20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle-Aston Villa 18. februar  (Lest 3027 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Newcastle-Aston Villa 18. februar
« på: 30. Sep. 2016, 10:27 »
Jeg og en kollega som er Villa-fan har tenkt oss på denne kampen. Jeg er helt noob på dette og aner ikke hvordan jeg bør gå fram for å få tak i billetter. Jeg ser at det ikke går an å bestille fra nuf.co.uk enda og lurte på om noen hadde noen tips til hvordan det går an å få tak i billetter i god tid.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle-Aston Villa 18. februar
« Svar #1 på: 30. Sep. 2016, 14:01 »
Legges normalt ut billetter +/- 6 uker før kamp. Åpnes for medlemmer og de med årskort først. Du må uansett registrere deg på nufc.co.uk. Følger du med og er på når de legges ut for generelt salg, er det normalt ikke noe problem å få tak i gode billetter. Anbefaler selv Platinum Club. Gode seter på den høye langsiden, egen lounge du kan være i før og etter kamp. Kortere dokø, kortere barkø  :)
No fate but what you make

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle-Aston Villa 18. februar
« Svar #2 på: 30. Sep. 2016, 14:55 »
Meld deg inn i supporterklubben, og bestill via hjemmesiden! Garantert billetter tidlig ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Newcastle-Aston Villa 18. februar
« Svar #3 på: 03. Okt. 2016, 11:48 »
Meld deg inn i supporterklubben, og bestill via hjemmesiden! Garantert billetter tidlig ;)


+111111

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Newcastle-Aston Villa 18. februar
« Svar #4 på: 03. Okt. 2016, 11:52 »
Takk for hjelp. Skal melde meg inn.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle-Aston Villa 18. februar
« Svar #5 på: 03. Okt. 2016, 12:18 »
Meld deg inn i supporterklubben, og bestill via hjemmesiden! Garantert billetter tidlig ;)

Hehe, lenge siden jeg har vært over skjønner jeg, når jeg ikke tenkte på det  :o :P
No fate but what you make