20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervindu januar 2022  (Lest 46228 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7611
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #270 på: 13. Jan. 2022, 15:23 »
Wood er klar. Og slik jeg er skjønt det innafor tidsramme til å bli meldt inn inn i troppen til kampen mot Elton John.

Autokorrekt eller en referanse jeg ikke forstår her? ;D

Nat Phillips er naturvligvis ikke godt nok for Liverpool men dersom han kan prestere slik som han gjorde i fjorårssesongen så er jeg positiv!

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7611
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #271 på: 13. Jan. 2022, 15:28 »
Da kan det hende jeg leste feil dag, men korrekt tidspunkt i det minste. Høres forsåvidt mer riktig ut med dagen før med tanke på skader og slikt som gjerne avventes til siste liten.

Ellers - det er jo også et element i denne saken hvor Burnley faktisk svekkes og kanskje moralen til en stor nedrykksrival får et skudd for baugen. Så er det en gang slik at dersom vi skulle rykke ned er jo Wood en kjekk mann å ha på det nivået også. Vil jo også kunne fungere som back-up og alternativ til andre spisser kommende sesonger dersom vi spiller i PL også. Syns derfor ikke det kun kan kalles en nødløsning - her er et element av langsiktighet enten det blir nedrykk eller ei.

Ja, personlig så mente jeg med nødløsning bare at det sikrer oss en spiss dersom vi ikke får inn noen andre (at eierne kanskje ser det slik dersom de fortsatt leter etter spiss). Men jeg er jo helt enig, tror heller ikke Wood blir noe bruk og kast for oss. Wood virker som en spillertype som kan holde oppe nivå til han er 34-35.
« Siste redigering: 13. Jan. 2022, 15:30 av Eriksen »

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #272 på: 13. Jan. 2022, 15:29 »
Wood er klar. Og slik jeg er skjønt det innafor tidsramme til å bli meldt inn inn i troppen til kampen mot Elton John.

Autokorrekt eller en referanse jeg ikke forstår her? ;D

Nat Phillips er naturvligvis ikke godt nok for Liverpool men dersom han kan prestere slik som han gjorde i fjorårssesongen så er jeg positiv!

Elton John er Watford-fan, vært styreleder og var vel medeier en gang i tiden :)
No fate but what you make

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #273 på: 13. Jan. 2022, 16:09 »
Nat Phillips har ikke imponert meg stort de gangene han har fått sjansen. Virker ekstremt temposvak.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #274 på: 13. Jan. 2022, 18:22 »
Er usikker på om denne Carlos er verdt å kaste så mye penger etter. Phillips håper jeg vi holder oss langt unna. Temposvak, klønete, dårlig med ball. Har nok av slike fra før. Trenger noen som virkelig tar nivået opp noen hakk.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #275 på: 13. Jan. 2022, 19:30 »
Geordie tok referansen, Eriksen. Elton John er nesten for Watford det Halvdan Sivertsen er for Bodø/Glimt ;)

Ellers var det ikke mest ment til deg dette angående nødløsning, men ellers helt enig med deg :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #276 på: 14. Jan. 2022, 14:42 »
Ser at Lille hinter frempå at de nå ønsker nærmere £45.9m for Botman, for å sleppe han i dette vinduet. Håper vi legger inn et siste bud her, og at vi ikke kryper lenger og lenger ned på ønskelisten istedenfor. Ja, vi må betale £10-15 mer enn det vi så for oss, men slik er det i januar. Tror heller ikke prisen for Botman vil synke ila fremtiden..

Botman/Badiashile, Kamara/Haidara e.l og en angriper inn før 1.februar bør være mulig å få til. Er ganske kritisk også, mtp å berge plassen!


Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #277 på: 15. Jan. 2022, 15:57 »
Ser at Lille hinter frempå at de nå ønsker nærmere £45.9m for Botman, for å sleppe han i dette vinduet. Håper vi legger inn et siste bud her, og at vi ikke kryper lenger og lenger ned på ønskelisten istedenfor. Ja, vi må betale £10-15 mer enn det vi så for oss, men slik er det i januar. Tror heller ikke prisen for Botman vil synke ila fremtiden..

Botman/Badiashile, Kamara/Haidara e.l og en angriper inn før 1.februar bør være mulig å få til. Er ganske kritisk også, mtp å berge plassen!

Jeg er forsåvidt enig, men er mer lysten på carlos, om de 15 ekstra er for å berge plassen. Tar rutinen  hans de neste 6 månedene, selv om botman er bedre på sikt, så kan han heller komme til sommeren. Men jeg tar hvem som helst av de, skal ikke være kresen :b

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7611
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #278 på: 15. Jan. 2022, 20:21 »
Kjenner jeg blir litt bitter av å se Digne storspille, mens Coutinho kommer inn og scorer mot Man Utd i dag.

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #279 på: 15. Jan. 2022, 20:50 »
Kjenner jeg blir litt bitter av å se Digne storspille, mens Coutinho kommer inn og scorer mot Man Utd i dag.

Aston villa er overgangsvinduets vinnere til nå, 2-1 over oss..

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #280 på: 17. Jan. 2022, 12:50 »
Ryktes at Brentford ønsker å hente Eriksen. Bør vi ikke kjenne vår besøkelsestid her?

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #281 på: 17. Jan. 2022, 15:09 »
Ryktes at Brentford ønsker å hente Eriksen. Bør vi ikke kjenne vår besøkelsestid her?

En Eriksen i form hadde vært noe, men stor risiko knytta til å hente han vel? Kommer til å ta tid før han er i matchform vil jeg tro, om han noen gang kommer tilbake 100%?
No fate but what you make

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #282 på: 17. Jan. 2022, 15:26 »
Jeg tror Brentford er ett fint valg av Eriksen, kjente fjes, trygghet og RO. Vi kan tilby kaos, stress og usikkerhet. For Eriksens helse, så bør han holde seg unna Newcastle.
Ja vi hadde trengt han, men Eriksen trenger ikke oss.

Men ser vi er linka til en håndfull spillere i dag, som er vanlig en blåmandag nå, Navas, Zapata og som vanlig Diego Carlos. Siste på Carlos er at det nærmer seg.....skal en tro ryktene...

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #283 på: 17. Jan. 2022, 16:35 »
Carlos synes jeg er meget spennende. Alle fysiske forutsetninger for å bli nøyaktig den stopperen vi har manglet.

Alltid vanskelig å spå hvordan midtstoppere takler en overgang til PL fra Spania (husker jo Colo sin første sesong), men lov å være optimistisk her. Schar og Carlos er et godt stopperpar på papiret ihvertfall!

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7611
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #284 på: 17. Jan. 2022, 17:21 »
Så får vi se da om det blir Lascelles eller Schär som viker.. Lascelles ser ut til å være godt likt av både Bruce og Howe..