20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2014  (Lest 160824 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #360 på: 16. Jan. 2014, 10:44 »
insideagent_eur (Newport County AFC)
According to @wardy123 'Benzema has occurred as a surprise target for Borussia Dortmund' this is a totally false statement. As shown in the French newspaper Le Monde, director Joe Kinnear has lined up a £34.7m bid for the French striker to join the French Revolution at St. James Park. Karim Benzema has said before he'd like to link up with his French compatriot Loic Remy. The chances are slim though as Remy has stated he wants Champions League football next season.

 :ler: :lol: :spytt:
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Tremblem

  • Gjest
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #361 på: 16. Jan. 2014, 12:26 »
Jeg mener vi burde kastet oss inn i kampen om Shane Long. Han sies å være på vei til Hull nå.
Bra spiller som har voldsom fart, og han er en brukbar målscorer. Han er kanskje ikke så ulik Loic Remy i spillestilen, men nå trenger vi nye spillere på topp mens Cisse og Shola bør shippes ut. Shane Long ville vært en god start.

NEI!!! Shane Long har ikke vist noe som helst i WBA som tilsier han er verdt å satse på. 19 mål på 81 kamper. Om han nå forsvinner til Hull, værsågod! :)
« Siste redigering: 16. Jan. 2014, 12:30 av Tremblem »

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #362 på: 16. Jan. 2014, 16:17 »
Han er ikke en spiss som leverer 20 mål pr. sesong, men han har verdifull fart og er en god kontringsspiller. Han scorer helt OK med mål. Han er en bra spiller.

Vi har dessuten to spisser(Shola og Cisse) som tilsammen har scoret 1 mål på 29 kamper denne sesongen, og scoringen var til gjengjeld fra straffemerket! Kan det bli verre..


BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #363 på: 16. Jan. 2014, 18:49 »
insideagent_eur (Newport County AFC)
According to @wardy123 'Benzema has occurred as a surprise target for Borussia Dortmund' this is a totally false statement. As shown in the French newspaper Le Monde, director Joe Kinnear has lined up a £34.7m bid for the French striker to join the French Revolution at St. James Park. Karim Benzema has said before he'd like to link up with his French compatriot Loic Remy. The chances are slim though as Remy has stated he wants Champions League football next season.

 :ler: :lol: :spytt:

Det er greit å finne på noen nyheter for å fylle opp i sportspaltene, men denne var i drøyeste laget

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #364 på: 16. Jan. 2014, 19:46 »
Halvveis inn i vinduet nå, og det har vært særdeles døllt og lite håndfast. Frustrerende saker. Merker at lokalavisene ikke kan ha samme tilgang til kilder etter at Kim Il Arseley sperra de ute. Enten det, eller så skjer det bare ingenting.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #365 på: 16. Jan. 2014, 21:18 »
Tviler på at det skjer noe som helst egentlig.

Eneste som er sikkert er om at vi taper mot West Ham til helgen kommer Pardew til å snakke bla bla bla om spillere inn.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #366 på: 17. Jan. 2014, 07:56 »
Han er ikke en spiss som leverer 20 mål pr. sesong, men han har verdifull fart og er en god kontringsspiller. Han scorer helt OK med mål. Han er en bra spiller.

Vi har dessuten to spisser(Shola og Cisse) som tilsammen har scoret 1 mål på 29 kamper denne sesongen, og scoringen var til gjengjeld fra straffemerket! Kan det bli verre..

Einig. I vertfall treng me ein spiss. Shane Long kunne kanskje vorte det Leon Best var for oss? Eg tykkjer det er slik med dagens lag at enten fungerar det eller so fungerar det ikkje. Det er ingen frå benken som per dags dato kan koma inn å snu kampar for oss. Det er heller ingen per dags dato som kan starta istaden for Remy og skåra dei nødvendige måla for oss. Mot lag som WH og Norwich føler eg at ein spiss som Long kunne ha vore nyttig.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #367 på: 17. Jan. 2014, 10:56 »
http://www.thejournal.co.uk/sport/football/transfer-news/joe-kinnear-mission-bag-luuk-6521148

Ja, han er på tur godeste JK.
Men jeg lurer på hvorfor vi har ventet såååååå lenge med de 2 andre evt. Er det fordi vi bare er på utkikk etter spillere som har kontrakt som går ut eller nærmer seg slutten.
Når man snakker om 2 så store talenter sier det seg selv at vist enn venter for lenge er det noen andre som snapper de opp.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #368 på: 17. Jan. 2014, 13:28 »
Einig. I vertfall treng me ein spiss. Shane Long kunne kanskje vorte det Leon Best var for oss? Eg tykkjer det er slik med dagens lag at enten fungerar det eller so fungerar det ikkje. Det er ingen frå benken som per dags dato kan koma inn å snu kampar for oss.

Absolutt. Med dagens tropp har vi nesten ingen reelle moglegheiter til å overraske motstandaren med lure grep, det vere seg i form av startoppstilling eller bytter i løpet av kampen. Ein kan seie mykje rart om Løvenkrands, Best og Routledge, men å ikkje erstatte spelartypane har ført til ein stall der nesten ingen ting kan overraske ein motstandar. Sjølv League 1-lag har fleire (om ikkje like fine og glitrande) strengar å spele på.

At Pardew ikkje prioriterer vingspel er openbert og for så vidt også greit, men kvifor ikkje i alle fall ha moglegheita til å forsøke det i enkelte kampar? Troppen per. dags dato er like einfaldig som ei bananfluge. Ein kan stille klokka etter både laguttak og bytter - ikkje fordi Pardew naudsynleg (alltid) disponerer dei utvalde feil, men fordi han rett og slett ikkje har rare greiene å alternere det med.

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #369 på: 17. Jan. 2014, 23:06 »
Han er ikke en spiss som leverer 20 mål pr. sesong, men han har verdifull fart og er en god kontringsspiller. Han scorer helt OK med mål. Han er en bra spiller.

Vi har dessuten to spisser(Shola og Cisse) som tilsammen har scoret 1 mål på 29 kamper denne sesongen, og scoringen var til gjengjeld fra straffemerket! Kan det bli verre..

Helt enig. Og i tillegg til bra fart og ok med mål jobber har han veldig hardt når han får spille. Tenker en del på Craig Bellamy når jeg ser Shane Long. Han var heller ingen målscorer å scorte vel aldri 10 mål for Newcastle på en sesong i PL. Men de typene kan være veldig verdifulle. Tror Steve Bruce har gjort et bra kjøp.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Skjæren

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 485
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #370 på: 18. Jan. 2014, 10:40 »
I mange kamper har vi hatt Haidara, Anita, Cisse, Ben Arfa og Mbiwa på benken. Da har vi helt klokkeklare alternativer i Ben Arfa og Anita som lett kan gå inn å gjøre en stor forskjell på en kamp som står og vipper, noe vi har sett ettersom spesielt Anita "alltid" gjør oss bedre, og Ben Arfa veldig ofte er en konstant trussel når han kommer inn, selv om det har hatt relativt lite direkte utslag i form av mål/assist i det siste.
I tillegg har vi en Haidara som kan komme inn å gjøre en god jobb på back, og Mbiwa som er ett alternativ dersom det er ett behov for en mer spillende midtstopper. Cisse er/har vært elendig, men om han bruker riktig er han også ett alternativ som kan brukes for å gjøre en forskjell i løpet av en kamp.

Derfor syntes jeg det blir litt feil å si at vi ikke har alternativer på benken, for benken vi ser bedre ut enn pålenge i mine øyne. Problemet er at når en spiller kommer inn, er det ofte feil spiller som går ut, og/eller byttene kommer for sent. Jeg syntes derfor problemet ligger mer i hvilke disposisjoner som gjøres fra benken enn at det ikke er alternativer.

Edit: jeg håper selvsagt på at vi får inn spillere som gir oss enda flere strenger å spille på, og alle scenarioer ovenfor er ikke like sannsynlige, om noen var i tvil om det. Poenget var at det er absolutt grep som kan tas med de spillerne vi har på benken.
« Siste redigering: 18. Jan. 2014, 10:42 av Skjæren »

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #371 på: 18. Jan. 2014, 10:44 »
Åpenbart tilfelle i forrige kamp når Pardew gjorde en amatørfeil da han tok ut Anita.
Angående den linken du har lagt ut Lars Arild. Dersom utfordrerne for signaturene til Zouma og Ince er henholdsvis Chelski og Monaco er vi jo i en annen vektklasse økonomisk, og har lite å stille opp med i forhold til lønn.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #372 på: 18. Jan. 2014, 10:56 »
Veldig godt innlegg Skjæren! Jeg mener faktisk at vi i år har en bedre benk enn på veldig lenge. Men som sagt, en ekte gammeldags lynrask vingspiller hadde vært snacks. Også en spiss som kan holde mer på ball og som beveger seg mer enn vår kjære Amøbe.

Hva mener folk om en type som Memphis Depay i PSV?


Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #373 på: 18. Jan. 2014, 13:55 »
http://www.actuafoot.fr/a-la-une/mercato-cabella-a-newcastle-united-42315.html

For the player and those around him, there's no doubt, the Montpellier playmaker will leave Montpellier and everyone agrees, it is to join Newcastle.

"Yes we are negotiating for Remy, and yes, he will join Newcastle this winter." his father & agent Hector Cabella said near the city centre this Friday.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #374 på: 18. Jan. 2014, 14:13 »
Hvordan skal vi tolke dette da? At Ben Arfa vil være ytterligere vekke fra plass i førstelaget? Det jeg leser av han, samt det lille jeg har sett av klipp tyder jo på at vi prater om en lignende spillertype.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida