20. juni: Vi Þnsker Ä gjÞre forumet mer attraktivt for vÄre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for Ä gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2018  (Lest 150607 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #465 pć: 23. Juli 2018, 21:48 »
Mexican defender Diego Reyes who is a free agent is very close to signing for Newcastle. (via @86_longo) #NUFC

HĂ„per han erstattes snart Kristoffer 😉
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3028
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #466 pć: 23. Juli 2018, 22:19 »
Ble vi ikke linka med Reyes for noen fÄ dager siden? Var ikke aktuell stod det vel da, tidene forandrer seg fort. FÄr vi se hvem som eventuelt kommer inn da? :)

NÄ mÄ Ashley/Charnley/Barnes fÄ rÊva i gir og fÄ inn spillere av et visst kaliber.
No fate but what you make

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #467 pć: 23. Juli 2018, 22:59 »
NÄ har en MP i Newcastle sendt inn et forslag til House of Commons om en lovendring der eierne (med spesielt fokus pÄ Ashley) mÄ sÞrge for Ä lage konkurransedyktige lag.

https://www.chroniclelive.co.uk/news/north-east-news/chi-onwurah-mike-ashley-petition-14943805

Hadde jo vÊrt trivelig om Ashley kunne presses ut pÄ en eller annen mÄte og vi kunne fÄtt tilbake klubben vÄr og fÄ inn noen kvalitetsspillere.

garyspeedfan

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 110
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #468 pć: 24. Juli 2018, 02:10 »
Isolert sett sÄ kan jeg faktisk skjÞnne Mike Ashley.....

Å la Rafa bruke en del penger nĂ„, nĂ„r fremtiden er sĂ„pass usikker som den er, er ikke nĂždvendigvis sĂ„ smart. En manager henter (i prinsippet) spillere som passer sin spillestil, og typer som han trenger. Hvis vi bytter ut Rafa om 10 mĂ„neder, kan det hende de spillerne som finnes i klubben ikke passer den nye manageren. Da mĂ„ det byttes ut en hel haug med spillere.

MEN!! Rafa har gitt klart uttrykk for at han Ăžnsker Ă„ bli, men savner ambisjoner og handlekraft! SĂ„ selvsagt blir det latterlig Ă„ ikke etterkomme hans krav om forsterkninger. For det trengs!

Veldig godt poeng!!!! Ingen vil gi masse overgangsmidler med en trener som forsvinner snart...Og selv ikke Bentez er verdt Ä bruke 2 milliarder(for Ä ta et ekstremt eksempel) i Äret pÄ overganger, fordi han har en overdreven sportslig ambisjon......SÄ spÞrs hvor mye penger det er snakk om at Benitez forventer at eiern lar han bruke, og om dette er en muntlig avtale eller om han faktisk fÄr det skriftlig at han SKAL fÄ en viss sum hvert vindu.....For tror ikke han stoler spessielt pÄ en muntlig avtale slik som forrige summer da han liksom skulle fÄ 1,5 milliard eller noe....

Ashley vil sÄklart ikke gi Benitez ekstreme summer om han signerer en et Ärs kontrakt.... Og om Benitez krever helt hinsides summer, fordi han er vandt med lede toppklubber og tenker Newcastle bÞr ha ambisjoner om Ä kjempe om top 4 eller noe.

Tror Ashley vil ha lengst mulig kontrakt(og med frykt for behov for Ä sparke han, om han mister garderoben etc, at han har mulighet lÞse han ut billig), lavest mulig lÞnn, og vÊre tvunget til Ä gi minst mulig overgangspenger mot sin vilje...Mens Benitez vil nok ha overgangssummer som til tider er mer sportslige ambisjoner enn Þkonomisk fornuftig i Ashley sine Þyne, sÄ fÄr hÄpe de finner en balanse og mÞtes pÄ halveien....

Konklusjonen blir at jeg skjĂžnner at begge parter vil komme til en enighet og mĂžtes pĂ„ midten, og ingen er tjent med Ă„ strekke seg for langt for den andre...  Men er svĂŠrt lite snakk om at Benitez er pĂ„ vei vekk pĂ„ noe vis, sĂ„ antar dette vil lĂžse seg pĂ„ et vis der begge til en viss grad er fornĂžyde. Selv Ashley innser nok at Benitez er verdt sĂ„pass mye poeng, og all den stĂžtten han har av supporterne kontra da vi nesten spilte bortekamper hjemme med Pardew, og all fokus var "Pardew out /Ashley out". NĂ„ lĂžfter de oss framover og synger Benitez sanger. Og ikke minst at vi neppe kan finne en brukbar trener sĂ„ lett heller, siden han har et ekstremt dĂ„rlig rykte pĂ„ seg(Ashley altsĂ„). En manager sin marerittjobb mĂ„ jo vĂŠre nettopp Newcastle nĂ„... Og at vi i tillegg har en trener som Benitez jeg vil rangere kanskje top 5 i verden, som har hatt stor suksess til tross for mĂ„ttet selge unna viktige spillere og brukt lite penger, og kommet bra i ligaen. Var en av beste trenerne i PL forrige sesong.... AltsĂ„ skal Benitez vĂŠre nesten urimelig i sine krav om overgangsbudsjett, og kreve midler som gjĂžr at en plass utenfor top 4 vil bety Ăžkonomisk krise.... Og dette er ikke lĂžnnsomt da det er utenom oss 6 lag som konkurerer,,,og nĂ„ kommer nok ogsĂ„ Wolves som en klar 7er og med rike eiere og utfordrer til CL(ja faktisk stĂžrre utfordrer enn Everton og kanskje Arsenal ilĂžpet av et par sesonger),, til en viss grad og...SĂ„ aldri vĂŠrt vanskeligere og dyrere Ă„ kjĂžpe seg inn i en top 4.... Og ikke minst risikabelt med de absurde overgangssummende,,og at det er 3-4 pengedopa lag som gĂ„r i minus vi mĂ„ konkurere mot...La si vi er 8 lag om vi inkluderer oss selv og Wolves som gĂ„r maniac for en top 4 plass....Og City Chelsea United som er helt umulig konkurere mot Ăžkonomisk pĂ„ kort og lang sikt da de har kunstige overgangssummmer og ikke bryr seg om de gĂ„r milliarder i minus....
« Siste redigering: 24. Juli 2018, 04:19 av garyspeedfan »

garyspeedfan

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 110
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #469 pć: 24. Juli 2018, 03:07 »
Mbemba ser ut til Ä bli solgt i dag.. positivt med tanke pÄ nye kjÞp.
Schar er jeg derimot usikker pÄ, alltid vÊrt et navn som har sirkulert rundt.. men noen som faktisk har sett han spille som synes han er god? Men hvis det er et nytt 4-alternativ til midtstopper plassen sÄ er vel han sikkert god nok.
Irriterer meg at vi ryktes til middelmĂ„dighet, og begynner Ă„ bli fornĂžyd med spiller som Schar, Fernandez, KI etc..  :'(. Ikke noen jeg gleder meg spesielt til Ă„ se i vennskaps kamper..

Siden Benitez er ute etter en target spiss sÄ blir det sikker ikke noe av Welbeck, The chronicle melder at det ikke har vÊrt noe snakk mellom klubbene om spilleren. Noe i L.Perez kansje? Klubben (og jeg) var jo veldig interessert i han forrige sommer-vindu

Hvorfor skal vi ikke bli linka til en middelmÄdig 4 valg? Lejune og Lascelles er ikke akkurat spillere som trenger direkte forsterkninger,,,og om det er 4 valg det er snakk om sÄ forventer du vel ikkke mer enn et 4 valg?...

NĂ„r du sier oppspillspunkt vil jeg korrigere deg litt...Rondon er en form for oppspilllspunkt ja, men fĂžrst og fremst en ekstremt god fĂžrsteforsvarer som jobber knallhardt, noe Benitez verdsetter veldig hĂžyt noe vi til en viss grad ser i Gayle etc... Og i tillegg er han en habil mĂ„lscorer i motsetningn til de fleste oppspillspunkt som nesten aldri scorer.....En spiller mange har hatt glede av pĂ„ Fantasy, og WBA ikke uten grunn punga ut store summer for... En meget god spiller. Om man skal plukke spillere fra hvert enkelt lag, sĂ„ er vel Rondon/Evans beste i WBA. Zaha i Palace, Mawson i Swansea, ETC. Og mener kun spillere som hever disse lagene kan heve oss....Rondon  er nok en dritkjip spiller i manges Ăžyne og meget undervurdert da egenskapene hans ikke flasher av teknikk fart, men "skjulte egenskaper" som hardt arbeid og oppspillspunkt....Men med han sammen med Kendedy og fx Murphy som kan komme innover med tempo er jo dette er perfekt kombinasjon, da vi kan variere angrepsspillet, og han kan legge til rette for disse..

NÄr det gjelder Welbeck er han meget skadeplaget, har vel en ganske hÞy lÞnn han helst ikke vil kutt for mye ned pÄ,,, og er ikke fan av ha spillere som er mye skadet ,da lag med faste spillere pÄ laget kan forme seg bedre..... Og vil ogsÄ tro vi er "litt for smÄ for Welbeck", og han ender i Everton eller noe,,, men sÄklart et spennende navn, og kunne vÊrt en fin tilvekst... Bare skriker ikke ut at det er skandale at vi ikke forsÞker oss hardt nok.....

For de som har spilt mye FM har de nok frustrert seg gang pÄ gang over at det er fÄ spillere som vil forsterke laget vesentlig tilgjengelig i Newcastle...Husker fÞr da kun delvis Knockhert, og knapt styrke laget...NÄ er det Ings eller Grealish som er spillere man kan. Knockhert prÞvde vi faktisk hente, og virker Ä ha stagnert litt etter opprykket...Grealish gÄr nok til Spurs og er urealitstisk, mens Ings gÄr til Southampton om ikke Klopp overtaler han til Ä bli, og vil si Southampton burde vÊre blandt disse 10-11 klubbene som skiller seg ut, og der er ikke vi....AltsÄ ganske vanskelig Ä ikke ende opp Ä handle uten Ä kjÞpe spillere tilsvarende de vi allerede har eller dÄrligere....Da vil jeg faktisk heller at vi sparer pengene....Selv talenter er ikke bare bare Ä hente...Det er vel sÄ stor konkuranse om disse, og de vokser kanskje ikke pÄ trÊr, samtidig som den selgende klubben skjÞnner at de kan kreve en del for et stort talent, og ogsÄ agenten/klubben kan lokke til seg konkuranse om spilleren, slik at prisen presses for hÞyt opp.... SÄ spÞrs det hvem som er villig til Ä by mest, og med dagens usunne transferpolitikk rundt om i PL, sÄ vil fort disse priskrigene overprise det meste som er og gÄr av spillere... Mens de spillerne som hever laget vÄrt, ender opp i top 6-7 lag og vi er i realiteten ikke i stand til Ä konkurere hverken Þkonomisk, eller i det hele tatt lokke spilleren over til oss.... SÄ syns folk skal vÊre litt mer forstÄelsesfulle og ikke tro det bare er Ä hente hva man vil uten at andre klubber har tilsvarende interesser og ressurser, i tillegg til Ä vÊre like attraktive....

Men vi slÄr nok til og prÞver litt her og der om det er gode nok spillere tilgjengelig, eller spennende talenter, til en forsvarlig pris. Tviler heller ikke pÄ at vi prÞver oss pÄ spillere som Grealish og hÄper han av en grunn ikke ender i Spurs, og en haug slike spillere, men naturligvis fÄr vi minoriteten av dem...Vi hadde et eksempel ifjor da vi fikk Murphy selv om Spurs eller sÄ var det Southampton som prÞvde seg. AltsÄ en spiller som valgte oss fremfor en bedre klubb.....Dette krever riktignok litt flaks...FÄ spillere som er Newcastlefans. Dette er i hovedsak spillere som er for dÄrlige for fast spilletid i top 6 lagene, og velger oss for Ä utvikle seg, som Perez...

NÄ kommer nok svÊrt lite av dette ut i kulissene...Benitez prÞvde visst seg pÄ Kovacic i Real ifjor, og Lucas Vascuez, noe jeg ikke tviler pÄ,,,men gjorde nok dette med vel viten om at han trengte litt flaks, og prisen antakelig ville bli litt for hÞy....SÄ ikke vÊr for tidlig ute med Ä si at vi ikke prÞver Ä hente spillere...


Og hva forventer du egentlig fÞr Benitez har signert kontrakten sin?.... Jeg som eier hadde aldri latt en trener med en 1 Ärs kontrakt jeg var usikker pÄ gÄ berserk pÄ markedet, i fare for sitte igjen med et helt annet lag enn neste trenern er tilfreds med....

Er gira pÄ fÄ dette gjort sÄ fort som mulig, sÄ de kan bli mest mulig samkjÞrt i pre season....
« Siste redigering: 24. Juli 2018, 04:33 av garyspeedfan »

garyspeedfan

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 110
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #470 pć: 24. Juli 2018, 03:29 »
mouthinio til wolves for 5 mill.. hvor er vi :)?????.

Er langt fra den spilleren han kunne bli, var langt bak i kÞen i Monaco,,,er vel 30 Är eller noe,,,hÞy lÞnn....Wolves overpriser og overlÞnner spillerne med den nye riike eiern som sagt. Merk mine ord. Wolves kommer til Ä kjÞpe seg til en utfordrer av CL ilÞpet av noen Är,,, sÄ Ä konkurere med dem Þkonomisk er "selvmord"...Og isolert sett sÄ er dette en spiller som byner bli gammel,,har mistet mye av det han hadde da han var spennende i Porto, og slitt med spilletid, og nok skal ha meget hÞy lÞnn siden han ble hentet da Monaco hadde disse rike eierne..Wolves har nok klart Ä gi han dette... Og med de sentrale midtbane spillerne vi har ville dette vÊrt penger ut av vinduet nesten.........

garyspeedfan

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 110
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #471 pć: 24. Juli 2018, 03:33 »
Bra. Han hadde tekniske ferdigheter, men mangler dessverre fysikken nĂždvendig for PL.

Manglet fysikken? Er jo en av de mest fysiske spillerne jeg har sett........ Spessielt med alder tatt i betraktning, men ogsÄ uavhengig av alder......Taktisk var han derimot udugelig,,,og dette er neppe noe Benitez er noe fan av....Minnet om en David Luiz, som kunne gjÞre mye bra individuelt og loke det til med en kjempetabbe, eller rett og slett ikke klarte kommunisere med resten av forsvaret....

Undiscloset fee...Om vi fikk igjen 60-70 prosent av det vi paya er jeg meget fornÞyd,,virka som en meget spennende stopper, et kjÞp jeg fortsatt forsvarer, men som viste seg Ä vÊre for klÞnete taktisk, og med tanke pÄ hvor dÄrlig han har vÊrt de gangene han fikk sjansen,,,eller hvor lite han har spilt ,sÄ er jeg glad om vi fÄr igjen 60 prosent... Det var tydelig han var pÄ vei ut, sÄ vi kunne neppe kreve sÄ mye, men summene som ryktes om er nesten tilsvarende hva vi betalte, noe som overrasker meg litt...Riktignok en spennende stopper fysisk og teknisk sett med stotrt potensiale, men nÄr en mann som Benitez ikke liker det han ser, sÄ grÄter jeg ikke et sekund......

garyspeedfan

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 110
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #472 pć: 24. Juli 2018, 03:37 »
Men nÄ mÄ det faen ta Ä skje noe snart. GÄrsdrift av en klubb. Spiss, 10er, back, midtstopper. Det er minimum. FÄr vi ikke inn det er det stryk fra hele gjengen. Ja det er Ashley som sitter pÄ toppen og det er noen fÄ dager til vinduet stenger, men sÄnn helt seriÞst fÄr vi ikke inn folk sÄ kan vi like greit drite i hele sesongen og lage kaos hver eneste serierunde. Har lidd meg gjennom Pardew og Championship (jada det er flere klubber som lider enn oss Leeds og Portsmouth og bla bla bla), men nÄ er jeg faktisk lei. Jeg gidder ikke Ä se pre-season kampene (det har jeg gjort fÞr), det dreper interessen min dette her og det er en fyr som er Ärsaken til det hele.

Ser ogsÄ at vi er linket vagt til Joe Bryan. Kjempefin spiller, hÄper den gÄr i boks. Ingen seriÞse kilder ute enda dog.

Eh............Noen dager til...Er vel ca mÄned igjen......

Og vi har mistet Merino og erstattet han med tilsvarende spillertype,,,som er like god per dags dato, kanskje minimalt bedre ogsĂ„...Om vi fĂ„r Rondon som er kjepmpeforsterkning pĂ„ spissplass, der vi trengte forsterkning mest, og i tillegg har Kenedy en hel sesong med eller uten opsjon, sĂ„ er vi jo styrket fra forrige sesong allerede en mĂ„ned fĂžr sesongstart... Eneste er at Mbemba som hadde null tillitt er solgt, men vi  finner vel en 4. valg type slik Mbemba var ilĂžpet av vinduet.....Newcastle utvikla seg voldsomt selv uten spillerkjĂžp, Diame ble plutselig klasse. Shelvet var enorm i perioder...Siste seriekamp mot Chelsea var sinnsyk. Tror det laget vi avsluttet sesongen med (da altsĂ„ uten Kenedy mot Chelsea attpĂ„til), ikke er sĂ„ svakt som folk skal ha det til....

garyspeedfan

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 110
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #473 pć: 24. Juli 2018, 04:39 »
Vil utfordre dere:

Klarer dere si 1-3 realistiske spillere som faktisk ville styrket laget?????? Jeg utfordrer dere. Da vil jeg ikke hĂžre Grealish eller noe som sĂ„ og si er klar for Spurs....Eller spilllere dere ikke har sett spille men "tror er spennende og leste et rykte og det stod han var god".... Skal legge meg langflat om dere finner noen, og forklare hvorfor jeg mener det er helt utenfor rekkevidde om jeg mener det er tilfelle...Men  hĂžres ut som hele forumet tror det er bare Ă„ hente klassespillere dere kjenner til, til en overkommelig pris, uten konkuranse og hele pakka...(Litt satt pĂ„ spissen at dere tror det, men dere skjĂžnner hva jeg mener). FĂžler dere tror det er ALT FOR ENKELT Ă„ finne spillere som forsvarer prisen sin, spillere som faktisk vil styrke 11eren vĂ„r.....Om vi fĂ„r Rondon pĂ„ vĂ„rt svakeste ledd, mener jeg vi har spennende vinger, gode sentrale midtbane spillere, god spiss, Ayoze kan vĂŠre spennende 10er, gode stoppere, fĂ„tt inn en god keeper. Mangler kanskje bedre backer fĂžrst og fremst da...Da tenker jeg pĂ„ Shaw, Cedric, Bertrand i fĂžrste omgang,,,men hvorfor skal Cedric og Bertrand ta "steget ned" fra en potensiell top 8 klubb? NĂ„r dette er spillere som fort kunne endt i toplag i PL...  Og Shaw ville nok fort endt i Spurs eller noe som Rose erstatter, men ser ut til Ă„ bli....

SÄ klarer noen komme med noen konkrete navn dere faktisk har sett spille, ikke bare sett pÄ youtube eller lest om? Som er realistisk og vil sterke Newcastle? Jeg utfordrer dere...Eller er jeg alt for negativ?

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3028
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #474 pć: 24. Juli 2018, 08:15 »
Skulle skjÞnt argumentet om Ä ikke backe Rafa om han var uvillig til Ä signere en ny kontrakt fordi han vil bort. Imidlertid er ikke det situasjonen her. Rafa vil jo bli, men vil vÊre sikker pÄ backing og at klubben investerer for Ä utvikle seg og holde fÞlge med de andre klubbene i PL. Noe Ashley igjen viser han ikke er villig til.

En ting er sikkert med enhver forretning/bedrift. GÄr du pÄ sparebluss uten evne/vilje til Ä utvikle deg, sÄ blir du akterutseilt og dÞra til skifteretten kommer nÊrmere og nÊrmere. Historien er full av disse.

Basert pÄ hva jeg leser rundt om Þnsker Rafa fÞlgende:
- At det skal investeres i akademiet
- At det skal investeres i treningssenteret
- At det skal investeres i spillere som stabilisere klubben som et topp 10 lag, og at Rafa har siste ordet pÄ hvem som kjÞpes/selges.
- Rafa er innstilt pÄ Ä fÞlge politikken i klubben med Ä i hovedsak hente yngre spillere som kan utvikles.

Ingen som forventer at vi skal hente dyre stjernespillere, heller ikke Rafa, men at vi nok en gang sliter med Ä fÄ hente spillere i prisklassen 15-20 millioner pund finner jeg ikke annet en useriÞst.

Alle disse tingene vil gjÞre klubben sterkere, og bedre rustet til Ä stÄ i mot konkurranse fra andre lag pÄ mellom og lang sikt. Vi ser hvordan grepene Rafa har gjort allerede har begrenset vÄr begredelige skadehistorikk. Dette sparer klubben for STORE penger. Tror Rafa og skjÞnner at Roma ikke ble bygd pÄ en dag og at dette vil ta litt tid Ä fÄ pÄ plass. Han vil imidlertid at forpliktende budsjetter er der og planleggingen kan starte.

Økonomien for Ä fÄ dette plass er ogsÄ der, tro ikke noe annet.
« Siste redigering: 24. Juli 2018, 09:30 av Geordie »
No fate but what you make

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #475 pć: 24. Juli 2018, 09:32 »
Ser vi blir rumpekjĂžrt igjen :D

Fet klubb!

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #476 pć: 24. Juli 2018, 10:57 »
Ser vi blir rumpekjĂžrt igjen :D

Fet klubb!

RumpekjÞrt? Leste du ikke veggen av tekst over her? Det er lang tid igjen og dessuten ingen spillere som vil styrke oss nevneverdig uansett, akkurat som pÄ FM...Forresten er det forstÄelig at Ashley ikke vil gi etter for Benitez' enorme ambisjoner om Ä utfordre Burnley og Wolves.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #477 pć: 24. Juli 2018, 13:10 »
Skulle skjÞnt argumentet om Ä ikke backe Rafa om han var uvillig til Ä signere en ny kontrakt fordi han vil bort. Imidlertid er ikke det situasjonen her. Rafa vil jo bli, men vil vÊre sikker pÄ backing og at klubben investerer for Ä utvikle seg og holde fÞlge med de andre klubbene i PL. Noe Ashley igjen viser han ikke er villig til.

Ja, og det var jo det som var litt av poenget med innlegget mitt ogsÄ. Rafa er klar til Ä signere kontrakt, sÄ fremt vi viser ambisjoner.
Dessverre tror jeg at bÄde Camp Ashley og Camp Benitez er for sta, og at dette ender opp med at Rafa forsvinner etter sesongen :( (med mindre vi blir kjÞpt opp)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #478 pć: 24. Juli 2018, 13:40 »
I kjent stil sÄ sparker vi Benitez dagen fÞr Äpningskampen, alternativt sÄ sier Benitez opp dagen etter overgangsvinduet stenger.

#predictable

Jeg tror egentlig at det lĂžser seg da, men altfor sent for god rekruttering og forferdelig unĂždvendig stĂžy i en allerede turbulent tid.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #479 pć: 24. Juli 2018, 13:47 »
Tvilar pÄ at Benitez trekker seg. Han tek siste sesongen og so gÄr han til ein klubb som satsar og vinn noko med den.