20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FM 08 - Kommer i oktober  (Lest 47758 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: FM 08 - Kommer i oktober
« Svar #105 på: 21. Des. 2007, 22:22 »
Venter alltid en stund med å skaffe meg det siste FM, fordi det er fullt av bugs som gjør det uspillbart. Etter patching har jeg derimot begynt å spille, og rykket opp med Byåsen Toppfotball i første sesong!  :o Havnet riktignok bak andrelagene til Vålerenga og Lillestrøm, og ser ikke voldsomt lyst på spill i Adeccoligaen, men fy flate så gøy!  :D
Si ifra når du vinner Tippeligaen med Byåsen da.
Selv ga jeg opp etter CM4. Har aldri lyktes med RBK og aldri lyktes med Newcastle. Mine største meritter er vel et PL-gull med Man Utd og Bundesliga-seier med Bayern München. Men det krevde altfor mye blod, svette og tårer, for ikke å glemme slitte stemmebånd.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Sublime

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 7
    • Vis profil
Sv: FM 08 - Kommer i oktober
« Svar #106 på: 15. Jan. 2008, 20:08 »
Har det kommet patch altså? Hvor kan jeg laste ned den hen?

FMNorge.com eller SIGames. På fmnorge må du vere brukar for å kunne laste ned, men det er lett å fikse. Ved å søke på Google vil du nok òg få bar treff.

Filla

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 312
    • Vis profil
Sv: FM 08 - Kommer i oktober
« Svar #107 på: 16. Jan. 2008, 17:46 »
Jeg anbefaller å hente Vagner Love fra CSKA Moskva..Han kommer på free transfer etter 2 sesonger tror jeg og gjør kjempesuksess med en gang..  Nå har han skora 25 mål på 24 kamper for mg..helt greit eller?
Caceres fra Villareal er også ett kjempekjøp.Midtstopper fra Uruguay.

Dette er mitt lag:                       
                                                 Given
                          Geremi   -   Taylor -   Caceres -  Enrique

                                             Jean Makoun II
                     
                                     Barton              Van Der Vaart
 
                  Issar Dia                                               N`Zogbia

                                               Vagner Love

Har også kjøpt inn Håvard Nordtveidt fra Arsenal..kjempetalent som Real Madrid,Udinese,Chelsea blant andre er interissert i.
På benken har jeg blant andre: Faye,Beye,Edgar,Emre,Milner,Gourcuff,Martins,Di Santo
Dessuten så har Campell Bell utviklet seg til en ganske bra backup på spissplassen

Rolfern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 919
    • Vis profil
Sv: FM 08 - Kommer i oktober
« Svar #108 på: 17. Jan. 2008, 09:46 »
Vagner Love er et godt kjøp ja. Ellers anbefaler jeg Klaas-Jan Huntelaar(Ajax) og Stefan Kie§ling(Leverkusen?husker ikke helt) på spissplass. Disse utdanner ppd på mitt spill en herlig trio i lag med Martins.

På den saven jeg har nå har jeg spilt fram til 2011/2012. Solgt unna masse skrap, og forsvaret er vel skiftet helt ut bortsett fra Taylor og Edgar. Forøvrig er det vel kun sør-amerikanere jeg har hentet inn i denne delen av laget.

Så det var en som anbefalte Wijnaldum lenger oppe. En helt herlig spiller!Andre toppklubber til stadighet ute etter han, men har heldigvis ikke bruk for pengene et salg ville ha gitt. Ellers er Leto(Liverpool), Sotiris Nins(Panatinaikos), Evar Banega(Boca), Luka Modric og en eller annen Sergey Ignisaiveic(Spartak?) gode kjøp for en relativt lav sum.

Per Ciljan og Rune Jarstein er forøvrig norske innslag i troppen. Begge relativt faste(Given er tross alt blitt godt i midten av 30-årene).

Og skaff for all del en affiliated club i Belgia. Lett å hente inn talentfulle sør-amerikanere og afrikanere, og leie de ut i 3 år til de får Belgisk pass og blir regnet som EU-spiller. Om du ikke får bruk for de, så selges de fint vekk med en god fortjeneste etter 3 år.

Forøvrig er det artig å spille med Leeds på FM. Vanskelig, laget starter med dårlig økonomi og minuspoeng. Definitivt en utfordring mange burde prøve seg på.
Carr har altfor få landskamper for England!

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: FM 08 - Kommer i oktober
« Svar #109 på: 17. Jan. 2008, 14:36 »
Mathias Fernandez! Sjekk mannen! Beste midtbanespilleren på hele spillet, spør du meg. Ikke så grisedyr, heller.

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: FM 08 - Kommer i oktober
« Svar #110 på: 17. Jan. 2008, 14:45 »
Spiller nå med Southport (starter i Blue Squere som er lavest div i england) og etter mange opprykk befinner jeg meg nå i CCC. Har fått en del greie spillere, men irriterende at klubben ikke bygger ut stadionen eller treningsannlegget. Det gjør at de fleste gode ikke vil bli og har f.eks. måttet selge Dalla Valle (blir vanvittig god også på 08) for bare 10 mill. Satser på denne seosngen å bare holde meg i CCC selv om det kan bli vanskelig. Håper en dag å rykke opp til PL.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: FM 08 - Kommer i oktober
« Svar #111 på: 17. Jan. 2008, 21:16 »
Har nettopp begynt på en save med Newcastle. Etter 12 kamper ligger jeg på 2. kun bak Chelsea og er ubeseiret (7-5-0).
Eneste jeg har foretatt meg er å kjøpe Arshavin, og hentet noen unge talenter som ikke har spilt for A-laget.

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: FM 08 - Kommer i oktober
« Svar #112 på: 18. Jan. 2008, 14:42 »
blitt litt avhengig av inter saven min jeg

akinfeev/julio cesar

andreolli - zapata - burdisso - marcelo

aguero - de rossi (kosta alt for mye) - nocherino - pandev/maxwell

zlatan/vossen - adriano/amauri

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Sv: FM 08 - Kommer i oktober
« Svar #113 på: 18. Jan. 2008, 15:29 »
Hvor mye måtte du gi for De Rossi?

Prøver å hente ham til Milan i 2009 jeg. Har tilbudt dem 600mill+Seedorf+Gilardino(verken scorer eller gir noen assists)+en ung spiller de vil ha som jeg ikke vil ha. Allikevel sier de nei...
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: FM 08 - Kommer i oktober
« Svar #114 på: 18. Jan. 2008, 18:26 »
de sa til slutt ja da jeg bydde £52mill + 30% av neste salg +£10 mill etter 50 kamper

det værste er at han spiller til 6'er hver kamp

Filla

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 312
    • Vis profil
Sv: FM 08 - Kommer i oktober
« Svar #115 på: 29. Jan. 2008, 20:40 »
Yes da vant jg serien md mitt elskede Newcastle-lag...Van der Vaart blei årets spiller md ett snitt på 7.47 og han spilte 53 kamper denne sesongen. Vant også Uefa-cupen i en spennende finale mot Porto der jg vant 2-0 etter ekstraomganger.
Tapte Fa-cupfinalen mot Chelsea md 3-0..men men..
Starta en ny og tøff sesong nå..Fått Diego og Cana gratis, kjøpt Bridge, Sanchez og fått inn Alexandre Pato på lån.
Blir en utfordring å følge opp den forrige sesongen, særlig når Van der Vaart brakk benet og er ute i 5 måneder, det samme md Issar Dia...Vagner Love(toppskorer md 33 mål i fjor) er ute 1 måned og Martins er ikke i skoringsform. Men ligger på 5.plass etter 6 kamper...3 seire 2 uavgjort og 1 tap..

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: FM 08 - Kommer i oktober
« Svar #116 på: 10. Feb. 2008, 22:30 »
Har ikke kommet noe enda tror jeg, men kommer nok noe snart. Håper jeg!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kråka

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 51
    • Vis profil
Sv: FM 08 - Kommer i oktober
« Svar #117 på: 11. Feb. 2008, 18:50 »
Har nettopp starta med landslag nå, drit kjedelig egentlig, men, dette er laget:

Ben Foster
-Richards - Terry - Taylor - Bridge-
                   - Johnson -
           - Gerrard  -  Barton
- W.Phillips           -           J.Cole -
                     Rooney

Benken: Green, Ferdinand, Lampard, A.Cole, M. Owen, Downing, Crouch.   

Fredrik

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2408
    • Vis profil
Sv: FM 08 - Kommer i oktober
« Svar #118 på: 11. Feb. 2008, 21:52 »
Har nettopp starta med landslag nå, drit kjedelig egentlig, men, dette er laget:

Ben Foster
-Richards - Terry - Taylor - Bridge-
                   - Johnson -
           - Gerrard  -  Barton
- W.Phillips           -           J.Cole -
                     Rooney

Benken: Green, Ferdinand, Lampard, A.Cole, M. Owen, Downing, Crouch.   

Smart å starte med landslag hvis det er drit kjedelig da. Og ja, jeg er enig, landslag er ekstremt kjedelig, men hvorfor spiller du med landslag hvis du nettopp synes det er kjedelig. Det virket litt rart.

Ser du bruker Barton og Johnson. Dette er vel strengt tatt ikke det optimale. Lampard, Hargreaves, Carrick og gjengen er bedre.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Sv: FM 08 - Kommer i oktober
« Svar #119 på: 11. Feb. 2008, 22:34 »
Johnson er jo konge på FM da. Bedre enn Hargreaves og Carrick ;)
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.