20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Aston Villa - Newcastle 23.08.14 kl 13.45 - TV2 Sport Premium  (Lest 12520 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders Nordeide

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 348
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
Aldri laget en kamptråd tidligere, men siden det er under 2 timer til kamp, ingen kamptråd, og jeg gleder meg som en unge, så får dette bli første gang!

Ser at physioroom har fjernet De Jong fra skadelisten, men at Mbiwa er satt opp med late fitness test. Hvis det stemmer så håper jeg på dette laget fra start:

                      Krul
Janmaat - Colo - Willy - Haidara
            Sissoko - Colback
    Cabella - De Jong - Gouffran
                   Riviere

Mer realistisk:

                     Krul
Janmaat - Colo - Willy - Dummett
                Anita - Colback
    Sissoko - De Jong - Cabella
                   Riviere

HTL, i dag har jeg trua på seier!  :toon:

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Håpar at Pardew går for seier og tek kampen til Villa. Då vinne mi. Er han nøgd med uavgjort so trur eg det påverkar taktikken og spelet. Dermed kan me enda opp med nok ein svak prestasjon mot eit svakare lag. Veldig nervøs.  :nervøs:

HWTL!!! :toon:

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2132
    • Vis profil
Kampen mot City så jeg på Bahamas med Coors Light og masse sol. Idag er jeg hjemme igjen og håper å se trioen Cabella og De Jong. Haidara kan også starte fremfor Dummet!
 
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
#NUFC team v #AVFC: Krul; Janmaat, Williamson, Coloccini (c), Dummett; Anita, Colback; Gouffran, Sissoko, Cabella; Riviere

#NUFC subs v @AVFCOfficial: Elliot, Haidara, S.Taylor, Abeid, Obertan, de Jong, Perez. #AVLNEW


Samme som sist.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Hvorfor kan ikke Haidara få sjansen fra start? :(

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
de jong starter på benk. Skulle så gjerne hatt han fra start. why not Haidara?
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Hvorfor kan ikke Haidara få sjansen fra start? :(

Pardew prioritera det defansive. Kan vel kalla han litt feig. Synd det går ut øve Haidara. Ser eg Obertan inn før Perez eller Aarons so klikkar eg!

Obertan kjem garantert inn. Heilt ufatteleg.

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
why not Haidara?

Kanskje fordi vi har tidenes trolleklovn som manager  :pard:

torefl

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 953
    • Vis profil
Lagoppstillingen er ok, synes ikke Gouffran fortjener noe startplass i dag.

Obertan er å finne på benken, noe jeg overhodet ikke forstår. Mannen er pissedårlig og når vi for en gang skyld har et deilig talent i Rolando Arons så får han ikke plass på benken en gang. Og Ferreyra da? Er han virkelig dårligere enn Obertan? Er vel omtrent bare Siem De Jong  og Perez jeg ønsker skal få innhopp av de på benken.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Lagoppstillingen er ok, synes ikke Gouffran fortjener noe startplass i dag.

Obertan er å finne på benken, noe jeg overhodet ikke forstår. Mannen er pissedårlig og når vi for en gang skyld har et deilig talent i Rolando Arons så får han ikke plass på benken en gang. Og Ferreyra da? Er han virkelig dårligere enn Obertan? Er vel omtrent bare Siem De Jong  og Perez jeg ønsker skal få innhopp av de på benken.


Einig! Pardew lærer aldri. Han er garantert nøgd med eitt poeng i dag.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Jeg blir litt trist, først og fremst pga. Dummett og Obertan. Jeg kan aldri se for meg at Obertan er noe bedre enn Aarons eller Ferreyra, og de to siste kan, i motsetning til Obertan, bli to gode fotballspillere.
Nei.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Ferreyra jobber seg tilbake fra en skade. Spilte vel reservelagskamp i midtuken, så han er på vei :)

Ellers synd at Aarons ikke er med ja. Uansett hvem som starter for oss, er det jo uansett klaging :)


Howay the lads! Skal ha poeng her i dag!

Vi og West Ham var de eneste som ikke scoret forrige runde, og vi var de eneste som ikke framprovoserte en redning hos motstandernes keeper! Det skal endres i dag!
« Siste redigering: 23. Aug. 2014, 13:05 av Anders »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Irriterende at Aarons ikkje får plass på benken. Feigt av Pardew. Obertan bør ikkje vere der på bekostning av han
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Ferreyra jobber seg tilbake fra en skade. Spilte vel reservelagskamp i midtuken, så han er på vei :)

Ellers synd at Aarons ikke er med ja. Uansett hvem som starter for oss, er det jo uansett klaging :)


Howay the lads! Skal ha poeng her i dag!

Vi og West Ham var de eneste som ikke scoret forrige runde, og vi var de eneste som ikke framprovoserte en redning hos motstandernes keeper! Det skal endres i dag!

Korleis skal me dyrka fram eigne talent når spelara som Obertan, med si historie, verte prioritert framfor spelara som Aarons og Perez. Dette med Obertan er god grunn til å klaga.
Aarons må jo ha fått seg ein skade, elle so skjønnar eg ingenting!!

gavharr

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 44
    • Vis profil
Kjedelig at Aarons ikke er med i troppen. Håper i likhet med de fleste andre her, også å få se De Jong på banen i løpet av kampen. Gouffran gir iallefall alt han har, og mot Villa er det verdt litt mer enn mot City tror jeg :)