20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2014  (Lest 160793 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #300 på: 12. Jan. 2014, 14:32 »
Men HVOR sier jeg noe som helst om at Newcastle aldri har hentet noen i Januar? :ler:
Nei.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7627
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #301 på: 12. Jan. 2014, 14:34 »
Ja takk til Siem, men Luuk virker laaaangt fra god nok til å klare nivået.

Skjæren

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 485
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #302 på: 12. Jan. 2014, 14:58 »
Men HVOR sier jeg noe som helst om at Newcastle aldri har hentet noen i Januar? :ler:
Med all respekt å melde, det er enkelt å tolke innlegget dithen, selv om det ikke var nødvendigvis det du mente.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #303 på: 12. Jan. 2014, 15:07 »
Sist jeg sjekket var Ashley eier, og med Ashley som eier forventer jeg absolutt ingenting når det kommer til overganger. Når mannen i tillegg er storfornøyd med å havne midt på tabellen, og Newcastle ligger trygt plassert midt på tabellen inntil videre, med hele 10 poeng ned til 10. plassen, så tror jeg ikke han stresser veldig med overganger. At Newcastle handlet en del spiller ei fjor, har ingenting med dette overgangsvinduet og gjøre. Tror dere Newcastle ville handlet alle disse spillerne i Januar i fjor om de lå tygt plassert midt på tabellen? Jeg tviler. En eller to? Joda. Fem? Uh... nei.

For all del, folk må gjerne sitte og forvente nye signeringer hver eneste Januar, siden laget tross alt har handlet i Januar før. Det er greit det, men jeg gjør ikke det.
Nei.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #304 på: 12. Jan. 2014, 18:49 »
Cisse bør me vertfall kvitta oss med til sommaren. Fått nok.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #305 på: 12. Jan. 2014, 18:52 »
Da har vi jo faktisk ikke spisser igjen. Om vi ikke tilbyr Ameobi ny kontrakt da.  Som jo, selv om han faktisk bidrar mer i øvrige faser av spillet, er evneveik fremfor kassa.
Jeg mener at vi må ha inn en spiss i januar. Førstepri.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #306 på: 12. Jan. 2014, 19:23 »
Det er like viktig at vi blir kvitt Cisse og Shola så fort som mulig, som at vi henter nye spisser. Vi kan ikke fortsette å sende to så dårlige spillere ut på banen. Det er bedre å bruke Gouffran eller Ben Arfa på topp eller en ung Adam Campbell. Verre enn det jeg har sett av Cisse og delvis Shola denne sesongen har jeg knapt sett i Newcastle.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

torefl

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 953
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #307 på: 12. Jan. 2014, 19:29 »
http://talksport.com/football/kinnear-warns-newcastle-fans-not-expect-any-january-signings-14011275247

Taktisk spill? Eller bare den harde sannhet?

Jeg forventer heller ingen signeringer og det grenser til skandale når man ser hva vi har av spisser. Tror ikke jeg kan komme på et eneste lag som har dårligere spissalternativer. Det stopper på Remy hos oss,

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #308 på: 12. Jan. 2014, 19:54 »
Gouffran er en habil spiss mener jeg, men vi er uansett for tynt besatt ja.
Cisse er helt krise om dagen, og jeg er redd vi aldri får se noe lignende som det han leverte første halvår for oss. Til det har den nedadgående kurven vært for bratt for lenge nå. Men bør ha andre spisser inn før vi lar han gå. Ameobi er jeg jo som kjent overmoden for å bli kvitt. Har ikke noe å gjøre i en klubb som skal være på øvre halvdel av PL.

Men - da må der jo også være vilje fra Ashley og co til å kjøpe nye spisser. Det er jo ingen plasser på banen som er så kostbare som spissplass dersom vi ønsker kvalitet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #309 på: 12. Jan. 2014, 19:57 »
http://talksport.com/football/kinnear-warns-newcastle-fans-not-expect-any-january-signings-14011275247

Taktisk spill? Eller bare den harde sannhet?

Jeg forventer heller ingen signeringer og det grenser til skandale når man ser hva vi har av spisser. Tror ikke jeg kan komme på et eneste lag som har dårligere spissalternativer. Det stopper på Remy hos oss,

Passende ord fra en udugelig idiot.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #310 på: 12. Jan. 2014, 20:01 »
Cisse bør me vertfall kvitta oss med til sommaren. Fått nok.

Hvorfor vente helt til sommeren? Cisse har vært så skandaløst dårlig altfor lenge nå. Den innsatsen han legger ned og den viljen han viser er omtrent det samme som å si at han gir blanke f...!

Nå som Jonas mest sannsynlig er på vei ut av klubben burde spillere som Cisse, Ameobi, Obertan og Marveaux også funnet seg noe nytt. Dette er 5 spillere som garantert er i øverste sjiktet på klubbens lønnstabell og som i mine øyne ikke er gode nok. Ønsker meg noen nye spillere på lønningslisten istedenfor de 5 jeg nevnte her. Trenger spisser og vinger inn, av god kvalitet.

KarlRudolf

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 225
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #311 på: 12. Jan. 2014, 20:09 »
Det bør vere ein eller annan desperat klubb som cashar ut Cisse no i januar, sel vi han i juli kjem vi til å få so latterlig lite for han at Joke vel å takke høffeleg nei.....

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #313 på: 12. Jan. 2014, 23:07 »
Skriver jo at det er The Daily Mail som er kilden da :)
Og de er vel ikke blant de beste kildene, selv om de treffer iblant.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #314 på: 12. Jan. 2014, 23:55 »
Haha, så ikke det. Ok, da moderer jeg meg til å si at de er troverdig på det som skjer i den arabiske verden:)