20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvem blir Keegans assistent?  (Lest 9336 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Toralw

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 286
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
Sv: Hvem blir Keegans assistent?
« Svar #30 på: 19. Jan. 2008, 00:49 »
Shearer trenger manager erfaring, og den beste måten og få d på er og bli "lærling" til kong keegan! da har vi en utmerket manager når en dag keegan sier opp jobben!
« Siste redigering: 19. Jan. 2008, 12:00 av Toralw »
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Hvem blir Keegans assistent?
« Svar #31 på: 20. Jan. 2008, 11:14 »
Leeds boss Wise in the frame to be Newcastle No 2
Ja, vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til dette, men kansje ikke det dummeste. Ser ut til å være en god trener\manager iallefall.
http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/sport/football.html?in_article_id=509278&in_page_id=1779
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Hvem blir Keegans assistent?
« Svar #32 på: 20. Jan. 2008, 11:17 »
Kan ikke se for meg Wise som noen nummer to. Vil heller ha Shearer.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Hvem blir Keegans assistent?
« Svar #33 på: 20. Jan. 2008, 11:19 »
Kevin Keegan is being paid £4.5m a year to try to revive Newcastle's fortunes - £500,000 more than was offered to Portsmouth boss Harry Redknapp. (News of the world)

Meanwhile, Keegan is set to approach Alan Shearer and offer him a job at Newcastle, but he has revealed that the pair may need to resolve some differences first. (News of the World)

Dennis Wise is also in the frame to land a top job at Newcastle. The Leeds boss is being lined up to become director of football at St James' Park. (The Mail on Sunday)

Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Hvem blir Keegans assistent?
« Svar #34 på: 20. Jan. 2008, 14:22 »
Grunnen til Shearer Keegan riften skal vere at Keegan ikkje møtte opp på Testimol kampen til Shearer.

"I couldn't come to Alan's testimonial as I was on a family holiday in the US and I didn't come back for it.

"Things like that, sadly, may have affected him. But it hasn't affected me and I want to talk with Alan.

"It is possibly true that it did offend him in some way. But flying all the way from America is something I would not have expected him to do for me.

"If that is the reason he doesn't ring me anymore, then that disappoints me. But I will ring him and ask him.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Sv: Hvem blir Keegans assistent?
« Svar #35 på: 20. Jan. 2008, 14:28 »
Herregud. Hvis det i hele tatt er noen rift mellom dem håper jeg ikke det er på grunn av dette... Tåpelig av Shearer hvis dette er sant. Men det tror jeg ikke det er.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Hvem blir Keegans assistent?
« Svar #36 på: 20. Jan. 2008, 14:37 »
links:
http://www.premiershiplatest.com/news/newcastle-s-keegan-ready-end-rift-and-ta-557432.html
http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=553964

Teit av Shearer om det stemmer ja. Når Keegan er på familieferie så har han vel gyldig grunn til fravær.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Jarle

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 684
    • Vis profil
Sv: Hvem blir Keegans assistent?
« Svar #37 på: 20. Jan. 2008, 14:47 »
Alan Shearer blir assistentmanager om han vil ha jobben, så enkelt er det.

Å ha to sterke, berømte og folkekjære personligheter på toppen, ser jeg ingen problemer med. Fokuset vil alltid være på Alan Shearer uansett. Om ikke fansen, så vil ihvertfall pressen begynne å rope på Alan Shearer når Kevin Keegan får motgang med dette laget. Og motgang kommer han til å få. Sett ut fra Keegans eget ståsted, må det jo være et sjakktrekk å få Shearer ombord med en gang, og la ham være en del av opp- og nedturene. Det må da være langt mer attraktivt enn å ha ham lurende i buskene utenfor; fritt vilt for ondskapsfull presse som vet at Shearer har lyst på jobben innenfor.

Jeg ser heller ingen rollekonflikt mellom de to. Alan Shearer er ingen manager. Det er derimot Kevin Keegan. Rollefordelingen mellom de to bør derfor være soleklar. Slikt sett tror jeg hadde vært verre om Chris Coleman kommer inn som assistent; han har tross alt vært manager i Fulham, kjenner gamet og vet hva det vil si å ha det øverste ansvaret.
« Siste redigering: 20. Jan. 2008, 14:49 av Jarle »

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil

AK84

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 470
    • Vis profil
Sv: Hvem blir Keegans assistent?
« Svar #39 på: 24. Jan. 2008, 15:23 »
Ser veldig positivt på denne løsningen og håper de blir enige når de snakker sammen 8)

Nikolaien

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 565
    • Vis profil
Sv: Hvem blir Keegans assistent?
« Svar #40 på: 28. Jan. 2008, 14:39 »
http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1226548,00.html

Etter og ha lest dette har eg lenger ikkje så mykje tvil. Det blir nokk wise

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Hvem blir Keegans assistent?
« Svar #41 på: 28. Jan. 2008, 15:10 »
http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1226548,00.html

Etter og ha lest dette har eg lenger ikkje så mykje tvil. Det blir nokk wise
Haha, hvordan kan du unngå å være i tvil etter å ha lest det?

1) Wise skal forberede laget som vanlig denne uka, noe som tilsier at han mest sannsynlig ikke er i forhandlinger med Newcastle.
2) Det er da ikke stillingen som ass. manager han blir linket til. Det er en stilling som blir kalt Director of Football (DoF).

Nikolaien

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 565
    • Vis profil
Sv: Hvem blir Keegans assistent?
« Svar #42 på: 28. Jan. 2008, 15:53 »
1) Dei hadde avkrefta det på ein anna måte om han ikkje hadde vert aktuell. Han går ikkje dagen før kamp, men tviler på at han sitter til helga. Tru han kommer
2)veit at han er linket til vere DoF, men kan fort bli Ass. Manager med om ikkje keegan får på plass ein kjapt.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2140
    • Vis profil
Sv: Hvem blir Keegans assistent?
« Svar #43 på: 28. Jan. 2008, 16:06 »
Wise kan være bra å få inn i stabelen hos Newcastle. Jeg kjenner best Wise som spiller, men har jo sett at han kjempet leeds opp i toppen med -15 poeng før i sesongen.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Hvem blir Keegans assistent?
« Svar #44 på: 28. Jan. 2008, 17:28 »
Bekreftet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida