20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Paul Dummett  (Lest 11323 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Dummet som stopper
« Svar #30 på: 12. April 2016, 22:11 »
Er ikke Dummet vært vår klart beste stopper de gangene han har fåttt sjansen? Med Colo og Mbemba som er skandale der bak, og en Taylor som virker langt fra form ser jeg ikke noe annet valg enn Lascelles-Dummet... På venstreback kan vi alltids slenge inn Sissoko, Anita, Mbemba(virker solid offensivt, og er ikke så farlig som back) påvenstre backen...  Sissoko har ikke den samme evnen å holde ballen i  laget som fx Wijnaldum og Ayoze, og er kanskje litt ødeleggende oppe i angrepet... Ayoze og hvertfall Wijnaldum virker som solid  gode... Mitrovic kjekk å ha for å variere mellom innlegg  langpasninger,,,, og spill langs  bakken.. Townsend har noe i seg,, Aarons er rå når han er frisk en kamp i året.. Thurvin spent på når han kommer tilbake.. De Jong virker solid god... Anita virker fin å ha på midtbanen,,, jevnt god i alt.. Hva med Wijnaldum og Anita bak Ayoze De Jong og Townsend/Aarons? Og Mitrovic/Cisse som spiss?


EDIT: Unødvendig å opprette eget emne for en spiller som allerede har en tråd.
« Siste redigering: 14. April 2016, 09:34 av MLerbakk »

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Paul Dummett
« Svar #31 på: 13. April 2016, 12:35 »
Superswag: Eg har føreslått Dummett som stoppar fleire gonger. Bør vertfall vera fast som dette nede i Champonship, viss han held seg skadefri. Noko han garantert ikkje gjer.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3023
  • Love it!
    • Vis profil
No fate but what you make

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3023
  • Love it!
    • Vis profil
No fate but what you make

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Paul Dummett
« Svar #34 på: 15. Feb. 2018, 14:55 »
Syns faktisk det er kjempeflott jeg. Egenutviklet spiller, bunnsolid selv om han er lite spektakulær. Tror vi hadde hatt enda noen flere poeng med ham tilgjengelig i større del av sesongen. Er faktisk det beste vi har klart å utvikle siden Andy Carroll.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3023
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Paul Dummett
« Svar #35 på: 15. Mars 2018, 21:27 »
http://www.nufcblog.co.uk/2018/03/15/ryan-giggs-reveals-why-paul-dummett-has-not-been-selected-in-the-latest-wales-squad/

Voksent av Dummett syns nå jeg. Til tross for noen åpenbare svakheter, liker jeg han bedre og bedre...
No fate but what you make