20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Messi vs Ronaldo  (Lest 159641 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7619
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #1200 på: 26. Feb. 2013, 22:48 »
Kan vi døpe om denne tråden til Messi vs Bale?

Hva med Ronaldo vs Bale? :smith:

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #1201 på: 26. Feb. 2013, 23:36 »
Utklassing fra ende til annen. Sjelden opplevd bedre stemning på puben på en tirsdag!



I dag var den ene rett og slett så mye bedre enn den andre at det er vanskelig å sette ord på.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #1202 på: 27. Feb. 2013, 09:17 »
Tror jeg skal logge av verden, inntil normal orden er gjenopprettet.

Når twitter-feeden min er full av Ronaldo-hyllester, linker til Mourinho-dans og håning av Messi, da er det på tide å skru av verden. Da er det et eller annet som er alvorlig galt med verden.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Skjæren

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 485
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #1203 på: 27. Feb. 2013, 09:37 »
Kan vi døpe om denne tråden til Messi vs Bale?

Hva med Ronaldo vs Bale? :smith:

Ja, Bale har prestert på nivå med Messi i 2-3 måneder, mens Messi har prestert slik i mange år. Håper du troller.


torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #1204 på: 27. Feb. 2013, 09:41 »
Der syns jeg du er i overkant snill med Bale. Men han har prestert på nivå eller til og bedre enn Messi denne uka.

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #1205 på: 27. Feb. 2013, 10:34 »
Tror jeg skal logge av verden, inntil normal orden er gjenopprettet.

Når twitter-feeden min er full av Ronaldo-hyllester, linker til Mourinho-dans og håning av Messi, da er det på tide å skru av verden. Da er det et eller annet som er alvorlig galt med verden.

Så du kampen? Hvis du gjorde det så bør du skjønne det. Av med brilla. Digg at Barca sitt "over-playing" gir konsekvenser (kontringer i mot og scoringer). Mourinho spiller min type fotball.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #1206 på: 27. Feb. 2013, 10:53 »
Nytt El Clasico allerede lørdag. Tipper denne tråden lever til evig tid!
Bale skal vel ikke inn i denne diskusjonen bare fordi han scorer ettpar mot West Ham. Setter han 2 nye mot Arsenal skal jeg tenke på det =)
« Siste redigering: 27. Feb. 2013, 10:56 av Andy »

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #1207 på: 27. Feb. 2013, 16:30 »
Tror jeg skal logge av verden, inntil normal orden er gjenopprettet.

Når twitter-feeden min er full av Ronaldo-hyllester, linker til Mourinho-dans og håning av Messi, da er det på tide å skru av verden. Da er det et eller annet som er alvorlig galt med verden.

Så du kampen? Hvis du gjorde det så bør du skjønne det. Av med brilla. Digg at Barca sitt "over-playing" gir konsekvenser (kontringer i mot og scoringer). Mourinho spiller min type fotball.

Du skjønner ikke hva han mente?

Real var selvfølgelig klart best i denne kampen og Ronaldo var jo uten tvil bedre enn en usynlig Messi, men er da måte på.

Jeg er bare glad Barcelona klarer å ta et tap med fatning, i motsetning til Pepe, Ramos og gjengen.

Selvom gullet er i lommene til Barca-spillerne, så regner jeg med de har lyst til å vise hva de er gode for på lørdag. Kan bli en meget artig fotballkamp! Heia god fotball
Same old Shearer, always scoring!

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #1208 på: 28. Feb. 2013, 12:36 »
Sannsynligheten for at Real Madrid sparer spillere nå som ligaen er avgjort og Manchester United-kampen er rett rundt hjørnet er nok veldig stor. At Barcelona kjører fullt på for å hevne tirsdagens utklassing er nok like stor.

Tippetips: 4-0 til Barcelona.

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #1209 på: 28. Feb. 2013, 12:44 »
Tror jeg skal logge av verden, inntil normal orden er gjenopprettet.

Når twitter-feeden min er full av Ronaldo-hyllester, linker til Mourinho-dans og håning av Messi, da er det på tide å skru av verden. Da er det et eller annet som er alvorlig galt med verden.

Så du kampen? Hvis du gjorde det så bør du skjønne det. Av med brilla. Digg at Barca sitt "over-playing" gir konsekvenser (kontringer i mot og scoringer). Mourinho spiller min type fotball.

Du skjønner ikke hva han mente?

Real var selvfølgelig klart best i denne kampen og Ronaldo var jo uten tvil bedre enn en usynlig Messi, men er da måte på.

Jeg er bare glad Barcelona klarer å ta et tap med fatning, i motsetning til Pepe, Ramos og gjengen.

Selvom gullet er i lommene til Barca-spillerne, så regner jeg med de har lyst til å vise hva de er gode for på lørdag. Kan bli en meget artig fotballkamp! Heia god fotball

Så klart skjønner jeg hva han mener. Ser ikke problemet, utenom hånet mot Messi som er usaklig.
Regner med Real sparer 5-6 spillere på lørdag, men benken til Real er ikke dårlig med Essien, Modric, Pepe, Kaka, Callejon og Benzema.
Heia god fotball, og håper Barca finner ut av over-playinga si. Null gjennombruddskraft gjør Barca-kamper enda kjedeligere enn vanlig.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #1210 på: 28. Feb. 2013, 13:50 »
Helt enig at Barca spiller utrolig kjedelig fotball, men Messi er fortsatt soleklart best.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #1211 på: 28. Feb. 2013, 14:27 »
Tror jeg skal logge av verden, inntil normal orden er gjenopprettet.

Når twitter-feeden min er full av Ronaldo-hyllester, linker til Mourinho-dans og håning av Messi, da er det på tide å skru av verden. Da er det et eller annet som er alvorlig galt med verden.

Så du kampen? Hvis du gjorde det så bør du skjønne det. Av med brilla. Digg at Barca sitt "over-playing" gir konsekvenser (kontringer i mot og scoringer). Mourinho spiller min type fotball.
Jeg har ikke sett kampen, men jeg bryr meg pent lite om hvem som var best og sånn og sånn. Jeg er Barcelona-supporter, og det kommer enda sterkere frem når "alle" andre heier på Real Madrid. Jeg ser helst at Barcelona vinner absolutt alle kampene sine. Og når det ikke skjer, og alle jeg følger på twitter synes det er helt superfantastisk, da føler jeg for å slå av verden noen ganger. Det er aldri superfantastisk når favorittlaget taper, og Messi(as) spiller dårlig. Selv om de tilsynelatende tapte aldri så fortjent.

At Messi får høre det fra Ronaldo-fanboys når Ronaldo er den store kongen, og han selv ikke har dagen, er egentlig helt naturlig. På samme måte som jeg har sendt helt usaklige stikk mot Ronaldo, må Ronaldo-fansen få lov å sende usaklig dritt tilbake, når Messi gjør dårlige kamper.

Usaklig drittslenging har blitt en stor del av verdens beste spiller-diskusjonen, og alle synes visst det er helt greit.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #1212 på: 28. Feb. 2013, 20:06 »
Jeg har flest Barca-fans blant mine venner virker det som, mye medgangssupportere. Det, i tillegg til at jeg selv mer står for en fotball Real spiller gjør at seirene smaker ekstra godt.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #1213 på: 28. Feb. 2013, 20:09 »
Serr? En Real-supporter kan ikke kalle en Barca-supporter for medgangssupporter... Jeg misliker begge lagene ganske sterkt.

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #1214 på: 28. Feb. 2013, 20:17 »
Skal sies at det mange unge mennesker som jeg har på Face, tidligere spillere jeg har trent, som har mye Barca-profilbilder osv når det går bra. Er populært å heia på dem. Når det går dårlig så forsvinner profilbilder og de går ikke like hardt ut. Altså mer supporter i medgang enn motgang.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/