20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2008  (Lest 130585 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2008
« Svar #30 på: 03. Mars 2008, 21:29 »
Ja, om noen er i verdensklasse må det vel være Håkon Opdal :P tror Brann kan bli skumle, men tror ikke de vinner serien.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2008
« Svar #31 på: 04. Mars 2008, 18:51 »
Hehe, ja Opdal danker jo lett ut Buffon.
Rart at han ikke er solgt til Juventus ennå. :P

Jeg har vanskelig for å se at Brann er vesentlig forsterket, og jeg tror faktisk Brann må forsterkes vesentlig for å forsvare tittelen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

plebbster

  • Gjest
Sv: Tippeligaen 2008
« Svar #32 på: 04. Mars 2008, 19:40 »
Håkon Opdal er veldig god, men ikke verdens beste keeper. Det er bare noe vi pleier å si, trøndere. På en litt fleipete måte. Ikke ta alt så seriøst. :)

Den eneste virkelig store forskjellen som kommer til å prege årets førstelag er at vi har fjernet oss med Andresen og fått inn Demba-Nyrèn. Dette medfører en del rotasjon i midtbaneleddet + at jeg tipper Demba spiller mye med Helstad på topp. I tillegg har vi fått inn Thwaite og Gylfi.

Tviler på at vi er så sterkt redusert selv om Andresen var viktig for oss i fjor. Men tipper fortsatt at Viking tar gull. Klarer bare ikke se for meg en kry røsler med gullpokal i hånda. Syyykt usympatisk :-\

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2008
« Svar #33 på: 04. Mars 2008, 20:36 »
Røsler kommer ikke til å være kry, han kommer til å stå der med steinansikt og si at det holdt hardt, og at laget rotet mye i perioder av sesongen og at det må forbedres til neste år  :P

Men, jeg håper Hoftun og co på brakka får tak i en klassestopper til Lerkendal som kan spille ved siden av Demidov. Da tror jeg gullet fort kan komme tilbake til oss :)

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2008
« Svar #34 på: 04. Mars 2008, 22:55 »
Det eneste positive med Rösler er jo at han tar ethvert baklengsmål som et personlig nederlag. Han blir jo dypt fornærmet hver eneste gang laget hans slipper inn et mål. Omtrent på samme måte som Nils Arne Eggen kunne bytte ut lagets beste spiller bare på grunn av en tversoverpasning.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2008
« Svar #35 på: 04. Mars 2008, 22:55 »
Syntes ikke Brann har blitt svekket og heller ikke særlig forsterket, men det blir spennende å se hvordan laget takler avgangen til Martin Andresen. Spilleren Andresen vil nok ikke bli noe veldig betydelig savn for så god er han ikke, og de har som fortsatt en veldig god duo på midten. Lederen Andresen kan derimot bli et større savn. Han er god til å få alle til å jobbe steinhardt i kampen og det er ingen fordel for noe lag å miste kapteinen. Da han dro fra Stabæk rykket laget som fikk bronsje forrig sesong ned. Tror selvfølgelig ikke dette kommer til å skje med Brann, men at de mister kapteinen Martin Andressen er uheldig.

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2008
« Svar #36 på: 04. Mars 2008, 23:04 »
Det eneste positive med Rösler er jo at han tar ethvert baklengsmål som et personlig nederlag. Han blir jo dypt fornærmet hver eneste gang laget hans slipper inn et mål. Omtrent på samme måte som Nils Arne Eggen kunne bytte ut lagets beste spiller bare på grunn av en tversoverpasning.

Da kunne det i så fall ikke være mer enn to minutter igjen av kampen. Tror aldri jeg har sett et Eggen-bytte før det har gått 85 min av ordinær tid.

Er det forresten meg det er noe galt med som synes Eirik Bakke er en voldsomt oppskrytt spiller som har spisskompetansen sin i å sparke ned folk?

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2008
« Svar #37 på: 05. Mars 2008, 00:12 »
Kor god er denna Jo Sondre Aas ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2008
« Svar #38 på: 05. Mars 2008, 08:50 »
Husker at jeg var med å dømte laget hans da han enda spilte for Rennebu, tror han spilte på årsklassen over det han egentlig skulle, men ikke helt sikker, han scorte som regel en 4-7 mål i hver kamp, gutten er sterk, ganske kjapp, og har veldig riktige bevegelser. Han scorte jo også hat-trick i en treningskamp når han prøvespilte for et av Real Madrids juniorlag.

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2008
« Svar #39 på: 05. Mars 2008, 14:45 »
Gleder meg også til seriestart, tror nok at kan gå veien i år også! Vi skal selvfølgelig ha gull som mål, og i har vel egentlig ikke tapt oss noe som helst. Heller styrket oss. Demba Nyren er det bare til å merke seg med en gang, blir STOR. Merk mine ord! Samt Bakke og Fakiri på midten erkanon bra, PVM spilte utrolig bra Everton og Solli er samme gamle... Forsvaret vårt er vel de svakeste lagdelen. Men med ny Australier på venstre backen og med Karadas bak, og Dahl som aldri har hatt en bedre sesongoppkjøring (sies det) så ser det ra ut. Også har i jo verdensbeste keeper også da...

Sykt god. Kan takke ham for at Norge kom til EM. Jævla noldusen der...

Leffen

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 146
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2008
« Svar #40 på: 05. Mars 2008, 16:05 »
Også har i jo verdensbeste keeper også da...

Sykt god. Kan takke ham for at Norge kom til EM. Jævla noldusen der...

Haha ja han var litt uheldig der... Men å skylde alt på han blir helt feil!

Eirik Bakke spilte veldig bra mot Everton åp hjemmebane, hadde full kontroll og viste hva han er god for. Tror hqn blir bra i år, sammen med Hassan eller Gylfi. Tror også Gylfi kommer til på bli en god signering for oss...

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2008
« Svar #41 på: 05. Mars 2008, 16:41 »
Har sikra meg billett til å sjå Ålesund knuse Brann 5.april ;D

Leffen

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 146
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2008
« Svar #42 på: 05. Mars 2008, 16:45 »
Har også sikkret meg billett, men da for å se Brann knuse Aafk! :) Skal også til Bærum den 19? April, blir mange god borteturer i år kjenner jeg!

plebbster

  • Gjest
Sv: Tippeligaen 2008
« Svar #43 på: 05. Mars 2008, 18:11 »
Gleder meg til å dra på rekordmange Brann-kamper i år. Samtlige Østlandskamper + fire-fem kamper på Stadion. :)
Stabæk-Brann har jeg faktisk allerede rigga billett (muntlig avtale) på nøytral tribune så jeg får sitte med noen stabækkompiser. :P

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2008
« Svar #44 på: 05. Mars 2008, 19:33 »
Med blondt hår og panneband regna eg med :)