20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011  (Lest 368139 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

svell

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 124
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2070 på: 31. Jan. 2011, 14:28 »
Torres blir ny PL rekord, men rekord for engelsk spiller.
Uansett er det største problemet mangel på tid til å hente inn erstatter.

Shorty

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 32
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2071 på: 31. Jan. 2011, 14:29 »
Herregud, får vi £35 mill for Carroll så sier jeg selg. Sorry, men det er så jævla mye spenn at jeg synes det er helt merkelig at de i det hele tatt byr det. Han kommer aldri til å være verdt dette igjen iløpet av sin karriere. Ny PL rekord blir det vel og, mener jeg leste at Robinho har den idag med £32 mill

helt uenig... ikke selg!
Finner aldri en ny Carroll.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2072 på: 31. Jan. 2011, 14:34 »
En litt morsom sak - veit ikke om den er tatt opp her tidligere:
Paul Konchesky er lånt ut til Nottm Forest! Hahaha!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2073 på: 31. Jan. 2011, 14:34 »
Nei jeg tenker bare tilbake på Dyer som vi tviholdt på når det kom latterlige høye bud. Det endte jo bra... Hvis noen betaler £35 mill for en som egentlig ikke har bevist noe utover 6 mnd i PL så sier jeg selg. Får jo 3 kongespillere for den summen.

bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2074 på: 31. Jan. 2011, 14:36 »
Ja, det er det største problemet etter mitt syn. Amøba og Best er ikke gode nok til å være vårt førstevalg

Barton88

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 56
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2075 på: 31. Jan. 2011, 14:36 »
Liverpool må være skikkelig desperate hvis de høyner til 35. Hva med 10mp for Ameobi?

Skogis

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 158
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2076 på: 31. Jan. 2011, 14:36 »
Nei jeg tenker bare tilbake på Dyer som vi tviholdt på når det kom latterlige høye bud. Det endte jo bra... Hvis noen betaler £35 mill for en som egentlig ikke har bevist noe utover 6 mnd i PL så sier jeg selg. Får jo 3 kongespillere for den summen.

Folk e så jævla naive her inne, kor mye av de 35 mil blir brukt på nye spelarar tror du?

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2077 på: 31. Jan. 2011, 14:37 »
Nei jeg tenker bare tilbake på Dyer som vi tviholdt på når det kom latterlige høye bud. Det endte jo bra... Hvis noen betaler £35 mill for en som egentlig ikke har bevist noe utover 6 mnd i PL så sier jeg selg. Får jo 3 kongespillere for den summen.
Tror du virkelig Ashley gir så mye penger til spillerkjøp!? NEI!
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Shorty

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 32
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2078 på: 31. Jan. 2011, 14:37 »
Nei jeg tenker bare tilbake på Dyer som vi tviholdt på når det kom latterlige høye bud. Det endte jo bra... Hvis noen betaler £35 mill for en som egentlig ikke har bevist noe utover 6 mnd i PL så sier jeg selg. Får jo 3 kongespillere for den summen.

Er fortsatt ikke enig. Synes det er verdt å ta sjansen på å beholde Carroll..
Kan fort bli en ny Shearer, som det har vært diskutert tidligere:)
En annen ting er jo hvor mange spillere av Carrolls kaliber er villige til å spille for Newcastle, med tanke på lønnstak, posisjon m.m..
« Siste redigering: 31. Jan. 2011, 14:39 av Shorty »

tomejohansen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 203
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2079 på: 31. Jan. 2011, 14:37 »
Problemet er helt klart å få tak i en god nok erstatter iløpet av dagen. Selv om vi har gjort det greit uten Carroll så langt, er det begrensa hva spissene våre kan få til i lengden.

Barton88

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 56
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2080 på: 31. Jan. 2011, 14:38 »
Nei jeg tenker bare tilbake på Dyer som vi tviholdt på når det kom latterlige høye bud. Det endte jo bra... Hvis noen betaler £35 mill for en som egentlig ikke har bevist noe utover 6 mnd i PL så sier jeg selg. Får jo 3 kongespillere for den summen.

Ja gjør vi egentlig det? Vi er ikke akkurat i en slik situasjon at klassespillere sikler etter å komme. Da må vi i så fall gi fantasilønninger igjen. Og vi vet hvordan det kan gå...

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2081 på: 31. Jan. 2011, 14:41 »
Dyer-saken er jo noe spesiell. Han var jo faktisk Englands største talent en gang i tida - var jo ikke akkurat slik at man kunne forutse at han skulle få karriera ødelagt.
Og igjen - vi trenger da forsterkninger, og vi har kort tid. Samt - hvilke spillere av samme kaliber får vi tak i? Hvilke signaler sender et slikt salg ut?

Og hvorfor i helvette er det cricket på SkySports?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Shorty

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 32
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2082 på: 31. Jan. 2011, 14:42 »
Sitter å ser på football today.. De mener seg ganske sikre på at Sebastian Larsson går til Man City!

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2083 på: 31. Jan. 2011, 14:48 »
Ærlig talt, trenger Xisco å bli erstattet? Trodde man var over stadiet hvor man erstattet erstatteren til erstatteren til erstatteren.

I værste fall spiller vi med Ranger resten av sesongen og skaper et monstertalent av han før neste sesong. Så kan vi handle for £35 mill i ro og mak uten overprisede spillere i sommer.

Shorty

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 32
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2084 på: 31. Jan. 2011, 14:49 »
Ærlig talt, trenger Xisco å bli erstattet? Trodde man var over stadiet hvor man erstattet erstatteren til erstatteren til erstatteren.

I værste fall spiller vi med Ranger resten av sesongen og skaper et monstertalent av han før neste sesong. Så kan vi handle for £35 mill i ro og mak uten overprisede spillere i sommer.

Fortsatt meget naivt å tro at £35m blir gjort tilgjengelig for nye kjøp..