20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Aston Villa 19/12 kl. 18:30  (Lest 18876 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

torefl

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 953
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Aston Villa 19/12 kl. 18:30
« Svar #30 på: 19. Des. 2015, 00:13 »
Vi har matchvinnere i laget, det har ikke Villa per dags dato. En aldrende Gabby og en Benteke i Liverpool, det er jaggu ikke mye gode angrepsspillere igjen i laget. Scott Sinclair kan på en god dag forårsake små problemer, men ellers er det rimelig tynn suppe. Vinner vi ikke i morgen blir jeg oppriktig bekymret.. Igjen!!

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Aston Villa 19/12 kl. 18:30
« Svar #31 på: 19. Des. 2015, 02:36 »
Fryktar poengtap og ekstremt mange misbrukte sjansar for vår del ::)

Det er faktisk ikke noe jeg frykter med mindre Cisse starter, men uansett skaper vi jo veldig lite sjanser uansett hvem vi møter.

akselho

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 476
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Aston Villa 19/12 kl. 18:30
« Svar #32 på: 19. Des. 2015, 07:52 »
Cisse har jo gjort det bra mot Villa før han. Matchvinner i våres og debuterte for klubben som matchvinner mot Villa. Men han trenger ikke få mer enn 20 min i dag, enig i det.

Gleder meg usedvanlig mye til kampen. Har ikke hatt en sånn følelse siden forever.
Black and white since 1996

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Aston Villa 19/12 kl. 18:30
« Svar #33 på: 19. Des. 2015, 11:24 »

Gleder meg usedvanlig mye til kampen. Har ikke hatt en sånn følelse siden forever.

Hold på den!:) ja det hadde vært befriende med tre poeng som favoritt. Men jeg er usikker på dette laget i kamper vi er forventet og styre. Tror ikke det blir minneverdig angrepsfotball, men tre poeng er viktig nå inn i juleprogrammet.
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

akselho

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 476
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Aston Villa 19/12 kl. 18:30
« Svar #34 på: 19. Des. 2015, 11:40 »
Ser poenget når det gjelder svakere motstand og NUFCs prestasjoner. Tror det allikevel er mer nyansert enn at vi kun spiller bra mot gode lag. Det har selvfølgelig med inngangen til kamper og taktikk å gjøre, men nå har vi levert greit mot Stoke, Chelsea (inkluderer Chelsea ja), Soton og Norwich. Crystal Palace og Leicester var to blemmer, men det er også ikke hvem som helst denne sesongen. Mot Sunderland burde det vært enn helt annen kamp. Swansea var bra da vi møtt dem. Så i direkte oppgjør mot såkalte svake motstandere og lag NUFC skal styre kampen har vi egentlig bare flausa mot B'mouth og Watford (som heller ikke er et bunnlag streng tatt). Syns det er vanskelig å konkludere med at det er typisk at det skulle bli smell mot Aston Villa. Jeg synes det er derimot mye enklere å konkludere med at vi er storfavoritter i dag, og 1.85 i odds er absolutt spillbart. Spennende blir det uansett :)
Black and white since 1996

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Aston Villa 19/12 kl. 18:30
« Svar #35 på: 19. Des. 2015, 12:19 »
Håper på dette laget:

Elliot

Janmaat - Colo - Mbemba - Dummet


Sissoko - Colback - Anita - Gini

                  De Jong
 
                  Mitro

Møter eit lag som ikkje er i form i det heile tatt og vi kan ta vår tredje strake seier på rad, som nufc-supporter så lukter dette smell lang veg. Men, som folk har påpeikt så mangler Villa matchvinner i alle ledd. Har mistet kapteinen sin i Delph, og lederen i det bakre ledd i Ron Vlaar uten at dei har henta inn nokon klare erstattere. Har fått ein spennende manager i Remi Garde, men han har tatt over eit mannskap heilt ute av form, og som for øyeblikket virker ganske inspirasjonslause.

Alt i alt er dette ein kamp vi skal vinne. Eg trur ikkje at MC kjem til å gjere for mange forandringer på eit lag som tross alt har vunnet to kamper mot antatt bedre motstand, men det er ikkje til å legge vekk at Mitro hadde eit bra innhopp forrige kamp, og at Cisse rett og slett ikkje gjer nok ut av seg når han spiller. Så håper at Mitro får mulighet fra start sammen med ein De Jong som må få spille seg i form. Er ein ledertype som vi trenger i laget. Håper vi kjører kampen fra start og at vi tørr å angripe eit Villa-lag som slepper inn mykje mål.(nesten like mykje som oss :P )

Er greitt å ha Perez på benken som kan komme inn dersom vi ikkje får hull på byllen. Vi har slitt mot lag som ligger seg bakpå, men håper at dette kan vere kampen der vi snur denne trenden, og endelig tar oss av eit lag som ligger bak oss på tabellen.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

akselho

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 476
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Aston Villa 19/12 kl. 18:30
« Svar #36 på: 19. Des. 2015, 14:43 »
og endelig tar oss av eit lag som ligger bak oss på tabellen.

Er vel strengt tatt bare Sunderland som har ligget bak Newcastle på tabellen før et oppgjør som involverer Newcastle ;)
Black and white since 1996

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Aston Villa 19/12 kl. 18:30
« Svar #37 på: 19. Des. 2015, 14:55 »
Hehe. Sant nok, dårlig formulert av meg. Meinte lag som vi på papiret skal vere bedre enn.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Aston Villa 19/12 kl. 18:30
« Svar #38 på: 19. Des. 2015, 16:37 »
Gleder meg, men jeg blir veldig, veldig overrasket om vi overkjører Villa og vinner fullt fortjent. Tradisjonen tro er det eneste forutsigbare med NUFC at vi uforutsigbare. Det er så typisk NUFC at vi roter det bort etter å ha vunnet mot LFC og THam. Jeg regner med massiv neglebiting og en marginal seier eventuelt.

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Aston Villa 19/12 kl. 18:30
« Svar #39 på: 19. Des. 2015, 17:32 »
#NUFC  XI: Elliot, Janmaat, Mbemba, Coloccini, Dummett, Sissoko, Colback, Anita, Wijnaldum, De Jong, Cisse

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Aston Villa 19/12 kl. 18:30
« Svar #40 på: 19. Des. 2015, 17:34 »
GK   Robert Elliot
RB   Daryl Janmaat
LB   Paul Dummett
CB   Chancel Mbemba
CB   Fabricio Coloccini
CM   Vurnon Anita
RM   Moussa Sissoko
CM   Jack Colback
LM   Georginio Wijnaldum
ST   Papiss Demba Cissé
AM   Siem de Jong

Hva feiler det McClaren???

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Aston Villa 19/12 kl. 18:30
« Svar #41 på: 19. Des. 2015, 17:36 »
Cisse?? WTF?
No fate but what you make

Cadel

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1932
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Aston Villa 19/12 kl. 18:30
« Svar #42 på: 19. Des. 2015, 17:43 »
Jeg gir opp å prøve og forstå McLaren og hans tankegang.


Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Aston Villa 19/12 kl. 18:30
« Svar #43 på: 19. Des. 2015, 17:50 »
Satan så latterlig. Hva må Mitrovic / Perez gjøre for å få starte kamper?

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Aston Villa 19/12 kl. 18:30
« Svar #44 på: 19. Des. 2015, 17:53 »
For en jævla joke