20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle hjemmedrakt til barn  (Lest 2374 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Maria

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 2
    • Vis profil
Newcastle hjemmedrakt til barn
« på: 16. Mai 2011, 12:02 »
6-åringen ønsker seg hjemmedrakta med "Barton 7" på ryggen. Hvor er det mulig å oppdrive dette hvis Fotballshop og Supportersplace ikke kan hjelpe meg?

Skulle selvfølgelig hatt den klar til fotballbursdagen på fredag, da...

Må jeg henvende meg utenlands?? Skulle gjerne hatt 11/12-drakta, men det er kanskje enda vanskeligere?

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Newcastle hjemmedrakt til barn
« Svar #1 på: 16. Mai 2011, 12:25 »
Helt strålende at 6-åringen har lyst på drakt med Barton bakpå! :)

Det kan muligens bli vanskelig å finne drakten i Norge hvis du skal ha barnestørrelse. Du kan bestille fra Newcastle sin offisielle hjemmeside(som jeg vil tro er det greieste mtp barnestørrelser), men regn med at det kommer toll kostnader for sending.

Hvis det er aktuelt å bestille fra klubben, så lanserer de helt nye drakter Torsdag 19.Mai som skal benyttes neste sesong. Disse kan også forhåndsbestilles nå.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Maria

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 2
    • Vis profil
Sv: Newcastle hjemmedrakt til barn
« Svar #2 på: 16. Mai 2011, 13:28 »
Vel, det er jo trygt å handle neste års drakt med PL-merke :)

Synes Barton er en rakker, men guttungen er frelst. Mulig det er det guttete oppsynet på Barton som tiltrekker, ikke vet jeg, men NC-drakt skal han få!

Kanskje man skulle skaffet en selv og? Vet hvertfall at Newcastle-flagget er på vei hjem med samboer fra Fotballshop på Ullevaal i skrivende stund, hurra!!

Takk for gode tips, forresten :) Ny på disse sidene, så greit å vite at man kan spørre og få svar.

andyman

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1266
    • Vis profil
Sv: Newcastle hjemmedrakt til barn
« Svar #3 på: 16. Mai 2011, 14:21 »
Du er jo nesten nødt til å skaffe en selv også, Maria! Og velkommen skal du være! :)

Aslak

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 1739
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsanger™
Sv: Newcastle hjemmedrakt til barn
« Svar #4 på: 16. Mai 2011, 16:19 »
Ahh... Barton, et perfekt forbilde :D
Godsanger™

                    Twitter: @BjerreP