20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Nabokrangel!  (Lest 10351 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Nabokrangel!
« Svar #15 på: 02. Mai 2012, 17:49 »
Jeg tror egentlig ikke han er syk, tror bare han er gammel og kjeder seg noe vanvittig :P

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Nabokrangel!
« Svar #16 på: 02. Mai 2012, 17:58 »
Høres jo ut som om han lider av paranoia eller tvangstanker da  :ler:
Minner meg om et grimt eksempel av en kunde jeg har måttet slite med i flere år.

Jeg ser at du er fristet til å gjøre no faenskap da - veldig godt. Men tror nok du bør gjøre det den ordentlige veien. Den fyren der kan ikke være helt på stasjonen :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Christian

  • Gjest
Sv: Nabokrangel!
« Svar #17 på: 02. Mai 2012, 19:56 »
Føler med deg Andy, ikkje kjekt med sånne naboer.

Men det er umulig å ikkje le av desse historiene, keep them coming. 

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Nabokrangel!
« Svar #18 på: 02. Mai 2012, 23:18 »
Virker som han lider av paranoid personlighetsforstyrrelse, vrangforestillinger (dersom de bengalske lysene han maser om aldri eksisterte) og tvangstanker på én og samme tid. Potensielt farlig. Jeg ville vært litt forsiktig med å styrke fiendebildet hans om jeg var deg. Høres jævla uforutsigbar ut i hvert fall.

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Nabokrangel!
« Svar #19 på: 02. Mai 2012, 23:21 »
Virker som han lider av paranoid personlighetsforstyrrelse, vrangforestillinger (dersom de bengalske lysene han maser om aldri eksisterte) og tvangstanker på én og samme tid. Potensielt farlig. Jeg ville vært litt forsiktig med å styrke fiendebildet hans om jeg var deg. Høres jævla uforutsigbar ut i hvert fall.

Du dømmer han med andre ord utilregnelig?  :)

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Nabokrangel!
« Svar #20 på: 02. Mai 2012, 23:23 »
Virker som han lider av paranoid personlighetsforstyrrelse, vrangforestillinger (dersom de bengalske lysene han maser om aldri eksisterte) og tvangstanker på én og samme tid. Potensielt farlig. Jeg ville vært litt forsiktig med å styrke fiendebildet hans om jeg var deg. Høres jævla uforutsigbar ut i hvert fall.

Du dømmer han med andre ord utilregnelig?  :)

Skutt i hodet er vel en bedre beskrivelse, selv om jeg ikke liker å være nedsettende om folk med lidelser.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Nabokrangel!
« Svar #21 på: 02. Mai 2012, 23:41 »
Men jeg er enig med Olav da. Hjelper ikke å kødde med slike - blir antakeligvis ikke bedre. Får ta det gjennom de riktige kanalene.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Nabokrangel!
« Svar #22 på: 03. Mai 2012, 09:53 »
Jeg aner ikke hva han mener med de bengalske lysene. Han sa det skjedde for 7-8 år siden på en nyttårsaften, at noen som var på besøk hos meg hadde prøvd å skyte han med disse. Hvis det evt har skjedd, hvordan i helsikke skal jeg ta tak i dette nå? Han sa at han var typen som pratet med folk før han politiannmeldte dem, så da sa han ifra igår! OMG! Gatene er pakka med folk på nyttår. Ser heller ikke for meg i min villeste fantasi at noen av mine kamerater har skutt på eldre menn, hehe...

Møtte han forresten på nytt til morgenen idag. "Dere er en fresk gjeng, men gjør litt for mange guttestreker". Haha, jeg er 26 år ffs! Jeg tok en litt ironisk tone og sa "Ja, disse reklameartiklene som lå "strødd" er jo helt forferdelig, helt sykt". Tror ikke han tok den helt, for han nikket bare som at han var helt enig :P Visste ikke helt hvordan jeg skulle tolke dette, så jeg prøver "kompis" metoden og sier "Du har vel vært ung engang du og?". Da begynte han å le og sa "Det snakker vi ikke om". Også gikk han.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Nabokrangel!
« Svar #23 på: 03. Mai 2012, 11:28 »
hahaha...Høres ikkje heilt god ut denne karen. :koko:
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Nabokrangel!
« Svar #24 på: 07. Mai 2012, 09:57 »
Skjedd noe i helga eller :popcorn:?
Sjuk fyr :skade2:
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Nabokrangel!
« Svar #25 på: 07. Mai 2012, 10:15 »
Hehe, nope. Ikke sett snurten av han, men har ligget hjemme med tidenes forkjølelse så det er vel ikke så mye han kan klage på :)

Hakiki

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1104
    • Vis profil
Sv: Nabokrangel!
« Svar #26 på: 07. Mai 2012, 10:29 »
Snytepapir er da en klar brannfare. For ikke å snakke om biologisk krigføring :D
Genius by birth. Slacker by choice.

Stian_SS

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 14
    • Vis profil
Sv: Nabokrangel!
« Svar #27 på: 07. Mai 2012, 12:16 »
Tusen takk for den beste latteren på jobb noen sinne! :spytt:

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Nabokrangel!
« Svar #28 på: 07. Mai 2012, 13:33 »
Værsegod =)
Hadde ledd selv om noen andre hadde fortalt dette, men er drittlei disse greiene sjøl :P

Nikolaien

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 565
    • Vis profil
Sv: Nabokrangel!
« Svar #29 på: 14. Mai 2012, 00:07 »
Keep it up! Beste tråden på forumet - by a mile :D Kunne vert ein komedie:p sikkert ikkje så gøy for deg, men du verden for ei underholdning;)