20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011  (Lest 366704 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #540 på: 28. Des. 2010, 22:36 »
Kranjar er venstrefot så han kan spille på venstrevingen også. Ville gitt oss mye bedre innleggskvalitet og ikke helt umulig å hente så ser gjerne at han kommer.

Feil. Kranjcar er høyrebeint, men han spiller mye på venstresiden.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #541 på: 28. Des. 2010, 22:44 »
Det var jeg ikke klar over, men da har hvert fall en brukbar venstrefot også. Spurs betalte vist rundt £2m for å hente han. Hvis han er tilgjenglig for det nå bør vi vurdere det sterkt.

GeordieLad

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 102
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #542 på: 28. Des. 2010, 23:51 »
Ferguson tenker visst å la Macheda gå på lån i januar. Interessant?
We are the geordies, the geordie bootboys.
And we are mental, and we are mad.
We are the most loyal footballsupporters,
the world have ever had!

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #543 på: 28. Des. 2010, 23:54 »
Han er bedre enn det vi har bak Carroll tror jeg, men noen optimal løsning er han ikke. Håper vi kan få tak i en med litt rutine og som vi vet har kvalitetene. Macheda har vist lovende takter han, men han har også spilt på et veldig godt lag.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #544 på: 28. Des. 2010, 23:56 »
Ferguson tenker visst å la Macheda gå på lån i januar. Interessant?

 Hva har han bevist? Skal vi drive å ale opp drittunger for/fra Man Utd? Neineinei. Vi trenger kvalitet.
« Siste redigering: 29. Des. 2010, 00:00 av 17Parker »

Simmi

  • Gjest
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #545 på: 29. Des. 2010, 00:23 »
Ferguson tenker visst å la Macheda gå på lån i januar. Interessant?

 Hva har han bevist? Skal vi drive å ale opp drittunger for/fra Man Utd? Neineinei. Vi trenger kvalitet.
Det gikk jo veldig bra sist vi lånte en spiss fra Man Utd...

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #546 på: 29. Des. 2010, 09:10 »
Ferguson tenker visst å la Macheda gå på lån i januar. Interessant?

 Hva har han bevist? Skal vi drive å ale opp drittunger for/fra Man Utd? Neineinei. Vi trenger kvalitet.
Macheda er god han, men som det blir skrevet over her er ikke NUFC en farmerklubb for ManU. De får selv sørge for å gi de yngre nok spilletid. NUFC må konsentrere seg om å gi nok spilletid til sine egne unggutter.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #547 på: 29. Des. 2010, 09:49 »
Villa are also keen to sign striker Nicklas Bendtner from Arsenal, who may also be joined out of the Emirates exit by fellow striker Carlos Vela, midfielder Denilson and goalkeeper Manuel Almunia.
http://www.caughtoffside.com/2010/12/27/arsenal-quartet-set-for-26m-emirates-exit/
Må jo bare si at det er sikkert litt pølsevev, men vist Vela skal vekk i Januar for 7 mill pund eller mindre, ja da er det rart vist ikke Newcastle prøver seg. Hadde vært helt fantastsik.
Tenk Carroll og Vela og HBA i sammme klubb :P
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #548 på: 29. Des. 2010, 10:06 »
Vela? Nei takk. Har sett noen kamper med Arsenal, og han har aldri imponert meg. Når han ikke fungerer på et så godt lag som arsenal, er det tvilsomt at han blomstrer hos oss.

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #549 på: 29. Des. 2010, 13:49 »
Canales sin vei til spill blir bare lengre og lengre nå når Kaka kommer tilbake. Hvorfor ikke prøve oss på noe her? Et lån hadde ikke trengt å vært så dumt. Kall det gjerne et "long-shot", men både Sampdoria og Arsenal er seriøst linket. Jeg vil tro vi er mer attraktive enn Sampdoria som ligger noenlunde likt med oss i forhold til den respektive serien, og Mourinho og Wenger har aldri kommet overens. Enrique /m spansktalende venner fikser velkomsten og tilpassingen. Jeg er veldig subjektiv her, men han er jo uten tvil en meget god spiller.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #550 på: 29. Des. 2010, 13:50 »
Det kan slå begge veger. Bent var vel ikke helt tipp topp i Tottenham, men meget god for både Charlton og nå Sunderland. Ikke bestandig kvaliteten på medspillerne som bestemmer om en spiller passer godt inn, også hvordan laget spiller. At Vela var, og er vel fortsatt, et stort talent er ganske klart. Og det ser ikke ut som det potensialet kommer ut i ligacupen for Arsenal. Hadde nok hatt godt av å spille mer regelmessig.

MortenM

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 666
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #551 på: 29. Des. 2010, 15:49 »
Nettavisen siterer Imscouting på at bl.a. Newcastle er interessert i Barcelonas Oriol Romeu. Noen som vet noe om fyren?

steppe

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 843
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #552 på: 29. Des. 2010, 16:08 »
Det som er temmelig sikkert er at vi må forsterke i januar, og da helst med noen som gjør at vi sender signaler at vi er en klubb som satser slik at vi blir mer attraktiv for nye spillere.

bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #553 på: 29. Des. 2010, 18:32 »
Pri 1: fast kontrakt for ben arfa
Pri 2: en høyreving som har innleggsevne og fart
Pri 3: Get rid of så mange som mulig perch, wayne, best, xisco, smudge og dannyboy. Her bruker vi egne talent som erstattere med unntak av spissplassen. Jeg tenker på LuaLua, shane Ferguson, harris vuckic samt at dan gosling snart er tilbake.



SvampeBoB

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 394
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #554 på: 29. Des. 2010, 19:16 »
jeg ønsker meg en kjapp, bakromsspiss og en innleggssikker ving. Dette er det som kan ta oss opp et nivå. Vi ha noen som går på nedfallet fra Carroll, og vi ha noen som kan slå gode innlegg til Carroll for at vi skal utnytte og bygge rundt han.

Dette ble pinlig tydelig i kampen mot Tottenham!!
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!