20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FM 2010  (Lest 95520 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: FM 2010
« Svar #390 på: 30. Jan. 2010, 12:23 »
evt BUG!?! ;)

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #391 på: 30. Jan. 2010, 19:16 »
Hva er bug?

Robinho var først ikke interessert, men ble så sluppet på free transfer og da måtte jeg ut med 700.000 i uka for å få han. City kjøper så mange spillere, så de andre spillerne blir billige. Skjønner ikke at de solge med De Jong men, erstatta han med Lucas:P
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #392 på: 30. Jan. 2010, 21:02 »
Bug er vel en feil i spillet, som absolutt ikke er ment å være der. Noen bugs reduserer spillopplevelsen kraftig, mens andre merker man knapt.
Så var nok ikke en bug, men spesielt er det :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #393 på: 30. Jan. 2010, 21:44 »
Bug er vel en feil i spillet, som absolutt ikke er ment å være der. Noen bugs reduserer spillopplevelsen kraftig, mens andre merker man knapt.
Så var nok ikke en bug, men spesielt er det :P

Haha!

Veit jo hva en bug er, men lurte på hva med det jeg skrev Ulf mente var en bug. Beklager at jeg ikke uttrykte meg presist.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: FM 2010
« Svar #394 på: 31. Jan. 2010, 10:54 »
Det var d med at du fikk Robinho på freetransfer som jeg stusset litt på. Kanskje ikke en bug, med mindre det er noe alle/flere får til. Men spesielt er det.

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #395 på: 31. Jan. 2010, 11:40 »
Med den lønna som Robinho hadde var det ikke mange som ville ha han, bare jeg som punga ut, og det var verdt det!
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

ErikLi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1068
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #396 på: 31. Jan. 2010, 11:53 »
Kjøpte Javier Saviola for 87.5 mill. Welliton, Oscar Cardozo, Liédson og mange andre var ikke villige til å dra til Newcastle, siden det var "et steg i feil retning".

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #397 på: 31. Jan. 2010, 13:15 »
Kjøpte Javier Saviola for 87.5 mill. Welliton, Oscar Cardozo, Liédson og mange andre var ikke villige til å dra til Newcastle, siden det var "et steg i feil retning".

Hehe, jeg fikk faktisk Welliton etter en halvspillt 1. sesong.
Ble veldig lett å rykke opp med han på banen.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #398 på: 31. Jan. 2010, 14:58 »
Haha!

Veit jo hva en bug er, men lurte på hva med det jeg skrev Ulf mente var en bug. Beklager at jeg ikke uttrykte meg presist.

Hva er bug?

Jeg synes det sto: "hva er en bug".
Men synes fortsatt den kan misforståes ;) hehe
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Ref.Collina

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 158
  • "Mi!? I bet I could beat you in a stare competit"
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #399 på: 05. Feb. 2010, 14:28 »
Notts County! Der har dere en fin utfordring  ;)

Snart ferdig spilt sesong to. Ligger å kjemper om 1.plassen i League One med Barnsley. Etter noen svake resultater i det siste (0-0 mot Barnsley hjemme, 0-0 mot Plymouth borte, 1-2 tap mot leeds borte, bare for å nevne noen), så ligger je 4 poeng bak Barnsley, men har vel en luke på 7 poeng til Leeds på 3 plass og ca 20 poeng til 7.plass. Så det bærer mot opprykk om vi ikke skulle gå på en solid smell på slutten.

Rykka opp ganske klart i fjor fra League Two med 97 poeng. Krona det med en finale i Johnson trophy(eller noe sånt). Tapte dessverre mot Millwall, men slo ut Leeds i nord finalen. :) Ligacupen røyk je ut tidlig, det samme i FA-cupen. Men det var ikke så viktig.

I sesong to så har je ligget i toppen, mest på 1.plassen, hele sesongen. Røyk ut i Ligacupen tidlig og FA-cupen i 4 runde. Johnson Trophy(noe sånt) røyk je ut mot Leeds United i semi'n. Hadde håpa å vinni denne turnering når laget mitt var i League one og two. Men nå ser det jo ut som om je rykker opp til The Wankership, så da får je ikke deltatt i den turneringa noe mer. Får heller satse litt mere på Ligacupen da :)

Det som er litt synd er att Nottingham Forest ligger veldig dårlig ann, og ser ut til å rykke ned, mens je rykker opp. dermed blir det ingen stor oppgjør/hatoppgjør mellom oss i ligan til neste år!

Fått inn en del nye spillere som:
David Prutton, Mikkel Andersen, Oscar Jansson, Haris Vuckic(lån), Mark Randall(arsenal lån), Nacho Novo, David Elm, Nathan Tyson(målscorer av rang), Lucien Mettomo, Sam Hird, James Coppinger, Mark Little, David Edwards, Nathan Clark, Georg Boyd.

Spiller i en 3-4-1-2 formasjon, og overraskende nok slipper je inn minst mål av samtlige lag, både i League 2 og 1. Putter over gjennomsnittet greit å, men er mye 1 måls seiere i League 1. Har en overraskende veldig god keeper i Kasper Schmeichel, som tar det meste :) Får også mye transfers penger ETTER att tranfervinduet stenger i september, uten att je skjønner logikken i det. Men har greit nok med penger fra før, og finner mange gode spillere gratis og for noen billige penger :)
« Siste redigering: 05. Feb. 2010, 14:32 av Ref.Collina »
"dem som sier atte dommere er dumme, dem er dumme dem!" :)

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: FM 2010
« Svar #400 på: 05. Feb. 2010, 16:26 »
vurderer å ta en runde med Leeds, men har vanskelig for å velge andre lag enn Newcastle i England...

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #401 på: 05. Feb. 2010, 17:06 »
Har en god save med Arsenal, men er egentlig enig i det du sier Ulf.
I FMs 5 (?) år lange historie, har jeg vel bare hatt ordentlige saver med Inter, Man Utd og Arsenal. Bortsett fra Newcastle da =)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #402 på: 05. Feb. 2010, 19:31 »
Sjæl ass! Men har hatt noen saver med moderklubben Eidsvold Turn (som jeg er researcher for) og Rosenborg.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

ErikLi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1068
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #403 på: 05. Feb. 2010, 19:40 »
Har en ordentlig save på 10'ern nå med N'castle, og hadde en med dem på 09. Og på 09 hadde jeg en særiøs med QPR og Asker også. Utenom det har det ikke blitt noen motivasjon på noen av savene.

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #404 på: 06. Feb. 2010, 00:13 »
På FM ender jeg alltid opp med lag jeg har veldig liten sympati for.
På Fm05 hadde jeg en save på Vålerenga som varte rundt 20 sesonger og endte med CL-gull og greier, 06-10 har jeg hatt skikkelig saver med lag som Aafk, LFC, Spurs og RBK, ikke nødvendigvis starte med de laga, men har endt opp der.  :P

Bare sånn så det er sagt er vel kanskje Vålerenga det laget i Norge jeg liker minst, Aafk er heller ikke no favoritt.