20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 574233 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8664
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #2985 på: 29. Sep. 2014, 23:34 »
SimonBird_: "There is a big question mark about me being at this football club..." Pardew concedes. #nufc
Nei.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #2986 på: 29. Sep. 2014, 23:34 »
Pardew er nødt til å være ferdig nå. Swansea borte i neste før vi har Leicester hjemme. Tottenham (b), ManCity (borte, LC) og LFC (h) de neste kampene. Kan lett se at vi står uten seier etter disse om Pardew fremdeles er manager.

Jeg tipper Moyes er vår neste manager og at han allerede er sjefen borte mot Swansea ..........
Noen andre som tørr å tippe?

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #2987 på: 29. Sep. 2014, 23:37 »
Bør være ferdig nå.
Det håpløse er at vi blir nok å kave på nedre halvdel med ny manager også. Men dette går ikke - for da blir det nedrykk.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #2988 på: 29. Sep. 2014, 23:46 »
Bør være ferdig nå.
Det håpløse er at vi blir nok å kave på nedre halvdel med ny manager også. Men dette går ikke - for da blir det nedrykk.

Det viktige er jo at det kommer en inn som kan organisere laget på en mye bedre måte, både offensivt og defensivt. Vi scorer ikke mål og slipper inn altfor mange. Statistikk lyver sjeldent, jo lenger dette fortsetter jo færre kamper får en ny manager på å skrape sammen de 36-40 poenga klubben trenger for å holde seg.

Forsvaret er grusomt og offensivt skaper vi veldig lite til tross for at vi har ballen mest.
Jeg er ikke noen fan av Moyes men alt ligger tilrette for at han tar over nå. Har fremdeles et stort navn i England. Venter nok bare på den rette jobben, så spørs det om det er NUFC med Ashley som øverste sjef............

Personlig skulle jeg gjerne sett en utenfor de britiske øyer.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #2989 på: 29. Sep. 2014, 23:49 »
Enig i alt du sier.

Det som jeg syns er så ufattelig er at Pardew har kjørt samme systemet, samme spillerne hele veien. Hele ekspertkorpset i England har i flere uker blant annet unisont påpekt at Riviere er helt hjelpesløs som ensom spiss. Greit - Siem de Jong var nok tiltenkt en plass bak ham, men når han har vært uaktuell i stort sett alle matcher, så må han ta grep. Det skjer ikke. Det hele er hjelpesløst.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #2990 på: 29. Sep. 2014, 23:51 »
Jeg kan ikke klare å overbevise meg selv om at Ashley sparker Pardew nå. Ser for meg at han sannsynligvis får to kamper til på seg. Selv om jeg er mer enn klar nok for å lese den befriende overskriften, ser jeg ikke på det som sannsynlig at han forsvinner akkurat nå.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #2991 på: 30. Sep. 2014, 09:57 »
Å ikkje sparke han nå, vil vere å utsette det uunngåelige. Har ikkje trua på noko bedring før Pardew er vekke
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #2992 på: 30. Sep. 2014, 10:18 »
Hvis vi venter til etter kampen mot Leicester vil vi sannsynligvis ha to nye tap på samvittigheten. Da venter Spurs, City og Pool i de tre neste. Det vil være en marerittstart for en ny manager. Og hvis vi ikke har tatt mer enn de tre poengene vi har per nå, innen 1. november, vil det være et mirakel av de virkelig sjeldne om vi skulle klare å unngå nedrykk. Vi trenger desperat tre poeng. Det kan snart være for seint. Alan Pardew MÅ UT NÅ!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #2993 på: 30. Sep. 2014, 10:32 »

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #2994 på: 30. Sep. 2014, 10:53 »

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #2995 på: 30. Sep. 2014, 11:12 »
Ikke overraskende, men det betyr bare at vi kan vinke farvel til alle forventninger vi hadde før sesongen, og utelukkende konsentrere oss om å unngå nedrykk. Det skal bli vanskelig nok. Jeg garanterer at vi taper mot Swansea, og jeg tviler sterkt på at vi slår Leicester.

Da antar jeg at David Moyes debuterer mot Spurs, og får tre kamper å bli kjent med laget på, før vi må begynne å vinne kamper.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Skjæren

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 485
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #2996 på: 30. Sep. 2014, 11:39 »
Jeg lurer på hva som må til for at han skal sparkes. Jeg kan ikke forstå noe annet enn at det er økonomiske motiver som holder begge parter fra å sparke han/trekke seg.

Og Pardew har nå en umulig oppgave foran seg. Som de sa i TV2-studio, så er det noe fansen mot Pardew, ikke Stoke/Leicester mot Newcastle. Uansett om resultatene blir bedre, noe de garantert kommer til å bli, ettersom det ikke er mulig å fortsette i dette sporet, da lander vi på rundt 18-19 poeng  ved sesongslutt, så kommer forholdet mellom og aksepten (evt mangelen på den) fansen har for Pardew, aldri til å bli bedre igjen, og da blir det ingenting annet enn ett tidsspørsmål før han er borte.

Vær så snill, hvorfor ikke bare bli kvitt han, bruke de neste kampene på å la en ny manager bli kjent med klubb og stall, å begynne å se frem mot rekken som kommer etter de 5 neste kampene?

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #2997 på: 30. Sep. 2014, 11:43 »
Formen har vert den samme siden nyttår, med og uten nye spillere. Hvordan dette skal snu på noen uker når det ikke har skjedd på månedsvis bør være spørsmålet Ashley stiller seg. Pardew hatet har sluttet for min del, det er Ashley som tar alle avgjørelsene i denne klubben og akkurat nå gjør han ingenting. Driver man en klubb som en amatør så får vel en som fortjent til slutt.. 

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #2998 på: 30. Sep. 2014, 11:54 »
Som nevnt i Ashley-tråden: Det er ikke Pardew som er den hovedskyldige her, det er Ashley. Naivt dersom en tror noen annet. Tror grunnen til at Pardew ikke er sparket enda er økonomi. Går det lenge nok til at Ashley faktisk innser at PL-statusen og inntektsgrunnlaget til bedriftsenheten hans trues, så vil han ta seg råd til å sparke Pardew og hente inn en ny middelmådighet til å holde klubben flytende i PL.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #2999 på: 30. Sep. 2014, 12:14 »
Ashley er ikke keen på å betale sluttpakken og det er vel den som frister Pardew videre nå. Kan ikke se noen løsning på hvordan dette skal kunne funke i det lange løp. Alle vil ha han ut. Spørsmålet nå er vel hvem som gir seg først, Ashley eller Pardew?