20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Leicester City 21/11 kl. 16:00  (Lest 20977 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Newcastle United - Leicester City 21/11 kl. 16:00
« på: 19. Nov. 2015, 11:21 »
Ny kamp, denne gangen mot det store overraskelseslaget denne sesongen. Vardy er visstnok meget usikker, men jeg regner med at han blir klar...

Kunne tenkt meg dette laget:

                       Elliot

Janmaat - Mbemba - Colo - Mbabu

                      Tiote

       Sissoko            Wijnaldum

Thauvin                              Perez

                    Mitrovic

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3026
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Leicester City 21/11 kl. 16:00
« Svar #1 på: 19. Nov. 2015, 18:11 »
Ny kamp, denne gangen mot det store overraskelseslaget denne sesongen. Vardy er visstnok meget usikker, men jeg regner med at han blir klar...

Kunne tenkt meg dette laget:

                       Elliot

Janmaat - Mbemba - Colo - Mbabu

                      Tiote

       Sissoko            Wijnaldum

Thauvin                              Perez

                    Mitrovic

+1
No fate but what you make

akselho

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 476
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Leicester City 21/11 kl. 16:00
« Svar #2 på: 20. Nov. 2015, 11:03 »
Tar meg den frihet å lage en slags trådstart, selv om det er i praksis ikke er det :P

På de siste fem møtene, som også er de eneste fem møtene de siste ti årene, står Newcastle med to seire, én endte uavgjort og Leicester har vunnet de to siste. En av disse var den begredelige cupkampen i januar og den siste den enda mer bedrøvelige kampen i mai hvor Leicester smadret Newcastle 3-0. Takk Carver!

De to målene Newcastle scoret på disse fem oppgjørene ble gjort av Guthrie og Obertan. Da er det mer gledelig å tenke tilbake til de gode 90-årene. . Videoen er en påminnelse om hvor fantastisk Shearer var, og hvor lenge Heskey har vært med i gamet :)

Leicester har overtaket på Newcastle og må ses på som favoritter. Vardy har slitt med skade, men om han kommer seg helskinnet gjennom treningen i dag forventes han å starte. Forventet lagoppstilling:
Schmeichel - Simpson, Morgan, Huth, Fuchs - Albrighton, Kanté, Drinkwater, Schlupp - Mahrez - Vardy.

Det er også mulig Schlupp spiller venstreback eller benkes, og da går Mahrez på høyre og Albrighton på venstre. Inn kommer da mest sannsynlig Okazaki, men også Ulloa har startet kamper.

Newcastle forventes å starte som i forrige kamp, men jeg håper å se Thauvin fra start og et lignende lag som Daniel postet.

Selv om de siste oppgjørene lyder 0-3, 0-1, 1-0, 0-0 og 1-0, tror jeg begge lag scorer i denne. Jeg tror vi kan få med oss en uavgjort. Og måten jeg skriver det på sier vel det meste om tingenes tilstand. 2-2.
Black and white since 1996

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Leicester City 21/11 kl. 16:00
« Svar #3 på: 20. Nov. 2015, 11:12 »
Og det er så ekstremt provoserende at vi ikke kan kalle oss for favoritter på hjemmebane mot Leicester. Bare for å ha det sagt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Leicester City 21/11 kl. 16:00
« Svar #4 på: 21. Nov. 2015, 14:46 »
Ny kamp, denne gangen mot det store overraskelseslaget denne sesongen. Vardy er visstnok meget usikker, men jeg regner med at han blir klar...

Kunne tenkt meg dette laget:

                       Elliot

Janmaat - Mbemba - Colo - Mbabu

                      Tiote

       Sissoko            Wijnaldum

Thauvin                              Perez

                    Mitrovic

Enig med dette laget, usikker på om MC gjer noko endringer. Skulle gjerne sett at Sissoko fekk ein liten pause da eg synes han har vore svak dei siste kampene. Slapp holdning og jukser voldsomt defensivt. Tiote synes eg er på gang, og har eit mykje høgare toppnivå enn både Anita og Colback. Tipper vi starter med Dummet bak der, sjølv om eg har veldig lyst til å sjå meir av Mbabu.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Leicester City 21/11 kl. 16:00
« Svar #5 på: 21. Nov. 2015, 15:02 »
Elliot, Janmaat, Mbemba, Coloccini, Dummett, Sissoko, Tiote, Anita, Wijnaldum, Perez, Mitrovic
Nei.

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Leicester City 21/11 kl. 16:00
« Svar #6 på: 21. Nov. 2015, 15:04 »
Fantasiløs midtbane ass...

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Leicester City 21/11 kl. 16:00
« Svar #7 på: 21. Nov. 2015, 15:07 »
Samme lag for tredje kamp på rad. Ser at MC vil ha kontinuitet men når folka ikkje leverer så trenger dei gjerne ein dytt i ræva i form av å bli benket. Kjipt for dei på benken som ser at ting ikkje fungerer, men fortsatt så blir dei værende på benken. Vardy fra start, har han som capt. på fantasy, så får vi sjå korleis det går :P
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

torefl

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 953
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Leicester City 21/11 kl. 16:00
« Svar #8 på: 21. Nov. 2015, 15:13 »
Satan!!! Jeg er så lei den midtbanen. Hva må til for at Thauvin skal få mer enn 5 min. De Jong og Thauvin kan like gjerne bli solgt. Aarons burde komme seg vekk skal han bli noe. Takk McClaren!

torefl

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 953
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Leicester City 21/11 kl. 16:00
« Svar #9 på: 21. Nov. 2015, 15:18 »
Ingen endringer etter at vi blir rævpult av Bournemouth. McClaren for president! Fine signaler å sende ut. Spill ditt verste og du starter neste uansett. Mannen fremstår jo som Pardew i forkledning.

viuldriftking

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 63
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Leicester City 21/11 kl. 16:00
« Svar #10 på: 21. Nov. 2015, 15:32 »
Noen som har en bra link til kampen?


Snusflekk

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 426
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Leicester City 21/11 kl. 16:00
« Svar #12 på: 21. Nov. 2015, 15:54 »
Den linken virket skummel
Ja heia gutta!

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Leicester City 21/11 kl. 16:00
« Svar #13 på: 21. Nov. 2015, 15:54 »
Tragisk lagoppstilling. Null kreativitet på midten.

nufc88

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 643
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Leicester City 21/11 kl. 16:00
« Svar #14 på: 21. Nov. 2015, 15:55 »
http://stream4.freehdsport.com/17.html dårlig, men finner ikke bedre :(