20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011  (Lest 367457 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristian T

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2258
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #555 på: 29. Des. 2010, 20:20 »
Hva tror dere om Adam Johnson fra city? han er vel misfornøyd med lite spilletid, og kunne sikkert tenke seg å komme til en klubb der han får spille fast førstelagsfotball. Har blitt imponert av det jeg har sett av han så langt, og jeg tror han absolutt kunne tilført newcastle noe ekstra.
Men har også fått litt intrykket av at han er en arrogant jævel, med meget høye tanker om seg selv, og kan sikkert komme til å skape litt uro i spillergruppa vår.
Samt at han helt sikkert krever ganske høye lønninger, og mer enn Ashley er villig til å betale. Men dersom han er tilgjengelig for oss, synes jeg vi skal prøve oss, for han er en meget dyktig spiller. Hva tenker dere?

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #556 på: 29. Des. 2010, 20:22 »
Hva tror dere om Adam Johnson fra city? han er vel misfornøyd med lite spilletid, og kunne sikkert tenke seg å komme til en klubb der han får spille fast førstelagsfotball. Har blitt imponert av det jeg har sett av han så langt, og jeg tror han absolutt kunne tilført newcastle noe ekstra.
Men har også fått litt intrykket av at han er en arrogant jævel, med meget høye tanker om seg selv, og kan sikkert komme til å skape litt uro i spillergruppa vår.
Samt at han helt sikkert krever ganske høye lønninger, og mer enn Ashley er villig til å betale. Men dersom han er tilgjengelig for oss, synes jeg vi skal prøve oss, for han er en meget dyktig spiller. Hva tenker dere?

Er ikke Han venstreving?
Da håper jeg heller klubben signerer Hatem Ben Arfa og konsentrerer seg om å få inn en høyreving og en spiss av samme kaliber om mulig.

Kristian T

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2258
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #557 på: 29. Des. 2010, 20:25 »
Jo han er vel det, men ben Arfa kan jo spille på begge sider mener jeg å huske, så da kan vi jo ha Ben arfa på høyre, og Johnson på venstre :D det lukter det europa av hehe :P

steppe

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 843
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #558 på: 29. Des. 2010, 20:32 »
Jo han er vel det, men ben Arfa kan jo spille på begge sider mener jeg å huske, så da kan vi jo ha Ben arfa på høyre, og Johnson på venstre :D det lukter det europa av hehe :P

Kunne gjerne tenkte meg Santa Cruz ved iden av Carroll. Han vil jo også bort fra Shitty

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #559 på: 29. Des. 2010, 20:47 »
Nei takk til julebrus. Mye skadet og hever vel sikkert 70 tusen ++ i ukelønn.
Ja takk til Vela, han kan og spille som backup på vingen.
Adam fra City tror jeg kommer til og spille fast for de ganske snart. Han gjør det jo glimrende hver gang han er på banen.
Hva med Van Anholdt på vingen?

Han vi linkes til fra Barca er en defensive midtbanespiller som og kan spille sentralt i forsvaret. Skal være spådd en lysende fremtid. Har mange gode kvaliteter vist enn skal stole på hva som stod i linken til Imscouting før i dag.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #560 på: 30. Des. 2010, 12:49 »
http://www.goal.com/en-gb/news/2896/premier-league/2010/12/30/2282917/newcastle-united-ready-to-offer-leon-best-in-bid-to-capture
Ja takk til Leeds Gradel 8)

Eidur Gudjohnsen is ready to end his wasted spell at Stoke by ripping up his contract to find a new club. Er hentet fra seriøse daily mirror.
Kunne han vært noe sammen med Carroll?
« Siste redigering: 30. Des. 2010, 12:57 av Lars Arild Stordal »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #561 på: 30. Des. 2010, 13:09 »
Gradel er spennende, men eg soleklart nei til Eidur !

bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #562 på: 30. Des. 2010, 14:01 »
Graden virker som en målfarlig kar som kan skyte med begge føtter og score med hodet. Ja takk i bytte mot best eller rout. Aner ikke prisnivå eller om han er hurtig nok

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #563 på: 30. Des. 2010, 14:15 »
Gradel hatt en del disiplinærproblemer, men hatt en god sesong i år for Leeds. Litt liknende Routledge siden han har stor fart. Usikkert om han er noen stor forbedring sammenlinged med Routledge, men er hvert fall yngre.

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #564 på: 30. Des. 2010, 14:26 »
Robbie Keane 'come and get me' plea to Toon

Dec 30 2010 by Lee Ryder, Evening Chronicle

ROBBIE KEANE is hoping that Newcastle United come calling in the January transfer window to end his Tottenham Hotspur nightmare.

Read More http://www.chroniclelive.co.uk/newcastle-united/nufc-news//tm_headline=robbie-keane-come-and-get-me-plea-to-toon%26method=full%26objectid=27907946%26siteid=72703-name_page.html#ixzz19bKy2hdH

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #565 på: 30. Des. 2010, 15:04 »
Snakket med en Spurt supporter etter kampen og han sa at Keane ville være et dumt kjøp/lån. Hannes glans dager er over og mente klubben burde hente en yngre spiss.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #566 på: 30. Des. 2010, 15:09 »
Flere unggutter hos de største klubbene ønsker seg vekk på grunn av for lite spilletid. Her kan jo NUFC kansje gjøre noen kupp. Lån med opsjon på kjøp f.eks.
Tenker først å fremst på Daniel Sturridge. Han vil vekk for å få mer spilletid. 21 år, rask og sterk med fremtiden foran seg. Har Drogba, Anelka, Malouda, Kalou, m.fl. foran seg i Chelsea, De er også linket til nye spisser jevnlig.

En annen er Carlos Vela. Også han er 21 år. Har rutinerte og gode spillere som Chamakh, van Persie, Bendtner, Arshavin, osv. foran seg.

ManCity må trimme stallen. Der kan vi hente både rutinerte og unge angripere av høy kvalitet.
Jo er etter min mening den mest interessante, fremdeles ung, 23 år, og har bevist at han putter bra med mål om han får tillit. 44 mål på 77 kamper for CSKA som 18-20 åring. 5 mål i PL på 12 kamper for Everton forrige sesong.
Adebayor og Santa Cruz er nok ikke veldig aktuelle for NUFC, og er heller ikke spillere jeg ønsker til klubben av diverse årsaker, ikke sportslige da.

Så jeg hadde vært meget fornøyd om vi trimmer angrepsrekka og bytter ut en eller flere av Ameobi, Xisco, Løvenkrands og Best med èn eller flere av de overnevnte (Sturridge, Vela, Jô).

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #567 på: 30. Des. 2010, 15:13 »
Jeg syns Robbie Keane virker mer og mer fristende. Han er muligens ikke den erketypiske raske bakromsspissen som kan løpe på nedfallsfrukten rundt Carroll, MEN, han har bøttevis med Premier League erfaring, er en all-around spiss, og er fotballklok nok til å kunne spille sammen med Carroll. Vi har den senere tiden også sett hva erfarne spillere som Barton, Nolan, Harper og Smith kan bidra med i garderoben, jeg tror også Keane fort kan bli en sånn person i klubben vår. Risikoen ved å hente ham er jo at han ikke har spilt på lenge, men jeg har troen på at han kan få en ny vår, hvis han får muligheten til å blomstre. Et lån ut sesongen vil være ideelt, det vil også gjøre det lettere å forsvare lønna hans (han krever vel litt?), samtidig som vi står fritt til å sende ham tilbake ned til London hvis han ikke presterer.

Få ut Xisco og Best, eller Løvenkrands, eller kanskje tilogmed alle tre, og få inn Keane. Kan vi i tillegg få inn en kreativ midtbanespiller, som for eksempel Charlie Adam som Christian nevner, så har vi gjort en brukbar jobb i Januar.

Deretter får en eventuell backup til José Enrique bli en eventuell bonus, eller rett og slett bare vente til sommeren. Oksen vår er heldigvis ikke veldig skadeutsatt, og Ryan Taylor kommer jo etterhvert tilbake også.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #568 på: 30. Des. 2010, 15:16 »
Som et lån syns jeg Robbie Keane ville vært alldeles strålende. Slår han til, har vi kanskje en fin opsjon til sommeren. Han har dungevis med erfaring, og jeg tror han står godt til Carroll.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #569 på: 30. Des. 2010, 15:17 »
Så jeg hadde vært meget fornøyd om vi trimmer angrepsrekka og bytter ut en eller flere av Ameobi, Xisco, Løvenkrands og Best med èn eller flere av de overnevnte (Sturridge, Vela, Jô).

Helt enig! Jeg syns som sagt at Robbie Keane virker som et interessant transfer-mål, men Sturridge og Vela bør også være høyaktuelle.