært en fantastisk god spiller.
Ings med en løsning du skisserer der - ja takk. Bør ikke være den eneste spissen vi henter, men tenker det er verdt forsøket.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #248 på: 28. Juni 2018, 14:12 »
Ryktes at Ritchie er på vei til Middelsborough for 15 mill pund! Synd synes jeg, forventer da at vi har en sterk forsterkning isteden.

nufc4life

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 652
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #249 på: 28. Juni 2018, 14:30 »
Mangler kun 5 MP for å kjøpe Kenedy da. For treg på sine eldre dager til å være i start11.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #250 på: 28. Juni 2018, 14:48 »
Har skrevet en del om mine meninger om Ritchie i forskjellige tråder her, senest for et par dager siden i denne tråden.

Men om vi hadde fått inn Kenedy og Townsend på hver sin kant, hadde jeg vært villig til å ofre Ritchie. Men samtidig vil personen Matt Ritchie bli et stort savn i garderoben og i laget tror jeg...

Sitat fra: SkySports
NO PLANS TO SELL RITCHIE

Newcastle have warned they have no plans to sell winger Matt Ritchie - unless they are made an offer they cannot refuse.

The 28-year-old Scotland international has been linked with Sky Bet Championship clubs Stoke and Middlesbrough, as well as Premier League outfit Bournemouth, over the past few days.

However, Press Association Sport understands that while there have been enquiries, no club has come anywhere near reaching a valuation which would give the Magpies cause for consideration

Sturaro nevnes igjen i dag:
Newcastle have made an offer of €14 + bonuses for Juventus midfielder Stefano Sturaro. - (via @GiuliaStronati) #NUFC
« Siste redigering: 28. Juni 2018, 14:50 av Anders »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #251 på: 28. Juni 2018, 15:02 »
Skeptisk til å selga Ritchie. Føler han er ein av fleire som må vera med vidare. Problemet er jo at Ashley ikkje gir/eller har pengar til å henta nye spelara. Då e me vel nødt til å selga fleire for å skrapa samen ein slant til eit par nye.

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #252 på: 28. Juni 2018, 15:18 »
Synes det er greit å cashe inn på Ritchie nå, han har nådd toppen. Men vi trenger selvsagt en erstatter. Mye heller Kenedy enn Townsend.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #253 på: 28. Juni 2018, 15:21 »
Bortsett fra Lascelles så er det få spillere jeg bryr meg veldig stort om i denne troppen. Det sagt så oppfører vi oss som et loppemarked. Skulle ikke tro vi var i pl der vi sist sesong tjente over en milliard kroner. Selger vi Ritchie så er det enda en posisjon vi trenger å hente inn en erstatter. Vi trenger allerede en ving, og det er ikke grusomt lenge til vinduet stenger. Med den inkompetente gjengen som styrer denne klubben så ser jeg det vanskelig (nesten håpløst) at vi skal signere en-to spillere i uken fram til seriestart..

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3024
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #254 på: 28. Juni 2018, 15:36 »
"Chelsea’s Kenedy is a target following a successful loan spell on Tyneside, but he is likely to cost more than £20m this summer if the Blues decide to sell the Brazilian. Former winger Andros Townsend is also someone United have expressed an interest in, but Crystal Palace are reportedly demanding £30m for the England international."

Klippa fra The Chronicle. 30 mill pund for Townsend? Særlig som han er verdt noe i nærheten av det.....
No fate but what you make