20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Treningstråden!  (Lest 39887 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Treningstråden!
« Svar #30 på: 11. Jan. 2011, 09:36 »
Starter for FULT i morgen !! Opp 10kg litt kjapt så deffe før sommeren ;)

Kreatin - protein - carbo - omega 3 + cla ;) Funker fett

Hehe, heilt ærlig så høres det utsom ein dårlig plan!  ;D
Blir for mykje kvantitet ein legg på seg da, og mister alt for mykje muskelmasse på deffen! ;)

Eg personleg begynner snart med 6 månadars diet til sommaren. Det blir sjukt. Har brukt 6 månadar før nyttår på å gå opp 5-7kg, noko som har vore smart mtp å legge på seg mest mogleg kvalitet kontra kvantitet. :p
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Rissen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1192
    • Vis profil
Sv: Treningstråden!
« Svar #31 på: 11. Jan. 2011, 09:59 »
Hehe ;) Har selv brukt 1 år ca på og gå opp 6kg.. Så jeg vett hva det går i ;)
Var bare en "spøk" fra min side.. Men planen er og gå opp en 5-6 kilo til sommeren om det går. Planen er jo mye jogging/fotball osv utenom styrke trening.. for og prøve og holde nede fettprosenten ;)
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Treningstråden!
« Svar #32 på: 11. Jan. 2011, 12:13 »
Aha, ser den! Nei det er i alle fall mange som gjør det på måten som du nemnte!  ;D

Ellers kan eg anbefale fullkroppsprogram med mest mogleg baseøvelsa, fantastiske greier!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Treningstråden!
« Svar #33 på: 11. Jan. 2011, 13:08 »
Aha, ser den! Nei det er i alle fall mange som gjør det på måten som du nemnte!  ;D

Ellers kan eg anbefale fullkroppsprogram med mest mogleg baseøvelsa, fantastiske greier!

Markløft og dips, trur eg er mine favorittar^^

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Treningstråden!
« Svar #34 på: 11. Jan. 2011, 13:12 »
Enig! Markløft er nok den desidert beste øvelsen ein kan ha i eit program OM ein trene den riktig sjølvsagt.

Ellers så er dips og chins favorittøvelser her og, gjerne i supersett, det svir!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: Treningstråden!
« Svar #35 på: 11. Jan. 2011, 13:35 »
Aha, ser den! Nei det er i alle fall mange som gjør det på måten som du nemnte!  ;D

Ellers kan eg anbefale fullkroppsprogram med mest mogleg baseøvelsa, fantastiske greier!
Begynte på et slikt program i går. Ser at ingen av øvelsene er rene biceps- eller tricepsøvelser. Ble litt bekymret da, men vet at mange kjører fullkroppsprogram. Funker det?

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Treningstråden!
« Svar #36 på: 11. Jan. 2011, 14:54 »
Det enkle er ofte det beste. Visst mann ser tilbake på bodybuilding/styrketrening i gamle dager så var det omtrent kun fullkroppsprogram som gjaldt. Det er ikke noko gale å splitte opp treninga i 5-6 dager, men problemet mange har er at dei fokuserer alt for myke på isolasjonsøvelser.  Det med å køyre tungt og hardt med baseøvelser er det desidert mest effektive når det til dømes gjeld aktivisering av mest mogleg muskelfibrer. I tillegg til dette blir det produsert meir testosteron og veksthormon i kroppen, noko som fører til generelt meir muskelvekst GENERELT. Markløft, knebøy, militærpress, benkpress, chins, dips er alle øvelser som involverer fleire ledd og muskelgrupper samtidig. Det som også er genialt med dette
er at det blir pumpa meir blod til ein arbeidane muskel, kontra isolasjonsøvelsane som involvera ferre ledd.


No veit eg ikkje korleis fullkroppsprogrammet ditt ser ut, men eg kan i alle fall anbefale benkpress med smalt grep som direkte øvelse for triceps. Denne øvelsen føler eg er eit must i fullkroppsprogram visst du vil ha "satisfying" utvikling i blant anna i dips, benkpress og militærpress. Eg har sjølv utvikla endel fullkroppsprogram for meg sjølv og kompisar, så om du er interessert i sjå korleis eg gjer det, så ta kontakt! Deler ikkje sjølve programmet på nett! 8)

For å svare konkret på bekymringen din med tanke på "direkte" kontakt med armer: Desse baseøvelsene bygger bra nok i seg sjølv, men der er også nokre bra triks. Chins med underhandsgrep/nøytralt grep er ein killer for biceps. Underhandsgrep på stangroing er kanskje den aller beste bicepsøvelsen som finst etter min meining! Du får sinnsjukt bra kontakt om du gjer det "strict". Når det gjelder triceps så vil du få så myke juling gjennom dips, smalbenk at du treng ikkje øvelser som pushdown o.l.

« Siste redigering: 11. Jan. 2011, 14:58 av Bad Religion »
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: Treningstråden!
« Svar #37 på: 11. Jan. 2011, 15:06 »

Dag 1:

Bulgarsk utfall 3 x 8
Strakmark 2 x 8
Skulderpress 1 x 8
Hantelpress 2 x 8
Nedtrekk\chins 1 x 8
Sittende roing 2 x 8
Planken 3 x 20 sek

Dag 2:

Frontbøy 3 x 6
Strakmark 3 x 6
Benkpress 2 x 6
Skulderpress 2 x 6
Nedtrekk\Chins 2 x 6
Hantelroing 2 x 6
Sideplanken 3 x 20 sek

Dag 3:

Knebøy 4 x 4
Markløft 1 x 4 (Jobb opp til et tungt toppsett)
Nordic hamstrings 3 x 4
Benkpress 3 x 4
MP 2 x 4
Nedtrekk\Chins 3 x 4
Stangroing 2 x 4
Stangrulle\ab-wheel 3 x 10


Skal kjøre dette opplegget nå med en kompis. Legger inn 1-2 kardiotreninger i uka i tillegg til 10-15 minutters oppvarming før første øvelse. Vil gjerne se andre programmer om vi finner ut at dette opplegget ikke funker for oss. Har du noen liggende som du selv har god erfaring med ville jeg blitt veldig glad for å sett på de på PM. :)

Styrketrening er jo veldig individuelt mtp progresjon og utbytte, men har veldig trua på et fullkroppsprogram. Har stagnert en del i det siste året på 3-splittsprogram, og er åpen for noe nytt fram til våren/sommeren.

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Treningstråden!
« Svar #38 på: 11. Jan. 2011, 15:24 »
Synst programmet i seg sjølv ser meget bra ut! ;)
Ein vri eg ville ha gjort her er Benkpress på dag 1, i staden for 2, og heller legge til smalbenk på dag 2.

Slik det da blir Mandag: Benkpress, Onsdag: Smalbenk, Fredag: benkpress.
Visst dykk går på kreatin ein periode så anbefalar eg sterkt at dykk legg på 1 ekstra sett på kvar øvelse for å få ekstra nytte av fordelen av å gå på kreatin.

Eg likar at du avslutter kvar trening med ein ro øvelse, ideelt mtp kroppshaldning blant anna.  ;)

Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: Treningstråden!
« Svar #39 på: 11. Jan. 2011, 15:36 »
Takk! Kan se fordelen med å bryte opp med smalbenk mellom de dagene med benkpress. Bruker pre-workout-tilskuddet NO Xplode, som inneholder lite kreatin, men gir en vanvittig pump og bra med energi. Blir det ikke mye å legge inn et ekstra sett på hver eneste øvelse? Kjører jo tungt når det er få sett og repitisjoner.

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Treningstråden!
« Svar #40 på: 11. Jan. 2011, 16:07 »
Innbiller meg at det produktet inneholder mykje koffein, derav energien?

Det er sant, det ER tungt. Det mange ikkje tenkjer på når ein går på kreatin, er at blodårene blir utvida.  Meir blod til arbeidende muskler. Det gjer at ein KAN og BØR trøkke på ekstra når ein går på kreatin. Dette både kondis- og styrkemessigt. Det mange gjer feil med kreatin er at dei trener heilt likt som når ein er "av". Då er litt av gevinsten av borte.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Treningstråden!
« Svar #41 på: 11. Jan. 2011, 19:44 »
Men det er slikt du kan sjå ann.  ;D
Eg pleier å gjere det slikt med kreatin, fungerer bra!
Bruker krea-alkalynen, den vanlege monohydraten føler eg er dårlege greier. Slepp irriterande bloat og med krea-alkalyn. 
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: Treningstråden!
« Svar #42 på: 13. Jan. 2011, 12:42 »
Inneholder vel ikke så mye koffein, men en del taurin. Får mye energi av det, og skal prøve å legge inn ekstra sett på øvelsene neste uke. Så langt synes jeg helkroppsprogrammet er helt suverent. Utrolig stiv på baksiden av lårene da det er mye beintrening.

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Treningstråden!
« Svar #43 på: 15. Jan. 2011, 22:22 »
Dette lover bra! ;)

Eg sjølv starter med diett mandag som skal vare i 6 månadar. Det blir frykteleg hardt, men resultatet rekner eg med blir grisebra!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: Treningstråden!
« Svar #44 på: 16. Jan. 2011, 12:54 »
Lavkarbo-diett? :P