20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Aston Villa - Newcastle Laurdag 24.09.16 (18.30 der du ser fotball)  (Lest 9493 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bbrandseth

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 323
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
Kampdag og INGEN TRÅD? Me får sjå korleis mi lykke som trådstartar ligg an. Kampen går på TV (på både O'Reillys og Bohemen for dykk i Oslo).

Hjå Newcastle er Anita (suspensjon), Elliot (Kne), Aarons (Tå) og Jesus (Legg) ute. Kjem rett frå eit 2-0 tap, og ein 2-0 seier mot same lag etter oppturen mot Wolves.

Villa kjem frå si side frå 3 strake uavgjortresultat mot Forest, Brentford og Ipswich. Gestede (Hase), Baker (Hofte) og McCormack (Kne) er ute før dagens oppgjer. Grealish er vel også mest sannsynleg ute etter forrige helgs hurramegrundt.

Eit par gøyale fakta:
- Newcastle har ikkje tapt mot Villa i ligaen på dei 10 siste kampane
- Ayew har mest skudd på mål i ligaen (21), men har endå ikkje scora
- Ingen i Championship har hatt fleire forskjellige navn på scoringslista enn Newcastle denne sesongen

Håper (og trur) på fylgjande:

                          Sels

Yedlin    Lascelles    Mbemba  Dummett

             Shelvey       Hayden

Ritchie             Diame        Perez

                        Gayle

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Dette blir jevnt, tror jeg. På tross av Villas svake plassering anser jeg det som en av de tøffere kampene denne sesongen. Ikke feil at både McCormack og Gestede er ute.
Tror Gouffran starter fremfor Perez, ellers tror jeg du treffer ganske bra. Men veit aldri helt med Rafa :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8664
    • Vis profil
Kjekt med TV-kamp igjen. Føles som en evighet siden sist. Gouffran må starte. Ser mer og mer ut som den spilleren som kom til Newcastle i 12-13 sesongen. Ingen kjempestor spiller, men en hardtarbeidende type som jobber godt både bakover og fremover på banen, og har noen mål i seg. Hjelper at en spiss/offensiv ving får lov til å være offensiv.
Nei.

bbrandseth

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 323
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
Gløymte Gouffran, tar sjølvkritikk. Han må selvfølgelig starte

Jon87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 585
    • Vis profil
Der røk mackems 2-3 tre min på overtid og etter å ha ledet 2-0. Kan bli en bra kveld det her!  8)

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sels, Yedlin, Lascelles, Clark, Dummett, Shelvey, Hayden, Ritchie,  Diame, Gouff og Gayle


Benk: Darlow, Mitro, Perez, Tiote, Hanley, Lazaar og Atsu


Tiote tilbake i troppen. Ellers er eg fornøgd med laget, og benken er nok ein av dei sterkaste benkene i ch.ships historie :P
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

torefl

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 953
    • Vis profil
Legg gjerne ut en stream dersom det er noen som kommer over no bra!

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
er det noe kodi opplegg til denne?


boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8664
    • Vis profil
Jeg hater korte cornere.
Nei.

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Gouffran hadde satt den brassen:)
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Bra muligheter nå.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8664
    • Vis profil
Pent av Shelvey. Burde nok vært utvist IMO.
Nei.

nufc88

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 643
    • Vis profil
YEDLIN !!!!!!!!!! herlig

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8664
    • Vis profil
God ball inn. Herlig!
Nei.