20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012 - Resten av verden  (Lest 76682 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012 - Resten av verden
« Svar #30 på: 28. Mai 2012, 21:59 »
Chelsea har signet Hazard!

Confirmed?
Same old Shearer, always scoring!

Christian

  • Gjest
Sv: Transfersommeren 2012 - Resten av verden
« Svar #31 på: 28. Mai 2012, 22:01 »
Man.Utd fansen sutrer som faen nå...  :spytt:

t.d

"Hazard gjer samme feil som Shearer gjorde i 1996. Han valgte N'castle framfor MUFC, då henta vi 2OLEGEND, resten er historie. #2pl #unitedno"

"Spillere som setter penger som første prioritet. De klarer jeg ikke å respektere.. Eller være fan av. Uansett klubb. #2pl #burn"

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012 - Resten av verden
« Svar #32 på: 28. Mai 2012, 22:04 »
At han går til vinneren av CL istedet for et lag som ble slått ut av tidenes enkleste CL-pulje, betyr at han bare går ditt for penga?

#skjønnermegikkepåfotballfans
Same old Shearer, always scoring!

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012 - Resten av verden
« Svar #33 på: 28. Mai 2012, 22:05 »
Hvis ikke han Torres begynner å score nå med både Mata og Hazard som tilretteleggere så skjønner jeg ingenting.

33 mål neste sesong!
Same old Shearer, always scoring!

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012 - Resten av verden
« Svar #34 på: 28. Mai 2012, 22:15 »
Chelsea kommer nok til å bli nokså skumle neste år. I allefall på papiret. Det kommer nok en spiss inn også, samt litt yngre spillere over hele fjøla.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Peter

  • Gjest
Sv: Transfersommeren 2012 - Resten av verden
« Svar #35 på: 28. Mai 2012, 22:19 »
Torres kommer ikke til å score uansett hvem som blir tilretteleggerne. Kunne hatt Xavi, Messi, Mata og Silva på laget uten å scoret en eneste gang. El nino er ferdig som toppspiller. Trust me.

Anyway; Hazard til Chelsea... veldig spennende! Er glad han drar dit, og ikke til United for å si det sånn. Noen som vet no om kontraktsdetaljene, lønn, hvor mange år osv?

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012 - Resten av verden
« Svar #36 på: 28. Mai 2012, 22:24 »
Er vel ikke feil å anta at lønn har vært avgjørende ihvertfall.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7625
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012 - Resten av verden
« Svar #37 på: 28. Mai 2012, 22:45 »
Hvorfor det? Tipper Man U tilbød rimelig høy lønn også. I tillegg tror jeg han har større sjanse for å spille fast i CFC enn Man Utd, og han har selv uttalt at det spiller en viktig rolle når han skal velge klubb.

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012 - Resten av verden
« Svar #38 på: 28. Mai 2012, 22:54 »
Uansett hvem City eller Chelsea henter, så vil jo folk si at de bare går pga pengene.
Same old Shearer, always scoring!

Peter

  • Gjest
Sv: Transfersommeren 2012 - Resten av verden
« Svar #39 på: 28. Mai 2012, 22:58 »
Kommer jo an på. Jeg vil ikke tro f.eks Marko Marin kom for pengene, da han kom fra en mindre klubb og ikke så inmari mange tilbud å velge mellom og har vel heller aldri vunnet noen titler. Men om Wayne Rooney hadde gått til Chelsea, hadde nok det utelukkende vært på grunn av ca$$$$ha.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012 - Resten av verden
« Svar #40 på: 28. Mai 2012, 23:09 »
Jeg tror det er pengene som avgjorde vs ManU jo. I ManU får han verdens beste manager og en stabilitet Chelski ikke har - i mine øyne når jeg ser nøytralt på det er ManU en mye bedre og tryggere utviklingsarena. Jeg tror nok pengene har vært en meget viktig del av avgjørelsen, jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012 - Resten av verden
« Svar #41 på: 28. Mai 2012, 23:15 »
Hvis pengene var så fryktelig viktig for han så ville han vel gått til Shitty? Mener å ha lest at ManU og Chelsea tilbød han omtrent det samme, mens Shitty selvfølgelig hadde et mye fetere tilbud.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012 - Resten av verden
« Svar #42 på: 28. Mai 2012, 23:19 »
Da skal jeg seff ikke krangle - har ikke lest det da.  Kunne se for meg at både Chelski og ManC hadde jævla fete tilbud. Men for all del :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012 - Resten av verden
« Svar #43 på: 28. Mai 2012, 23:28 »
Uansett så er det vel ingen som kan si noe på at folk bytter klubber for pengene sin skyld? Det er tross alt jobben deres og hvem hadde vel ikke vurdert meeeeget sterkt å bytte klubb om de blir tilbudt 1.8 mill i uka, samme hvilken klubb det er snakk om? ::p
Same old Shearer, always scoring!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012 - Resten av verden
« Svar #44 på: 28. Mai 2012, 23:41 »
Seff ikke. Fordømmer ikke han for å eventuelt ha valgt slik ;P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida