20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011  (Lest 365011 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #900 på: 07. Jan. 2011, 13:49 »
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/g/gateshead/9348378.stm?

Tavernier og Edmundsson til Gateshead på et 28-dagerslån!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #901 på: 07. Jan. 2011, 14:04 »
Går helt fint, passa antakeligvis bedre inn der du la det :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #902 på: 07. Jan. 2011, 14:31 »
KevinandAndy kontoen ble laget som en spøk når de flyttet sammen, med typiske "Andy have his pyjamas on now, ready for bed", så dette er bare en fan som er interessert som oss.
Over til Seb Larsson er jeg enig i at dette ikke er noe særlig, fyren sliter jo faktisk benk i Bham, og vil bli en ny Raylo uten tvil. Da kan vi heller spare de pengene og kjøpe noe med mer kvalitet til høsten, og evt. hente han gratis da. I tillegg skal man ikke være for sikker på å få solgt han igjen, kontrakten hans går ut om 6 mnd og det er kun vi som viser interesse.

Ser forøvrig at Micah Richards leter etter ny klubb. DER har vi en spiller jeg er keen på, hadde løftet laget vårt betraktlig, og det er slike spillere vi trenger, ikke flere middelmodige benkeslitere som Seb.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #903 på: 07. Jan. 2011, 14:32 »
Just slightly alarming that he can't get in the Birmingham team at the moment.
about 3 hours ago via web in reply to UtdForNewcastle

Dette mener Scott Wilson, som også skriver at Adam kan være på vei til Sunderland.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #904 på: 07. Jan. 2011, 14:37 »
Adam, der har du en spiller jeg mye heller skulle sett. Relativt kjipt dersom mackems snapper han nå da.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #905 på: 07. Jan. 2011, 14:52 »
Adam, der har du en spiller jeg mye heller skulle sett. Relativt kjipt dersom mackems snapper han nå da.

Mener vi har bedre alternativer enn han i vår førsteellever. God spiller, men jeg hadde ikke vraket verken Nolan eller Barton til fordel for han.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #906 på: 07. Jan. 2011, 14:57 »
Adam, der har du en spiller jeg mye heller skulle sett. Relativt kjipt dersom mackems snapper han nå da.

Mener vi har bedre alternativer enn han i vår førsteellever. God spiller, men jeg hadde ikke vraket verken Nolan eller Barton til fordel for han.

Det er klart. Han er en sykt god spiller, men midtbanen (utenom kantene våre) er vanskelig å sette ut nå. Synes vi burde fokusere på spiss og backer jeg, skjønner ikke hvorfor v.backen er så mye mer prikær enn v.backen, Saylor kan jo spille der, men det er allikevel optimalt. Simpson har vært god, men sitter fortsatt litt med hjerte i halsen når han skal klarere. Bekymringsveridg at Pardew sa han ville hente spiss og back før vinduet, men til nå er det kun midtbanespillere vi er seriøst linket til.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Flatline

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1761
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #907 på: 07. Jan. 2011, 15:49 »
Sitat
Bekymringsveridg at Pardew sa han ville hente spiss og back før vinduet, men til nå er det kun midtbanespillere vi er seriøst linket til.

eller kanskje han bare holder kortene tett til brystet :)
If it has tits or wheels, count on problems!

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #908 på: 07. Jan. 2011, 16:12 »
Heilt greit med Larsson etter mi meining. Han er klart bedre enn Raylor både teknisk og på hurtighet, og har samtidig en VELDIG god fot. Heller han enn Rout for å si det sånn, og til £1.5mill er han et godt alternativ til mitt første valg Bentley

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #909 på: 07. Jan. 2011, 16:29 »
@SkySportsLive #SAFC also approach PSG for midfielder Stephane Sessegnon on initial loan deal >> This one would be a great signing.

Faen skal Sunderland snappe opp spillere  vi er linket til nå? Hvis det er snakk om lån med opsjon skjønner jeg ikke hvorfor denne spilleren ikke allerede er avbildet med Pardew i drakta vår
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #910 på: 07. Jan. 2011, 16:49 »
At Larsson ikke er fast i lagoppstillingen kan jo være fordi han nekter å signere ny kontrakt.

trondie

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 397
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #911 på: 07. Jan. 2011, 16:55 »
larsson må vær et bedre alternativ en bentley og spør du meg.....pardew har sagt at han vil ha raske offensive spillera....bentley er langt i fra en rask spiller. må finnes bedre alternativer en bentley.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #912 på: 07. Jan. 2011, 17:12 »
@SkySportsLive #SAFC also approach PSG for midfielder Stephane Sessegnon on initial loan deal >> This one would be a great signing.

Faen skal Sunderland snappe opp spillere  vi er linket til nå? Hvis det er snakk om lån med opsjon skjønner jeg ikke hvorfor denne spilleren ikke allerede er avbildet med Pardew i drakta vår

Pleier jo å være sånn, noe som er meget irriterende! Hadde gjerne sett Stephane Sessegnon i Newcastle-drakta!

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #913 på: 07. Jan. 2011, 17:52 »
Seb Larsson: On other blogs it seems Brummy fans aren`t too bothered to see him go, saying doesn`t seem too try and his crossing is no where near as good as people think, bit worrying!

Dette høres veldig ut som en Raylor-signering
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #914 på: 07. Jan. 2011, 18:10 »
Tror en del kommer til å bli overrasket over hvor "average" han er hvis han kommer hit, dessverre. Larsson fikk et godt rykte etter noen supermål i sesongen 07/08, hvis jeg husker årstallet riktig. Blant annet et helt vilt mål borte mot Spurs. Etter det har han vel ikke akkurat eksplodert..

Jeg kan skjønne argumentasjon for å kjøpe han istedenfor Bentley mtp pris og lønn, men de som hevder han er en bedre fotballspiller enn Bentley tror jeg må benke seg ned foran skjermen og se litt mer PL..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM