20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Design på t-skjorter - din vurdering?  (Lest 4457 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristian T

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2258
    • Vis profil
Sv: Design på t-skjorter - din vurdering?
« Svar #15 på: 30. Des. 2009, 20:21 »
« Siste redigering: 30. Des. 2009, 20:23 av tveit »

Ipt

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 518
    • Vis profil
Sv: Design på t-skjorter - din vurdering?
« Svar #16 på: 31. Des. 2009, 00:40 »
Veldig bra. Eventuelt kan man ha skriften på ryggen lengre oppe.
Denne eller noe som minner om dette ville jeg kjøpt.

bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Design på t-skjorter - din vurdering?
« Svar #17 på: 15. Jan. 2010, 14:20 »
Hei.
Jeg synes mange av forslagene var gode, og jeg kunne godt tenkt meg å kjøpe nummer 3, på betingelse av at man fjernet www.newutd.no fra fremsiden og la det heller inn under skjærene på ryggen. Og krymp gjerne logoene med 50%.

Jeg kan ikke dette selv, så hvis noen føler seg kallet til å teste ut dette forslaget, så er dere hjertelig velkomne...

edit: Jeg ser nå at det jeg kalte forslag nummer 3 nok er nummer 5... (Trodde alle t-skjortene hadde en forside og en bakside, men det er vel kanskje ikke slik det var ment?)
« Siste redigering: 15. Jan. 2010, 14:23 av bjørni »

Bolla

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 8
    • Vis profil
Sv: Design på t-skjorter - din vurdering?
« Svar #18 på: 24. Jan. 2010, 01:10 »
Personlig syntes jeg at T-skjortene minner altfor mye om rein reklame. selvfølgelig er dette noe av poenget, og litt reklame skal det være. Men går det ikke an og flytte Newutd.no på skuldrene eller helt ned ved ved armen.

Ha logoen på høyresiden av brystkassa, liten men grei. For den må jo nesten være der, og finn noe tøffere og ha på ryggen. Eller bare ha den rein.

Altså jeg vet ikke, men det er jo litt viktig og vite kvaliteten på t-skjortene også. For jeg betaler gjerne 400 kr for en t-skjorte med kvalitet, enn 79 kr som henger vidt ut alle veier og ryker med første øyenkast (reklame t-skjorter, vet at man kan få disse for 50 kr stykk med frakt og alt, med trykk på begge sider) for det kommer jeg nok aldri til og betale for.

Også i tilleg virker det mye mer seriøst med en t-skjorte folk syntes er tøffe (vil få mye mer positiv oppmersomhet), en sånne billige dritt t-skjorter som de fleste har.

Jeg har ikke fulgt helt med på samtalen så kan hende jeg utaler meg veldig dumt :P

Men jeg så i ettertid f.eks det bilde Christian (tror jeg det var) har i signaturen sin, det hadde vært drit tøft og ha høyt oppe med korsryggen. For dere er jo en offesiel fanklubb, er det ikke sånn da at dere kan bruke ders logo?
« Siste redigering: 24. Jan. 2010, 01:16 av Bolla »

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Design på t-skjorter - din vurdering?
« Svar #19 på: 24. Jan. 2010, 14:02 »
likte forslaget til tveit. Logoen kunne også vært mindre, og plassert på brystet.
kan også ha tekst på den ene armen.

Kan kanskje være lurt å ha en ikke-skrikende t-skjorte i starten? da tipper jeg flere kjøpe.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Design på t-skjorter - din vurdering?
« Svar #20 på: 03. Mars 2010, 14:43 »
Nå orket eg ikkje å opprette ein ny tråd, men blir det noko av denne webshoppen?
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

steppe

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 843
    • Vis profil