20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvem tror du rykker ned i 2013 og hvem kunne du tenkt deg at gikk ned?  (Lest 9560 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

tigerstaden

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 155
    • Vis profil
Jeg tror Villa går ned med de 2 andre(Reading og Qpr)
Tror Wigan og sunder"wanker"land klare og karre til seg de poengene de trenger.
Jeg skulle ønske at Fulham gikk ned, de spiller bare så kjedelig fotball at stoke blir dreamteam i forhold.

HVA TROR DERE?
« Siste redigering: 01. April 2013, 03:17 av tigerstaden »

ratatosk

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1293
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Jeg tror: qpr,reading og sunderland!
Jeg håper: qpr, reading og wigan

Skulle man basert nedrykket på kjedelig fotball, så ville Newcastle vært ett soleklart nedrykkslag, så jeg velger å ikke gå den veien :pardy:
sunt pueri pueri puerilia tractant

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Basert på kjedelig fotball så må bare Newcastle ta veien ned!! Tenk å se Newcastle sine kamper som nøytral tilskuer? Må jo være en lidelse for kropp og sjel.

Vil ha ned:

QPR: Tulleklubb som kaster syke lønninger til spillere og ødelegger sådan markedet.
Wigan: Ene og alene fordi jeg unner styreformannen og Callum Macm. en baksmell.
Reading: Er ikke gode nok for Pl selv om de selvsagt har tatt 4 poeng fra Newcastle.

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
QPR, Reading, Wigan, Sunderland og Villa er alle gode kandidater. Håper de 3 første ryker ned.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Jeg har dessverre hatt troa på at Newcastle tar følge med Reading og QPR ned hele sesongen, men jeg håper at det blir Aston Villa som går ned sammen med QPR og Wigan.
Nei.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Har du virkelig hatt troa på det hele sesongen, boris? At vi skulle rykke ned?  :P

bbrandseth

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 323
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
QPR og Reading rykker ned. Nesten sikkert. Reading syns eg har vore bra til tider, men syns dei verkeleg har hatt marginane mot seg. QPR er eit drittlag som fortjener nedrykk.

Ellers trur eg Aston Villa er ein god kandidat, sjølv om dei har mykje kvalitet i spelargruppa. Wigan klarer vel seg iår igjen, sjølv om eg unner McManaman ein einvegsbillett til Adeccoligaen.

Trur oppriktig talt at Newcastle klarer seg. Diverre Sunderland og.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Kunne godt tenke meg at ManU, Liverpool og ManShitty rykka ned tror jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Det hadde blitt tidenes trøtteste Premier League!

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Motsatt! Da kunne det jo blitt enorm spenning om gullet.

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Tror ikke det hadde blitt noe mer spennende, det hadde bare vært Arsenal/Spurs/Chelsea som hadde gjort opp om gullet istedenfor.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Jeg tenker at gud så deilig det hadde vært om vi hadde opplevd en skikkelig nedtur for ManU. Om ikke nedrykk, så at de sliter sammenhengende i de nedre deler av tabellen over mange sesonger. Shitty har jeg ingenting til overs for - og LFC, ikke mye der heller. Hadde uten tvil vært interessant og morsomt med disse tre nede. Kunne eventuelt hevet ut Chelski i stedet for LFC da.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Rudi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 606
    • Vis profil
Det er mange lag jeg unner lite, men det er absolutt ingen jeg mindre vil se på toppen enn Liverpool.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Håper virkelig at ManU får 3-4 sesonger utenfor CL. En slags "Rosenborg effekt" da Eggen gav seg.
Regner med de har gjort grundige undersøkelser når Alex trer av med tanke på erstatter, men det hadde vært artig om de også kunne sparke noen trenere og få litt ustabilitet.

Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil
Skal eg tippe nedrykk i PL på magefølese, formtabell og utgangspunktet per nå, så blir det Reading, QPR og mackems som går ned.

Men den siste plassen ned sammen med QPR og Reading er meget åpen. Alle lag frå Fulham 39p og nedover kan gå ned. (Fulham safe med tre poeng mot oss i morgon.  :nervøs: )