Newcastle United > Toon Army Norway (TAN)

MagZine 01 - 2009/10

<< < (2/7) > >>

Nordin:

--- Sitat fra: Kristoffer pć 06. Aug. 2009, 23:31 ---Hehe. Joakims blinkskudd, lo godt av den! Fantastisk bra ut fra det jeg har lest til nĂ„! :D

--- Slutt sitat ---

Hehe ja, mÄtte ha med den. Husker jeg lagret sitatet og ventet bare pÄ en passende mulighet til Ä dra det frem igjen :)

Bad Religion:
Hyggeleg Ă„ vere den fĂžrste spelerprofilen i Toon Army Norways medlemsblad nokon sinne. SjĂžlv om det kom brĂ„tt pĂ„, sĂ„ fekk eg skreve noko habilt og tatt eit bilete fĂžr deadline. Eit stykke trĂžtt fyr kan ein seie.  ;D

Ellers sÄ var bladet meget bra, likte spesielt at eg no har fÄtt litt djupare innsikt i lagene i Championship, ein liga eg aldri har fÞlgt spesielt godt med pÄ!

Kristian T:
Synes dette var veldig bra! likte spesiellt godt artikkelen om hvordan det er Ă„ bo i Newcastle.

Milford:
Meget bra, godt stykke arbeid pÄ sÄ kort tid. Skal lese ordentlig gjennom i matpausen i dag.

Cutthroat:
Mykje god lesing. Stussa litt over at Blackburn stod oppfÞrt som vinnar av PL i tilbakeblikket pÄ 4 - 3-kampen mot Manchester United, scora dÄrleg pÄ quizzen, men mange fleire pluss enn minus ved MagZine :)

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

[*] Forrige side

Skift til full visning