20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Guardiola oppskrytt  (Lest 19545 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ripsgard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 792
    • Vis profil
Sv: Guardiola oppskrytt
« Svar #15 på: 25. April 2016, 02:46 »
Alaba er jo et av bevisene på at Pep revolusjonerer fotballen. Leste du den jeg linka til? Pep vil nok få mye ut av shitty med sine taktiske egenskaper. Og joda, det er nok ikke verdens vanskeligste jobb å ta over barca og bayern, men man skal likevel fortsette å vinne. Det gjør jo Pep. Og jeg mener han også skal ha mye av æren for dette
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Guardiola oppskrytt
« Svar #16 på: 27. April 2016, 06:31 »
Fortsetter å vinne.... Ja han har vunnet Tyskeligaen 2 år på rad og noen cuper, i et lag som kanskje er det mest suverene i sin liga i hele verden... Sammenligner du, så tok han over mestern av CL og har ikke akkurat vært så veldig nær å hevde seg her. Til tross for at de har fått en spiller som Lewandowski, som er 100 ganger bedre enn Mandzucik..

Hva er Guardiola så eksepsjonelt god på da? Han er vertfall ikke undervurdet, og blir av mange blir  regna som en av de beste vil jeg tro..

Han nye treneren i Barca er mer direkte, og de virker nesten sterkere til tross for tapet av Xavi..
I Bayern triller de mye frem og tilbake, men ingen der har kreativitet på nivå med enkelte Barcaspillere, som leter fram åpninger i forsvaret...

Så Bayern er ikke utviklet seg noe. De virker svakere, skaper mindre, og har ikke de samme døråpnerne som Barca.. At han omskolerte en spiller, skal genierklære han? Alaba har alltid hatt mange kvaliteter offensivt og deffensivt, og vært en av de beste. Da er det naturlig å gi han en slik offensiv rolle. Ser du på alle spillerne fx Wenger har omskolert, så er det langt  mer impnerende..o

Se på resultatene deres i CL etter han kom... Ikke vært nær å vinne. Med så mange sterkere spilllere, så syns jeg det er ille at Bayern presterer dårligere enn under forrige trener...

Simeone Pochetino, klopp,wenger, moruinho fx,  har gjort store ting med små klubber... Guardiola er så opphengt av ballbesittelse, at de spiller støtte der de kunne vært kvikke fremover... Er glad, for PLs vegne,at City får en trener jeg håper er langt fra det de trenger...

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Guardiola oppskrytt
« Svar #17 på: 27. April 2016, 14:59 »
"Han er ikke undervurdert så han må være oppskrytt"

Kan jo bruke samme argumentasjon om Messi. Greit nok at ingen av de har hatt de største utfordringene, men før de virkelig underpresterer må man gi dem tvilen tilgode selv om det ikke innebærer at man trenger å regne dem som verdens beste.
Nå har vi jo en ypperlig mulighet til å se hvordan Guardiola gjør det i Man City, det er ikke en alt for enkel oppgave.

ripsgard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 792
    • Vis profil
Sv: Guardiola oppskrytt
« Svar #18 på: 28. April 2016, 04:57 »
Ja, de er suverene, men det er ikke spillerne alene sin skyld. Guardiola er jo god på alt slik jeg ser det. Jeg vil også tørre å påstå at både Robben, Alonso, Vidal og Costa er relativt kreative. Nå har vel Xavi og Iniesta blitt sett på som to av de beste midtbanespillerne i snart ett 10-år, og det er klart at Bayern sine spillere ikke er like kreative som disse. Likevel er vel Bayernspillerne rett bak.
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Guardiola oppskrytt
« Svar #19 på: 02. Mai 2016, 01:36 »
Hva er poenget ditt? Alaba blir brukt i andre rom enn backer normalt blir? Ikke glem at han etterlater store rom ved å opperere som en 10er.. At en trener eksprimenterer med dette, er ikke direkte revolusjonerende,  eller nødvendigvis effektivt. En som har klart dette med Henry, fra ving til spiss, Kolo Toure fra ving til stopper, Cazorla fra 10er/ving til sentral midtbane. Chamberlain  fra spiss/ving til sentral midtbane..Toure var værtfall en god stopper i Arsenal, og Henry trenger jeg ikke si noe om engang...
Mikel var vel mer en offensiv midtbanespiller enn et anker. De ser spillerne på trening hver dag og vet alle styrkene og svakhetene. En spiller må ikke være en bestemt posisjon, men kan brukes der styrkene, svakhetene passer han best. Et anker vil ofte være en god stopper på grunn av markeringsegenskaper.  En ving en god offensivt back, og omvendt. Da en moderne back er god fremover på innlegg, fart, dribling, etc. og en moderne ving er god deffensivt, vil dette i det minste gi et kraftig våpen på venstresiden.. En direktespillende 10er, kan være ballfordeler dypt på banen, om han har løpskraft, markeringsevner etc. Raske spisser er ofte gode vinger, så lenge de får bruke "feil fot". OSV.

Det funket i Barca, da de kreative spillerne kunne trille ballen i det uendelige, fordi de var latterlig pasningssikre(noe vi ikke vil se noe i nærheten av på en god del år..), så slo sjelden en feilpasning, og endte opp i ingenting,,, og de var kreative nok og finne en åpning når de følte for..Om de hadde vært mer direkte tviler jeg ikke på at Inisesta og Xavi kunne mata Messi og co enda mer effektivt, istedetfor alt "dill-dallet", taka taka. 40 trekk...Disse spillerne holdt så ekstremt høyt nivå i løpskraft at de kunne orke å finne rom til enhver tid.. I tillegg til roen, kreativiteten, pasningssikkerheten..

I Bayern ender de med å ha helt sinnsyk ballpossession, men ingen som "åpner opp forsvaret", som Iniesta-Xavi. Vil si disse (da Xavi var i sine glansdager), er en helt egen klasse.  Vil inlkludere Messi da han er like omtrent mye playmaker som målscorer... De kunne holde ballen trygt, men måtte løpe mer enn motstanderen for å gjøre seg spillbare til en hver tid. Tall viser som regel at Barca alltid har løpt lengst. Så at de "sliter dem ut", ved å sentre, kan diskuteres, da Barca løper like mye for å gjøre seg spillbare.. Mens de andre kan ligge dypt og markere, fremfor å presse, og bruke krefter på å løpe etter ball..Så kan man komme og si de sliter dem ut "mentalt", når de ikke får kjenne på ballen, og må løpe etter den. Men om dette er etter kampplanen, og ikke presser for høyt satser på kontringer,, og er innstilt på hva man møter, så skulle ikke det psykologiske ved å ikke ha ballen være negativt. Må være like slitsomt å spille støttepasninger og ikke komme noen vei...

Han har spiller for spiller minst like bra lag, vil kanskje si bedre, enn da han tok over, og Bayern nettopp hadde vunnet CL og var solide...
Hva Bayern presterer i den tyske ligaen, spessielt nå etter Klopp er dratt, og Dortmund er bynt å falle fra hverandre, blir som hva Celtic gjør i skottland.. Ser vi på resultater og spill i Europa, virker de langt mer ufarlige nå.. Jeg hadde trodde de skulle ta Atletico, da jeg anser de som soleklar top 3 i Europa,(med Barca og Real), men de kunne vært langt mer effektive. Atletico er effektive som får resultater, men et lag som papiret, ikke skal matche Bayern..

Nå skal jeg ikke dømme han for en kamp mot Atletico. Men, la oss si han var trener i Swansea. Ville det funka? Ville det ikke blitt for mange feilpasninger til å kunne spille tiki taka? Se på Leicster og Ranieri... Nesten null ballpossesion, men vinner ligaen med et langt svakere (vil jeg tørre påstå), lag på papiret...
Tony Pulis. Gjør maks ut av ingenting, bruker alle triks for å være effekt. Veldig vanskelig å spille mot. En mester på dødballer, direkte angrepspill, forsvar. Gjør banen minst mulig, har folk til å ta lange innkast, spiller med 4 stoppere, så de er omtrent ustoppelige på dødballer. En mann som kan ta over ethvert lag, og gjøre det til et middels godt PL lag, på tabellen.Arsene Wenger hadde i sin tid noen ligagull, og har tjent enormt på gode kjøp/salg, når spillerne har følt seg for store for klubben... Nok til et nytt stadion... Guardiola tok over et ferdig lag som trengte max et kjøp, på en posisjon, og det beste man kunne finnne... De endte vel med Alves på høyreback, og etterpå Alba på venstreback.. Bortsett fra dette har han tatt over et lag som allerede var best.. Skal ikke avskrive han av den grunn..

Om man kun ser på resultater/effektivitet, og Tony Pulis, Guardiola stilte tilsvarende bunnlag i PL. Og ikke bryr seg om hvor stygg fotball man spiller. Ville jeg satset på Pulis.. Er sikkert gøy å ha ballen mesteparten av tiden,, men ikke når man ikke skaper noe,  og er alt for indirekte i spillestilen..Da er kjappe kontringer til en viss grad mer "direkte offensiv tankegang". istedetfor en haug støttepasninger. Så klart kan man finne en fin balanse mellom dette, som funker begge veier, men Guardiola har til gode å overbevise meg, om at han er "den beste trenern".. Da vil jeg helller trekke frem Mourinho, Wenger, Simeone, Anchelotti, Ferguson, Pochetino, Klopp, og sikkert noen jeg har glemt...

Og se på Barca nå. Man kan si de har fått Neymar og Suarez, men vil si Xavi var enda viktigere.. De er regjerende mester.. Så det er tydeligvis flere trenere som kan ta CL gull med Barca..

Mourinho, som har helt annen stil. Vil ha mest mulig folk bak ballen, og presse mindre. CL gull med Porto og Inter. Ligagull med Chelsea, Inter, Real Madrid.

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Guardiola oppskrytt
« Svar #20 på: 05. Mai 2016, 09:12 »
Som vi så. Bayern var gode nå, når de var mer direkte. De skjønte de hadde ikke sjans til å trille ball mot Atletico og fikk straks resultater...

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Guardiola oppskrytt
« Svar #21 på: 05. Mai 2016, 10:55 »
Resultater?

ripsgard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 792
    • Vis profil
Sv: Guardiola oppskrytt
« Svar #22 på: 05. Mai 2016, 22:42 »
Jeg orker rett og slett ikke å lese alt du skriver (No offense). Det første du skrev, om at han etterlater seg rom, er helt feil. Det er nettopp det jeg mener med at Guardiola er genial. Det blir ikke store rom, fordi laget forflytter seg, og dermed er det andre som tar over rommene han etterlater seg. Jeg tror kan være enige om å være uenige =)
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Guardiola oppskrytt
« Svar #23 på: 06. Mai 2016, 03:22 »
Ja de løper som sagt mye, for å gjøre seg spillbare. Burde tilføyd at når de presser så hardt så skal de være godt trent i å dekke rom.. Men om Alaba får en helt fri rolle vil det bli rom på en måte som gjør at de kan få en kontring imot.. Aldri tatt dette superlaget til finalen.. Burde klart det mot Atletico.. Selv om Atletico er 4/5 best i europa.. Mange er missfornøyde med utviklingen under guardiola.. Og nå forlater rhan det han haR "Bygd opp" eller brutt ned vil seg si, bortsett fra spillermaterialet, der Bayern har patent på de beste spillerne i bundesliga..

Han spilte bevisst mer direkte enn han pleier og det ga resultater. Han skjønte at t stilen hans har sine begrensninger.. Muller er ingen typisk Pep type men han ble desperat og gikk bort fra fiolosofi, da han innså at det trengs langt mer direkte fotball... Dette skal han ha ros for, men å dyrke en slik stil i første omgang er ikke noe jeg er fan av. Så får vi se i neste sesong i City..Ser fram mot møte Guardiola tror det passer oss perfekt.. Om vi holder plassen riktignok... Han bør justere seg, og har ingenting bevist,,, Tvert imot mener jeg,.Alle kan vinne CL med Barca, så at Guardiola var der til rett tid, og han ikke kunne vørt enda mer effektiv uten dill dallen sin..?

Hva mener du med resultater?

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
No fate but what you make

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Guardiola oppskrytt
« Svar #25 på: 03. Aug. 2016, 12:21 »
Og? Neuer er hyggelig og sier han er flink... Har vel ikke akkurat gjort så mye fra eller til med Neuer. Og at han "har utvikla keeperspillet" er litt vel å ta i.... Han er antakelig verdens beste keeper ja, men er flere keepere som har enda bedre sweeperegenskaper, og dette har foregått i mange år... Lenge før Neuer "utvikla keeperspillet"..... Se på fx Llloris i Spurs....

Bayern gikk fra Champions League mester, uten spillere som Lewandowski, Vidal, etc.

Mens nå med antatt sterkere lag, virker de langt svakere... Og det er først når Guardiola innser at de må spille direkte for å vinne, som mot Atletico at de byner spille bedre....

Holder City som favoritt. Men det er fordi jeg tviler sterkt på at Leicecter vinner igjen,,,, United største utfordrer med Zlatan Pogba(mest sansynlig),, og Mourinho inn,,,og sikkert noen flere etterhver.. Deretter Chelsea og Arsenal, og så Liverpool og Spurs. Leicter ser jeg på som nesten sjanseløs..

Men dette fordi det er lang vei å ta United fra et søppellag i flere år til et gullag, og City vil nok bruke enorme summer nå som Guardiola skal satses på. Og allerede har så sterke individuelle spillere at det gjør neten ikke noe hvordan man spiller. Som da han var i Barca, løste Xavi Iniesta og messi det å åpne opp til tider på egenhånd etter å ha trillet litt ball..

I City med Fernando/Yaya Toure og Fernandinho. En Sterling som minner mer om Routledge siste året. Så er eneste kreativitet de har de offensive midtbanespillerne Silva og De Bruyne,,, men med Guardiola sin filosofi vil han ha ballbesittelse og det får han ikke med Fernando Fernandinho... Ikke det at det hjelper nødvendigvis å spile så ballbesittende,,, men om han først skal gjøre det, bør han ihvertfall ha spilerne for det... Og de vil nok ikke bytte ut begge de sentrale midtbanespillerne, sikkert en av dem, da det sjelden er lurt å endre for mye på sentrallinjen i et lag...

Leicecter til sammenligning vant liga med null ballbesittelse, nesten minst i PL,,, mest direkte spillestilen.
Skal ikke påstå bastant at dette er fasiten, men å være passive, fremfor direkte, når du har spillere til å løse opp mot motstanderne...Da skaper du mindre, og gir de andre mer tid å etablere seg. Å lete etter en åpning når de blir mer og mer i balanse blir bare vanskeligere for dem selv...

Tiki taka og ballbesittende fotball som "er så fin" er noe piss....Vil vi se på dem trille ballen frem og tilbake, eller score/skape sjanser? Gå fremover, skap sjanser.  ikke vær så passiv at man skal være glad man ikke spiller basket eller håndball...Vi klagde over drillostilen greit nok. Måke ballen 100 meter opp mot en svær fyr er heller ikke noe jeg er begeistra for, men det finnes en mellomting...Kreative spillere, med hurtige spillere rundt seg som kan avslutte gjør susen.. Er når motstandern er i ubalanse det er mest åpning...

Og hva har Guardiola oppnådd? Gull med Barca såklart, men dette laget er noe av det beste vi har sett på maaaange år... Om de hadde vært mer direkte tviler jeg ikke på at de hadde vært enda farligere...

At han har gjort Alaba til en back/10er blanding, er ikke langt fra  en vingback,, eller en invertert back som går innover i banen, fordi han for eksempel er høyrebent på venstrebacken. At han har kvaliteter som stopper,,,som fx Dummet og deffensiv midtbane, som ikke er så forskjellig fra stopper, og brukes litt forskjellig, er noe man ikke trenger være rakett forstker for å forstå...

Og virker som han har fått mer creds for å gi han denne litt "uvanlige rollen" og da er såkalt kreativ,, enn at den faktisk har en positiv effekt totalt sett...Godt mulig det har det, men da kan jeg nevne Wenger som omskolerte Henry fra høyreving til spiss,,, etter han hentet han fra Juve, og ingen kan argumentere imot at det var en genistrek.... Samme med Kolo Toure som gikk fra venstreving til stopper(!!!). Eller Cazorla som nå til tider brukes sentralt på midtbanen, og før ble sett på som en ren ving...

Han liker tydligvis prøve ting, som Lahm som anker. Ser vel spillernes kvaliter som de fleste kan se... Og du trenger ikke være geni for å skjønne hvilke posisjoner de kan passe i med de enkelte ferdighetene...Og dermed er han et geni? Står ikke skrevet back i panna på Lahm. Dette er spillere med forskjellige tekniske fysiske og mentale ferdigheter, som paninger, ro, kreativitet, arbeidskapasitet, kondis, styrke, fart, rykk, tacklinger, markering, innlegg, langskudd, avslutninger, overblikk osv. Og om du vet hva du leter etter for hver enkelt posisjon i laget, så kan det være lett å finne en med disse egenskapene man i utgangspunktet ser på som noe annet...Å like prøve ting er ikke det samme som å være flink... Det kan slå andre vei.. Og  i Bayern har han prøvd seg fram mye uten å finne helt ut av det...

Pochetino,,,, der har du en bra trener... Tar Tottenham steg for steg mot toppen,  og med et så ungt lag... Wenger har alltid kvalifisert seg for CL uten de enorme ressursene som Chelsea, City og delvis United. En som finner billige kupp,, og gjør dem til verdensstjerner, og alltid vet når de er på vei ned og bør selges... Spiller fin fotball, og får resultater. Mye spennende spillere, men uheldig for Arsenal har de mer skader enn noen andre... Mourinho,,trenger jeg si mer? Vunnet spanske ligaen. 2 CL gull, tapt noen straffekonker i semi... Tatt en haug ligagull uansett hvor han er... Verdens beste trener? Selv om det er blitt lite trofeerpå arsenal, ser jeg verdien av å klare top 4 år etter år, spessielt med tanke på de penge dopa utfodrerne......

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Guardiola oppskrytt
« Svar #26 på: 05. Aug. 2016, 14:49 »
Alaba er venstrebent!

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Guardiola oppskrytt
« Svar #27 på: 07. Aug. 2016, 09:29 »
Å vinne den tyske ligaen, cupen og slikt er jo nærmest et krav spessielt de senere årene etter Klopp forsvant og Dortmund stadig mistet stjerner.....

Bayern Real og Barca skal være de 3 klare favorittene til et CL gull, og det har han ikke klart.. Ikke at jeg forventer at noen skal vinne CL uansett lag, fordi det er en vanskelig turnering, og alt kan skje i utslagsfasen, men han har hvertfall ikke klart det, og kun vunnet de forventede tyske mesterskapene...

Skuffet veldig i CL, og har røket mot antatt svakere lag, som har røpet svakhetene hans.. Man så jo hvordan han måtte legge om til mer direkte stil for å prøve å ta Atletico Madrid.. Noe som til en viss grad tyder på at hans egen filosofi ikke er så uslåelig...

Se for deg om Barca var mer direkte under Guardiola. Xavi Iniesta og Messi hadde funnet hverandre hver sekund med gjennombruddspasninger, istedetfor å dilldalle med ballen...Tror ikke det var snakk om å lete etter åpning, for dette er såpass kreative spillere og pasningssterke, at de kunnne finne åpninger nesten når som helst, og ser for meg at Barca ville vært kanskje enda sterkere om de ikke var så passive...

Vi får se..... Han har ingen typisk Xavi på midtbanen til City, og vet ikke om det er på vei heller.. Silva og De Bruyne er riktignok kreative, men på en mer direkte måte enn det tiki taka spillet Guardiola praktiserer... Lurer på hvordan dette vil gå. Kanskje det er en fordel at han ikke har så pasningssikre spillere, og blir tvunet å spille mer direkte?...

Jeg liker at han liker tekniske hurtige pasningsterke spillere. Men meneer han er alt for passiv..

Det han vant i Barca, kan diskuteres i det uendelige, men ingen er vel uenige om at han hadde det sterkeste laget i verden.. Såklart er det bra å vinne, og ikke bare noe vi skal overse, men føler han bør bevise noe i en svakere klubb. Og følte ikke han klarte dette i Bayern som egentlig bør være klar utfordrer til CL, kun med Barca som større favoritt...

Vi får se hvodan han gjør det i City, men han får det nok langt tøffere i PL enn i Bundesliga eller den spanske ligaen... Her vil Chelsea, Arsenal og United først og fremst gi han knallhard kamp... City er naturlig favoritt, men jeg stiller spørsmålstegn ved treneren, og mener dette gjør det langt mer åpent..

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Guardiola oppskrytt
« Svar #28 på: 16. Aug. 2016, 03:26 »
Hvis dere så kampen mot Sunderland hadde Guardiola flaks som vant. Straffen de fikk var idioti av Van Aanholt. 7 ganger mer ball posesion men ikke mange sjanser til tross for et skadeskutt Sunderland... Vinner mål nesten i siste minutt for City. Eneste "Guardiola typen" City manglet var Gundogan så mye gikk gjennom Stones,, men har overhodet ikke noe passningssikkert lag, i likhet med fx Barca, og er nok neppe lurt å endre hele sentrallinjen med nye kreative spillere... Har altid sagt at han fikk drømmelaget som gjordew det kreative for han i Barca.. I bayern verdens neste beste lag,,, men fik ikke til stort annet enn å vinne tyske liga som er enkelste jobb i verden.... Nå har han en av PLs beste lag,,, mest penger, holder dem som favoritt fordi enhver idiot kunne trent dem med disse forutstetningene,,, men,,,tror definitivt han er feil mann. Hadde barca vært mer direkte under guardiola hadde de vunnet 10 0 hver kamp..

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Guardiola oppskrytt
« Svar #29 på: 16. Sep. 2016, 08:06 »
Ser ut som Guardiola har gått vekk fra noen av prinsippene som gjorde at jeg spådde City en tøff sesong...

De hadde jo overhodet ikke noe tiki taka lag, hvertfall ikke i nærheten av hva han hadde tidligere, og virker å være mye mer direkte.

Har han innsett at det kan fungere bedre med en direkte spillestil?...Eller er han såvidt bynt å bygge lag, og har ikke mannskap til noe annet? Man så etterhvert i Bayern at de ble mer direkte, og Xabi Alonso til tider ble brukt som en slags quarterback som serverte vingene lange pasninger...Han skal ha for å være kreativ og liker å eksprimentere. Er spent på hvor sta han er, om han vil spille på samme strengene som i Barca, eller legge seg langflat om han føler det ikke er det som fungerer best... Ser ut som han spiller slik City burde spille, og ikke slik jeg antok han villle prøve få City til å spille, da han ikke har disse pasningsspillerne som i tildligere klubber...Isåfall ser jeg på sjansene hans som betraktelig større enn først anntatt..

Det er tidlig i sesongen, og mange vil nok si jeg har bommet grovt så langt. Men vi får se...Jeg mener hvertfall at den Guardiola vi så tidligere ikke vil funke i City per dags dato, men om han tilpasser seg, så skal jeg ikke sitte og si at det ikke vil funke...