20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FM 08 - Kommer i oktober  (Lest 47758 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Sv: FM 08 - Kommer i oktober
« Svar #75 på: 25. Okt. 2007, 18:18 »
Enig i at det var noe drit ja...

Likte det helt i starten før jeg begynte å spille det skikkelig. Akkuratt det med de annulerte målene har jeg ikke merket så mye til, men jeg vinner ofte gjerne f.eks 6-4 over Chelsea, bare for å tape 5-0 for Derby neste kamp... Spillerene misliker hverandre i hytt og vær, og får gule kort og blir utviste hele tiden.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: FM 08 - Kommer i oktober
« Svar #76 på: 25. Okt. 2007, 18:27 »
spilte borte mot wba nå, ble 5 mål, jeg vant 1-0 og de fikk 4 annulerte

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: FM 08 - Kommer i oktober
« Svar #77 på: 25. Okt. 2007, 18:37 »
Tapte 7-4 mot Arsenal nå nettopp.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Fredrik

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2408
    • Vis profil
Sv: FM 08 - Kommer i oktober
« Svar #78 på: 25. Okt. 2007, 20:55 »
Noen syke ishockeyresultater og dusinvis på annulerte mål er de store bugsene jeg har merket meg. Annulerte mål som ikke er i nærheten av å være offisde for eksempel. Har også f.eks slått topplag 2-0 på bortebane for så å tape 5-1 mot et bunnlag.

La det være klart, dette kommer til å bli fikset til neste patch. Det kan vi vel fastslå. Og så var det det forbanna skinnet da. At det hele har et hvitt image og design kan jeg klare å håndtere, men de blå statsene er helt fryktelige. Selvsagt ser man om en spiller er god eller ikke ved en nærmere titt, men det er rett og slett ekkelt å se BLÅ stats i liten variasjon fargemessig fra 0-10, 10-15 og 15-20 i ferdigheter. Når man er vant med slik som det var på 07 så blir det hele rart.

Dette er selvsagt ikke verdens undergang. Skin vil bli konstruert og bugs vil bli fikset. Kanskje det har kommet ut et skin som jeg ikke har fått med meg? Uansett, er det noen som vet noe om når skin vil være tilgjengelige for nedlasting?

Kommenterer at det er blitt slippet en beta-versjon av 8.0.1 patchen. Det anbefales å vente heter det.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Amu - Luque

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 99
  • Owen : Howay the lads
    • Vis profil
Sv: FM 08 - Kommer i oktober
« Svar #79 på: 25. Okt. 2007, 23:55 »
Dette er et drita stort problem for meg å.. gikk så drita lei i sta at jeg "dro på ferie" hver gang jeg hadde kamp.. nå gidder jeg ikke mer ass..
Newcastle United We Stand

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Sv: FM 08 - Kommer i oktober
« Svar #80 på: 26. Okt. 2007, 11:50 »
Jeg spiller med: Arsenal (akkurat starta andre sesong)
Har kjøpt: Marcelo, Naldo, Rafinha, Barry, Zambrotta, Gago, Aguero, Maxi Rodrigues, Owen, Pandev, Mathias Fernandes
Og solgt: Eboue, Senderos, Clichy, Song, Diaby, Gilberto, Van Persie, Eduardo, Adebayor
Målet mitt for sesongen er: Tjokk og feit og full og seriegull
Kan anbefale(fra mitt lag): Carlos Vela, Fabregas
Spesielt fornøyd med ang. fm08:
Mitt største talent i klubben er: Carlos Vela

Det eneste som irriterer meg med spillet er alle de annulerte offsidemålene...


Min første game var med Newcastle. Starta med å slå Chelsea 4-0 i første seriekamp. Etter det gikk alt til helvette og jeg fikk sparken etter 19 kamper.

Har også en nettgame med noen kompiser der jeg er Newcastle og de er Man U, Liverpool og Aston Villa. Morsomt. Anbefales...

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: FM 08 - Kommer i oktober
« Svar #81 på: 26. Okt. 2007, 12:18 »
Jeg spiller med: Newcastle, 2. sesong
Har kjøpt: Vossen, Dalla Valle, Zapata, Cana, Heitinga, Alex (vasco da gama), Theo Janssen, Sahin, Arteta, Motta
Og solgt: Butt, Carr, Smith, Baba, Ramage og masse unge spiller på free
Målet mitt for sesongen er: CL, men etter halvspilt lå jeg nesten på nedrykk. Etter formasjonsendring har jeg vunnet hele tiden og ligger ann til Uefa Cuo
Kan anbefale(fra mitt lag): Jelle Vossen! 18 år, og er en perfekt targetmann

Fredrik

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2408
    • Vis profil
Sv: FM 08 - Kommer i oktober
« Svar #82 på: 26. Okt. 2007, 12:48 »

Jeg spiller med:
Modena i min første sesong(er i 2009 dog)
Har kjøpt: Emiliano Vecchio(OMS), Lauri Dalla Valle(MS, OMS, SP), Ayub Daud(OMV), Branimir Kostadinov(SP), Florian Makhedjouf(MS, DM), Simone Dell`Agnello(SP), Marco Davide Faraoni(FS) og Edgar Anthony Alvarez(OMH).
Og solgt: Bare sluppet noen håpløse youngsters på free transfer.
Målet mitt for sesongen er: Opprykk
Kan anbefale(fra mitt lag): Edgar Anthony Alvarez. 20 i akselerasjon og 19 i hurtighet. Han har fabelaktige løp langs høyresiden og legger presise innlegg. Spiller i 8 nesten hver kamp hos meg. Kan også anbefale Dalla Valle og Kostadinov selvsagt.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

sparta

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 9
    • Vis profil
Sv: FM 08 - Kommer i oktober
« Svar #83 på: 29. Okt. 2007, 06:07 »
Jeg spiller med: Newcastle (start av 5 sesong nå)

1 sesong kjøpt: Raf. V.d. Vaart (10m£), dave burtoft (120k£), nacer baritze(450k£)
1 Og solgt: Ameobi (3,5m£) noen småunger

2 sesong kjøpt: Miguel Angulo (3m£), Aythami (free), Gøran Aae (220k£), Giles Barnes (6m£), Mika Aaritalo (1,6m£), Vedran Corluca (23m£),  Gassbaroni (free), Crouch (2,6m£)
2 Og solgt:        Faye (7m£), James Troisi (3,5m£), David Edgar (2m£), Alan Smith (4,8m£),            masse småunger på free

3 sesong kjøpt: Sergio Aguero (20m£), John Obi Mikel (8m£), Carlos Kameni (free), Khalid Boulahrouz (6,5m£)
3 Og solgt: Damen Duff  (4m£), cacapa (1m£), Crouch (5m£), Tim Krul (5m£), Mika Aaritalo (20m£), ellers for småsummer (pattison,godsmark,rozendahl)

4 sesong kjøpt: Bolzoni (15m£), Igor Akinfeev (6m£), Bellushi (15m£), Coloccini (7m£), Dmytro Rybak (1,8m£) Marcelo (15m£)
4 Og solgt: Gøran Aae (4m£), Rafael Van der Vaart (25m£),

Jeg har klart å kvalifisere for europa første sesongen, vant ligacupen 2 året, nådde finalen i Europa cupen i 3 sesongen, og vant utrolig nok PL 4 sesongen, så satser villt på nytt gull, men lite trolig. fin kurve oppover! :)

Målet mitt for sesongen er: PL gull, Eller champions league suksess.

Kan anbefale(fra mitt lag): Igor Akinfeev, Sergio Aguero, Dmytro Rybak, John Obi Mikel, Mika Aaritalo oooog Rafael Van der Vaart
Spesielt fornøyd med ang. fm08: Scouting systemet er bedre, kjøp salg og økonomi generelt, er vel stort sett det eneste... ellers utrolig piss å spille den nye! owen satt vel verdensrekorder i annulerte mål (og antall mål for klubben i en sesong ;)

Mitt største talent i klubben er: kommer ann på hvilken sesong, men vil si Sergio Aguero, eller jose enrique som ikke har vært skadet en eneste gang siden jeg tok over, og spiller over 7 i snitt hele tiden!

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Sv: FM 08 - Kommer i oktober
« Svar #84 på: 29. Okt. 2007, 09:10 »
Kan anbefale alle å kjøpe Charles-Andre Doudin fra en klubb i Sveits for ca 450.000kr. Kjøpte han som backup og skulle egentlig hente Ashton som erstatter for Martins, men han brukte så lang tid på å bestemme seg at overgangsvinduet stengte, så Doudin fikk flere kamper enn forventet. Han har vært sykt god og gått fra å være verdt 450.000 til 7mill på et halvt år, og blitt så og si fast på Sveits. Fansen ble sure da jeg kjøpte ham, men nå er de like fornøyde med ham som med Van Der Vaart!

Har forresten handlet slik:
Inn: Van Der Vaart 130mill
Dawson 130mill
Doudin 450.000kr
Quagliarella 117mill
Alex 9,5mill

Ut: Martins 220mill
Emre 60mill

Er akuratt startet i sesong 2 nå. Er det forresten noen som har merket at unge talenter ofte heller blir i klubben sin istedenfor å gå til en annen klubb? Har skjedd med meg hele tiden. Dalla Valle, Nicolas Millan f.eks... Gir de 1,5mill i lønn, men de godtar heller et tilbud fra sin egen klubb.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Noreng

  • Gjest
Sv: FM 08 - Kommer i oktober
« Svar #85 på: 29. Okt. 2007, 20:15 »
Jeg spiller med: Viking i min første sesong
Har kjøpt: Dylan McAllister (trengte en god headplayer i back-up) og Marek Sapara
Og solgt: Alexander Ødegård
Målet mitt for sesongen er: Gull
Kan anbefale(fra mitt lag): No doubt! Marek Sapara. Scorer på bestilling og eier. Andrè Danielsen storspiller også, sammen med Birkir på motsatt ving :D

Fredrik

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2408
    • Vis profil
Sv: FM 08 - Kommer i oktober
« Svar #86 på: 29. Okt. 2007, 21:42 »
Sitat
Kan anbefale alle å kjøpe Charles-Andre Doudin fra en klubb i Sveits for ca 450.000kr. Kjøpte han som backup og skulle egentlig hente Ashton som erstatter for Martins, men han brukte så lang tid på å bestemme seg at overgangsvinduet stengte, så Doudin fikk flere kamper enn forventet. Han har vært sykt god og gått fra å være verdt 450.000 til 7mill på et halvt år, og blitt så og si fast på Sveits. Fansen ble sure da jeg kjøpte ham, men nå er de like fornøyde med ham som med Van Der Vaart!

Kan ikke si at jeg har hatt samme erfaringer med denne sveitseren. Har aldri slått til skikkelig de gangene jeg har hatt han, men for all del, kan være han er annerledes på 08.

Har forresten et spørsmål til alle: spiller dere bare med bra lag(topplag) med bra økonomi, eller spiller dere også med low league lag eller litt dårligere lag? Regner med dere har prøvd det meste av kvalitet, men hva spiller dere med mest da?

Selv liker jeg å spille med litt dårligere lag, gjerne i en eller to divisjoner under toppdivisjonen, sånn at jeg kan bygge mitt eget lag og rykke opp.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Sv: FM 08 - Kommer i oktober
« Svar #87 på: 29. Okt. 2007, 22:16 »
Vil nok tro han er ganske så annerledes på 08 ja. Har ikke prøvd ham på de andre, men her er han i allefall et kupp! Og for 450.000 + 200.000 i året, er han verdt risken det er å kjøpe ham også. Han koster jo mindre enn de fleste andre spillerene tjener i året. Kan i alle fall anbefale ham til deg som spiller i lavere ligaer. Han ville nok bli en enda større suksess i Championship eller noe sånn ;) Gi ham sjansen i tre-fire kamper, så får du se om han duger eller ei. Og dersom klubben til slutt skulle bli ''for god'' for ham, kan du selge ham med svært god fortjeneste dersom han ikke har floppet totalt!
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Rissen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1192
    • Vis profil
Sv: FM 08 - Kommer i oktober
« Svar #88 på: 29. Okt. 2007, 23:51 »
Fm8 tja..
Fikk ikke ny kontrakt med newcastle etter cl seier pl 2plass og semi i begge cupene..
Med 40m pund i pluss..
Noe gale?? ;P
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: FM 08 - Kommer i oktober
« Svar #89 på: 30. Okt. 2007, 09:24 »
Fm8 tja..
Fikk ikke ny kontrakt med newcastle etter cl seier pl 2plass og semi i begge cupene..
Med 40m pund i pluss..
Noe gale?? ;P
Da er det noe som ikke stemmer. Vist du har vunnet Champions league?? Plass kom du på i Premier league da??
Anbefaler alle som opplever feil med å informere dette videre til de som har laget spillet, slik det kan fikses..
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.