20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011  (Lest 368443 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #735 på: 04. Jan. 2011, 17:12 »
Hehe, akkurat som det er bedre stemning hos Wigan enn hos Sunderland.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #736 på: 04. Jan. 2011, 17:12 »
Vel, de skal bygge ut til over 60 000 innen noen år, fansen deres er slettes ikkenoe spøk, pluss at de har CL spill og er for øyeblikket med i topp 4...

Edit, i forhold til de som mener Tham ikke er større enn oss

Den planen kollapser så fort de havner utenfor CL.. tror jeg.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #737 på: 04. Jan. 2011, 17:23 »
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article2495214.ece

De har vært syke hver gang jeg har sett de. Men de er i hvertfall ikke fryktelige.

Jeg har faktisk sett en tilsvarende liste, hvor Sunderland var i andre enden av skalaen, altså i toppen. Sånne lister som du linker til blir litt feil også fordi der måler dem høyeste desibelnivå. Men hva om tilskuerne er jævla ivrige bare ved en scoring og sitter stille stort sett resten av tiden uten å lage leven. Det var ihvertfall sånn jeg opplevde WHL. Det eksploderte selvsagt litt da Spurs scora, men ellers var stemninga laber fra hjemmepublikummet.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7622
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #738 på: 04. Jan. 2011, 17:29 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_6633849,00.html

A host of Premier League clubs are battling to sign Manchester City striker Roque Santa Cruz.

Skysports.com understands Aston Villa, West Ham, Fulham, Newcastle and Blackburn are all keen on the Paraguayan.

---

Får ikkje håpe me går for Santa Cruz.

Må vel gi Carroll i bytte her også antar jeg.....

http://www.givemefootball.com/premier-league/liverpool-switch-wing-wizard-target-to-former-spur?

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7622
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #739 på: 04. Jan. 2011, 17:36 »
Kan gjerne selge Wayne til Liverpool for min del. Men må så klart få inn to vinger da  ;)

Ben Arfa først :D

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #740 på: 04. Jan. 2011, 18:01 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_6633849,00.html

A host of Premier League clubs are battling to sign Manchester City striker Roque Santa Cruz.

Skysports.com understands Aston Villa, West Ham, Fulham, Newcastle and Blackburn are all keen on the Paraguayan.

---

Får ikkje håpe me går for Santa Cruz.

Må vel gi Carroll i bytte her også antar jeg.....

http://www.givemefootball.com/premier-league/liverpool-switch-wing-wizard-target-to-former-spur?

Huff.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #741 på: 04. Jan. 2011, 18:03 »
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article2495214.ece

De har vært syke hver gang jeg har sett de. Men de er i hvertfall ikke fryktelige.

Journalisten har fjernet muligheten for kommentarer. Han må være scummer..

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #742 på: 04. Jan. 2011, 18:13 »
Skysports.com understands Newcastle are preparing a January move for Leeds winger Max Gradel.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_6634977,00.html

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #743 på: 04. Jan. 2011, 18:18 »
Skysports.com understands Newcastle are preparing a January move for Leeds winger Max Gradel.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_6634977,00.html

Det hadde faktisk vært et godt kjøp. Har sett ham et par ganger. Han kan gå seg fast seg fast til tider, men han har bedre grunnteknikk en Routledge. Dessuten er en brukbar avslutter, rask og bevegelig. I tillegg jobber han som en slave. Springer hele tiden. Akkurat det vi trenger. Dyr blir han heller ikke.

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #744 på: 04. Jan. 2011, 18:32 »
Er en av de mest spennende vingene i Championship i år. Likner litt på Routledge ved at han er driblesterk og rask, men er også forskjeller som InsepectorC skriver. Scorer mål gjør han og. Har dog hatt noe disiplnræproblemer. Husker han ble utvist i Leeds super viktige siste kamp ifjor. Ble kalt opp til Elfenbenskystens kamp mot Polen i november ifølge wiki (har vel ivorianske aner, men bodd lenge i England tror jeg) og det er jo et kvalitetstegn.

Selv om jeg ikke har sett han alt for mye ser jeg det som mer usikkert om han kan bidra mye i PL. Hvis vi husker tilbake igjen til Championship var Routledge veldig god da han kom og det er mange eksempler på slike spillere. Har helt klart spennende ferdigheter og det er liten risiko å ta mtp at han ikke vil koste all verden så jeg er positiv, men skulle ønske vi kunne fått inn en spiller som hadde vært en soleklar forsterkning.

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #745 på: 04. Jan. 2011, 18:40 »
Vel, de skal bygge ut til over 60 000 innen noen år, fansen deres er slettes ikkenoe spøk, pluss at de har CL spill og er for øyeblikket med i topp 4...

Edit, i forhold til de som mener Tham ikke er større enn oss

Måtte bare kommentere denne, for å slenge litt dritt om spurs. De har noe av de dårligste supporterne jeg noen gang har bevitnet i England. Fryktelig dårlig stemning på WHL, og bortesupporterne deres er ikke akkurat mye å hoppe i taket for de heller. Sett fra et nokså objektivt ståsted selvfølgelig :)

Joda, jeg ordla meg kanskje noe galt. Mener bare at det ikke er no forskjell på United supportere og Spurs supportere osv, men virket veldig som supporterne deres ble stemnplet i gata sammen med Rovers og Wigan, noe som absolutt ikke er tilfelle...
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #746 på: 04. Jan. 2011, 18:46 »
Graeme Bailey: Manchester City are not even considering allowing Adam Johnson to leave in January, skysports.com can confirm.

Jaja da kan vi glemme han. Videre nekter Happy for at Kranjcar er til salgs
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7622
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #747 på: 04. Jan. 2011, 18:58 »
Graeme Bailey: Manchester City are not even considering allowing Adam Johnson to leave in January, skysports.com can confirm.

Jaja da kan vi glemme han. Videre nekter Happy for at Kranjcar er til salgs

Men alikevel tilbyr han Kranjcar og flere i bytte mot Carroll?

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #748 på: 04. Jan. 2011, 19:00 »
Herregud, nå er det silly season nå. En ITK som melder at Ashley skal møte noen forretningsmenn fra India ang en overtakelse av klubben imorgen, hvis denne slår igjennom selges Carroll, som nå er i møte med Derek og advokater om sin fremtid.

Dette på samme dag som Pardew sier han skal sette seg ned og diskutere med styret om overganger.
Noe jeg reagerer på er at dette skjer i dag eller imorgen, den 4 eller 5. Også på slutten av vinduet babler de sikkert om at det var for kort tid osv.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #749 på: 04. Jan. 2011, 19:01 »
Graeme Bailey: Manchester City are not even considering allowing Adam Johnson to leave in January, skysports.com can confirm.

Jaja da kan vi glemme han. Videre nekter Happy for at Kranjcar er til salgs

Men alikevel tilbyr han Kranjcar og flere i bytte mot Carroll?

Det er jo ikke bekreftet da.. Tipper uansett at vi ikke henter noen av spillerne som er nevt, de seneste signeringene har jo kommet som lyn fra klar himmel
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...