20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011  (Lest 364900 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

Bremstern

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 45
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #420 på: 19. Des. 2010, 11:08 »
http://www.goal.com/en/news/596/exclusive/2010/12/18/2266606/tottenham-lining-up-15m-bid-for-newcastle-united-striker
Er dette så lurt da??? Håper det bare er svadarykter.. Spurvene kan få løvenkrands,Xisco og guthrie for samme pris :)

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #421 på: 19. Des. 2010, 11:09 »
Tottenham will test ­Newcastle’s resolve to hang on to Andy Carroll in January with a ­£20million bid that will include Peter Crouch and Robbie Keane as bait.

Read more: http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Transfer-News-Tottenham-are-preparing-a-20m-bid-for-Newcastle-s-Andy-Carroll-using-Peter-Crouch-and-Robbie-Keane-as-bait-article654057.html#ixzz18YBd09MU
Ikke nok. Hva faen skal vi med Keane? Går ut i fra at både Crouch og Keane har en voldsom lønn. Ashley vil aldri ta imot dette. Selvfølgelig selger vi ikke en local lad.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #422 på: 19. Des. 2010, 11:19 »
ashley er ashley. Føler han er totalt uforutsigbar så her er det bare å be til høyere makter.

En spiller jeg kom på i forbifarten er Arouna Kone. Spiss med statsborgerskap fra elfenbenskysten, så han kjenner sikkert tiote fra landslaget.... Det som er mest spennende med han er at han etter all sannsynlighet er tilgjengelig på lån OG klar for nye utfordringer. Hva han står for i disse dager i Sevilla har jeg ikke så god oversikt over, men vi snakker om en spiller som tidligere var fast på landslaget, har fart og fyiskk og som jeg tror i godt slag kunne vært spennende på topp med carroll.
Kunne han være en bargain med sin rutine og fart, eller er han søppel? Noen som har sett noe av han i de siste par årene? Tenkte på en byttehandel med Xisco hehe ;)

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #423 på: 19. Des. 2010, 11:37 »
Mindere troverdlige Sunday Sun mener å vite at Pardew vil prøve å hente Charlie Adam i Januar. Hvor spiller han egentlig, sentral eller på kanten? Hvis sentral, så har vi vel egentlig ikke plass til, eller behov for han?

Link:
http://www.sundaysun.co.uk/sport/newcastle-united/nufc-news/2010/12/19/charlie-adam-on-alan-pardew-s-radar-79310-27850563/

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #424 på: 19. Des. 2010, 11:43 »
Tottenham will test ­Newcastle’s resolve to hang on to Andy Carroll in January with a ­£20million bid that will include Peter Crouch and Robbie Keane as bait.

Read more: http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Transfer-News-Tottenham-are-preparing-a-20m-bid-for-Newcastle-s-Andy-Carroll-using-Peter-Crouch-and-Robbie-Keane-as-bait-article654057.html#ixzz18YBd09MU
Ikke nok. Hva faen skal vi med Keane? Går ut i fra at både Crouch og Keane har en voldsom lønn. Ashley vil aldri ta imot dette. Selvfølgelig selger vi ikke en local lad.

Tja, HVIS Tottenham virkelig er villig til å bla opp £20 mil + to spillere (Keane og Crouch, eller Keane og Bentley) så er det jo en bra pris vi får!
Dog er vel Keane over middagshøyden, og snart Crouch også, mens en out-of-favour Bentley neppe er i sin beste form?

Føler vel egentlig at dette blir litt tilbake til den gamle oppskriften med litt eldre spillere som har hatt sin beste periode, i bytte mot en som er både ung og lovende. 

Det er utvilsomt en bra pris, hvis det er noe hold i dette, men er den bra nok? Jeg tviler!

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #425 på: 19. Des. 2010, 12:23 »
20 millioner er alt for lite. Carroll står med 10 PL mål og 6 assist. Og han er bare 21 år!! Bale er verdsatt til 40/50 millioner, men han har hovedsakelig brilliert mest i CL. Carroll har vært bedre i PL. Og Crouch er og Keane er ubrukelige.  Ashley vet at han er upopulær blant fansen pga sparingen av CH. Det siste han nå gjør er å selge Carroll uten at City kommer på banen og tilbyr latterlige summer. Får vi £40-50 så bør vi jo selge.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #426 på: 19. Des. 2010, 12:26 »
Blir kanskje ikke altfor dyr heller, i tillegg til at Blackpool kanskje er den eneste klubben i Premier League som betaler lavere lønninger enn Ashley?

sheaer1

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 183
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #427 på: 19. Des. 2010, 12:52 »
20 mill og Crouch/ Keane er fan ikke bra nok !  :D
Carroll er verdt mye mer, og er alt for viktig for oss:)
Crouch er jo en pinglete verson av Carroll, og både han og keane er ikke særlig lovende lenger

OLEZZ

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 61
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #428 på: 19. Des. 2010, 12:59 »
heller pavlyuchenko og 200 mill da.

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #429 på: 19. Des. 2010, 13:08 »
Håper ikke Ashley selger Carroll for noen pris. Dessverre så kommer han nok til og gjøre det hvis det kommer et rimelig bud. Ashley vil spare og tjene så mye penger som overhodet mulig før han selger klubben. Om Carroll ikke drar i januar så drar han til sommeren. Tviler litt på at han drar i januar, men er 100% sikker på at han drar innen neste sesong starter.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #430 på: 19. Des. 2010, 13:19 »
A mystery source told Goal.com:

“Despite what Newcastle are saying, everyone in football thinks Andy Carroll will be sold if a decent offer comes in,”

“It’s also no secret that Harry Redknapp has started banging the drum to convince his chairman to sign him – he thinks Carroll could be a monster for Spurs.”
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #431 på: 19. Des. 2010, 13:33 »
Adam minner meg kansje litt om Emre, hadde ikke sagt nei takk til han.
Carroll blir ikke solgt.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #432 på: 19. Des. 2010, 13:44 »
A mystery source told Goal.com:

“Despite what Newcastle are saying, everyone in football thinks Andy Carroll will be sold if a decent offer comes in,”

“It’s also no secret that Harry Redknapp has started banging the drum to convince his chairman to sign him – he thinks Carroll could be a monster for Spurs.”

Det kunne jeg fortalt alle også, Carroll er allerede et monster for oss, og dessverre så er Tottenham et bedre lag enn Newcastle pr dags dato.

Heldigvis så er vel ikke "mystery source" den mest troverdige kilden. Men hvem vet, hvis Mike Ashley virkelig er Tottenham supporter så er jo det en hjelpsom tunnel for Tottenham å bruke hvis de ønsker å hente Carroll.

Selv håper jeg Carroll blir på St.James Park resten av karrieren sin, men da kan det fort bli avgjørende hvor lenge Ashely sitter som eier av klubben vår. Hans fotball-kloke hjerne vil neppe ha noe problem med å selge, for det HAN mener er riktig pris. Derimot vil han vel ha et større problem med å komme til enighet med Carroll om en ny kontrakt hvis han fortsatt eier klubben da den tiden kommer at det blir aktuelt.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #433 på: 19. Des. 2010, 13:47 »
Newcastle United & Steven Taylor set to complete U-turn by agreeing new long-term contract - report
http://www.goal.com/en-gb/news/2896/premier-league/2010/12/19/2268145/newcastle-united-steven-taylor-set-to-complete-u-turn-by
Julegave vist dette skjer :)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #434 på: 19. Des. 2010, 15:05 »
De som mener 20mp og Keane/Crouch er en bra pris for Carroll, er ikke vel bevarte. Ærlig talt, her snakker vi Englands største spiss-stjerne, lokal og Newcastle-supporter. Carroll bør ikke bli solgt - uansett pris. I hvert fall ikke til de kjipeste og slueste rottene i PL - Redknapp og Levy.

Jeg håper vi blir kvitt Ashley fort som f***, slik at jeg slipper å uroe meg for om vi beholder våre vitale spillere. Det gjør vondt bare å diskutere et salg av Carroll.
« Siste redigering: 19. Des. 2010, 15:07 av 17Parker »