Newcastle United > Annet

Hvor mange ganger har du vært på St.James' Park?

(1/9) > >>

NUFCern:
Selv har jeg vært èn gang, mot Southampton for to sesonger siden. Kongen selv, Alan Shearer, scoret vinnermålet og sørget for det med sesongens første seier. Det var utrolig morsomt!

Så var jeg på Ullevaal da Vålerenga tok imot Newcastle i UEFA-cupen for noen år siden. Da ble det 1-1 etter et flott mål av Bellamy. Men det teller ikke på antall ganger på St.James'


Hva med deg?

André S:
Jeg har vært 2 ganger...

På Manchester City 3-0 (Ameobi og Shearer 2) Var vel i 2003/04 sesongen...

Og på 3-2 kampen mot Sunderland i år...

I tillegg var jeg også på den nevnte VIF kampen...

John Marius:
Jeg har også vært 2 ganger. Var på Newcastle-Middlesbrough 21 Februar 2004 da vi vant 2-1 og på Newcastle-Sunderland 23 Oktober 2005 da vi vant 3-2.

Og det må jeg si er det råeste jeg har vært med på noen gang! Helt sjukt!!

Var også på Vålerenga-Newcastle på Ullevåll..Den gikk forresten i midtuka etter Newcastle- Middlesbrough, så jeg fulgte laget tett den uka ;)

geordie-olav:
Aldri vært der, jeg. :(

Lasse:
Ta deg en tur, Olav.

Jeg har vær der en gang, så Newcastle slå Liverpool 2-1 fra Burberry Suite eller noe sånt. Var ihvertfall sånn VIP-greier med mat servering og drikke og egen butler og sånt. Så satt vi i hvite skinnseter med armlene og alt. Var dritfett :D  Glemmer ALDRI den følelsen jeg hadde da jeg kom ut fra "restauranten" og rett ut på stadionen. Jeg så rett bort på det store skiltet der det står Newcastle United. Priceless.

Så også VIF - Newcasklte på Tullevål. Digg det og, stod ca 2 m fra Sir Bobby og Kong Gud.

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

Skift til full visning