20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011  (Lest 366680 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #525 på: 28. Des. 2010, 13:42 »
Ønsker ikke SWP til klubben. Var bra før, men er en slik type spiller jeg håper klubben har gitt seg med å hente. Høy lønn og virker å ha sine beste år bak seg. I tillegg likner han mye på Routledge i spillestilen som jeg syntes har vært lovende de siste gangene han har fått sjansen. Syntes det også er større behov for en spiss, selv om jeg gjerne skulle byttet ut Jonas med en ving med bedre sluttprodukt.

Kristian T

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2258
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #526 på: 28. Des. 2010, 13:55 »
Aldri i verden. Dette var den første virkelige grove tabben til Krul. Dere må huske på at Given var like gammel som Krul da han kom til klubben. Og han hadde flere slike tabber over flere sesonger.


Jeg vet ikke helt... Jeg er enig i at Krul er en ganske bra keeper og har alderen på sin side, og det er ikke først og fremst tabben i går jeg tenker på. Jeg er rett og slett usikker på om reaksjonen og "agressiviteten" i keeperspillet hans er god nok til å holde toppnivå i PL. Mulig dette er noe som kan jobbes med over tid og at det kan læres med et par sesonger som fast, men som sagt hadde jeg følt meg tryggere med en Given bak der. Tabbekvote skal alle rookies få, såklart.

Det er jo ikke tvil om at Krul er mannen å satse, dersom det står mellom harper og Krul. Harper er gammel, og nærmer seg slutten av karrieren, krul er ung og har hele karrieren foran seg. Dessuten er Krul, i mine øyne, en bedre keeper enn Harper. Ja han har gjort noen tabber, men dette må vi bare leve med, ettersom han er ung og urutinert.
Men det er når Forster kommer tilbake fra celtic vi virkelig får et problem, for hvem vi skal satse videre på da, det vet jeg sannelig ikke.

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #527 på: 28. Des. 2010, 15:38 »
Ønsker ikke SWP til klubben. Var bra før, men er en slik type spiller jeg håper klubben har gitt seg med å hente. Høy lønn og virker å ha sine beste år bak seg. I tillegg likner han mye på Routledge i spillestilen som jeg syntes har vært lovende de siste gangene han har fått sjansen. Syntes det også er større behov for en spiss, selv om jeg gjerne skulle byttet ut Jonas med en ving med bedre sluttprodukt.

Mulig jeg er helt på jordet nå, men er egentlig SWP en forsterkning fra de vi allerede har? Jeg er enig i at han er veldig lik Routledge i spillestilen. Tidligere har han jo vært en langt bedre spiller en Routledge, men er han egentlig det i dag?

Jeg er forresten enig i det du skriver, så det var ikke ment som å stille spørsmålstegn til noe. ;)

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #528 på: 28. Des. 2010, 18:58 »
SWP er Wayne Roudledge i forkledning.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #529 på: 28. Des. 2010, 21:38 »
SWP er Wayne Roudledge i forkledning.

Jepp, litt bedre kanskje. Han var fantastisk før han ble solgt til Chelsea. Men som Routledge gjør han ting alt for tungvint.

GeordieLad

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 102
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #530 på: 28. Des. 2010, 21:38 »
SWP blir vel 30 år neste år... Ingen unggutt!
We are the geordies, the geordie bootboys.
And we are mental, and we are mad.
We are the most loyal footballsupporters,
the world have ever had!

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #531 på: 28. Des. 2010, 21:38 »
SWP er ikke tema synes jeg.
Tror vi kan finne flere bedre og billigere løsninger enn det. Men hvor og hvem er jo spørsmålet?
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #532 på: 28. Des. 2010, 21:56 »
Ønsker ikke SWP til klubben. Var bra før, men er en slik type spiller jeg håper klubben har gitt seg med å hente. Høy lønn og virker å ha sine beste år bak seg. I tillegg likner han mye på Routledge i spillestilen som jeg syntes har vært lovende de siste gangene han har fått sjansen. Syntes det også er større behov for en spiss, selv om jeg gjerne skulle byttet ut Jonas med en ving med bedre sluttprodukt.

Mulig jeg er helt på jordet nå, men er egentlig SWP en forsterkning fra de vi allerede har? Jeg er enig i at han er veldig lik Routledge i spillestilen. Tidligere har han jo vært en langt bedre spiller en Routledge, men er han egentlig det i dag?

Jeg er forresten enig i det du skriver, så det var ikke ment som å stille spørsmålstegn til noe. ;)

Er vel litt vanskelig å si hvilket nivå han ligger på nå siden han stort sett ikke engang er på benken for City, men føler også at han kan være en liten forsterking sammenligned med Routledge. Finner han tilbake igjen til den formen han hadde er han jo klart en bedre spiller.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #533 på: 28. Des. 2010, 21:56 »
Det vi trenger mest i av alt er en spiss ala Bellamy. Barton fyller godt høyrekanten, og Ben Arfa kommer snart på venstre. Og vi har Gosling i bakkant. Men vi må finne en spiss soom kan hjelpe Carroll. Det er helt utrolig at mannen står med 11 mål og 6 målgivende når vi tenker på hvor lite hjelp han får sammenlignet med de andre toppscorerne..Ekstremt imponerende, mer er det ikke å si om den saken..

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #534 på: 28. Des. 2010, 22:15 »
Setter også spiss som førsteprioritet, men skulle gjerne sett at vi hadde en ving med bedre innlegg enn Jonas.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #535 på: 28. Des. 2010, 22:18 »
Celtic want to take Tottenham Hotspur midfielder Niko Kranjcar on loan after the 26-year-old Croatian fell out of favour with manager Harry Redknapp. (the Times)
Hadde vært glimrende.

Mener å huske at han var vagt linket til oss i sommer også, på lån? Spørsmålet er vel om dette er den posisjonen vi trenger å forsterke mest? Med Nolan, Barton, Tioté og snart Gosling har vi bra dekning "in the engine room" på midten, i tillegg skal vi ikke fullstendig avskrive Smith og Guthrie heller.

Nå er vel Krancar en høyreving med godt overblikk og god inleggs- og pasningsfot. Er vel en av posisjonene NUFC helst må forsterke sammen med spissplassen. Kranjcar kostet jo ikke særlig med penger da de hentet han fra Portsmouth, så det er jo begrensinger for hva de kan forlange nå etter godt og vel 1 år på benken og tribunen.
Er jo ikke optimalt å kjøre Barton som nødløsning på høyrekanten for lenge heller. Finnes jo ikke en tvil i at han er desidert best sentralt i banen.

Videre er jeg enig med Inspector at vi må ha inn en spiss. NUFC har mange spisser i stallen, men veldig få som holder et brukbart nivå i PL. Personlig håper jeg klubben henter en veldig god spiss, en som kan bidra til å løfte klubben opp noen hakk.
Kan gjerne kvitte seg med Ameobi, Løvenkrands, Best og Xisco.

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #536 på: 28. Des. 2010, 22:26 »
Hva med Seydou Doumbia og Gervinho som Tiote anbefalte? Urealistiske?
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #537 på: 28. Des. 2010, 22:30 »
Hva med Seydou Doumbia som Tiote anbefalte? Urealistisk?


Tviler på at han kommer til oss. Russisk fotball er jo stinn av gryn. Skal ikke se bort i fra at han allerede håver inn mer enn hva vi kan tilby ham.

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #538 på: 28. Des. 2010, 22:31 »
Kranjar er venstrefot så han kan spille på venstrevingen også. Ville gitt oss mye bedre innleggskvalitet og ikke helt umulig å hente så ser gjerne at han kommer.

Angående Barton så tror jeg en beste løsningen er at han fortsetter i sin høyrekantrolle. Syntes Nolan klart er best som vanlig sentral midt og Tiote er bankers.  Dermed virker det som Barton må ta kanten hvis vi ikke skal komme opp med et helt annet systm enn det vi har spilt til nå. I tillegg syntes jeg Barton har spilt noen av sine beste kamper i den rollen han har på kanten.

Btw skulle vi hentet han ivorianeren da han var i Young Boys. Gervinho vil vel koste en del, men betaler Ashley hadde det vært en veldig spennende signering.
« Siste redigering: 28. Des. 2010, 22:33 av fredd »

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #539 på: 28. Des. 2010, 22:34 »
Hva med Seydou Doumbia som Tiote anbefalte? Urealistisk?


Tviler på at han kommer til oss. Russisk fotball er jo stinn av gryn. Skal ikke se bort i fra at han allerede håver inn mer enn hva vi kan tilby ham.


Ja. Eller så har man jo han Gervinho som han også anbefalte. Kan vel spille både høyrekant og spiss.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.