20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Aston Villa vs Newcastle 7. mai kl 16.00  (Lest 19880 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Aston Villa vs Newcastle 7. mai kl 16.00
« på: 03. Mai 2016, 20:41 »
Nok en kamp Newcastle MÅ vinne. Og gjør vi det har vi ett bein i pl neste sesong.

Syns vi bør stille uforandret:

------------------Darlow------------------
Anita------Las------Mbemba---Dummett
--------------------------------------------
-------------Tiote-----Colback------------
--------------------------------------------
Townsend---------Sissoko----------Gini
--------------------------------------------
-------------------Cisse--------------------

Så får vi kjøre våre vante bytter: perez,mitrovic og shelvey inn utover i 2.omgang.
tar denne 3-1 :)

Kjør diskusjon!

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Aston Villa vs Newcastle 7. mai kl 16.00
« Svar #1 på: 03. Mai 2016, 21:29 »
På tide med Mitro fra start, ellers enig.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Aston Villa vs Newcastle 7. mai kl 16.00
« Svar #2 på: 03. Mai 2016, 21:48 »
Syns ikke Cisse er noe, vil heller ha Mitro der.

Ellers bare håpe gutta er skikkelig på fra kampstart og går rett i strupen på Villa. Da tror jeg Villa-gutta fort detter av lasset, får vi et tidlig mål i tillegg kan det bli riktig så morro. Fått en knuseseier her hadde gjort godt for både selvtillit og målforskjell, samt satt en støkk i Norwich og the dirty monkey mackems....

Hjelper vel heller ikke på lagmoralen i Villa at Villa-fansen planlegger en protest mot eieren: http://www.birminghammail.co.uk/sport/football/football-news/aston-villa-fans-planning-march-11271749
« Siste redigering: 03. Mai 2016, 21:52 av Geordie »
No fate but what you make

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Aston Villa vs Newcastle 7. mai kl 16.00
« Svar #3 på: 04. Mai 2016, 07:51 »
Ut med Gini og Cisse, inn med Perez/Aarons og Mitro.

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Sv: Aston Villa vs Newcastle 7. mai kl 16.00
« Svar #4 på: 04. Mai 2016, 10:07 »
Vi er helt klart avhengige av seier i denne kampen.
Alt annet enn det er jeg rimelig sikker på sender oss til Championship.
Villa har vært tragiske denne sesongen, men vi klarte jo kunststykket å rote bort to poeng hjemme mot dette laget. Det er to poeng jeg mer enn gjerne skulle sett vi hadde slik tabellen ser ut nå.
Alltid jevne kamper mellom oss og Villa. Siste ti har enten gitt uavgjort (4), 1-0 til et av lagene (3) eller 2-1 tilet av lagene (3). Nå må vi gi alt og tre poeng bør være mulig mot et lag som har gitt opp for lenge siden.
Kan jo legge til at 0-1 mot Villa i siste serierunde 2008/09 var det som til sikret nedrykket vårt da.

Denne runden tar Sunderland i mot Chelsea, et lag som ikke har vært all verden å skryte av denne sesongen. Chelsea tok flere poeng på hjemmebane alene forrige sesong enn hva totalen viser i år. Så at de har skuffet er det liten tvil om. Havnet under 0-2 til pause mot Tottenham som måtte vinne for å ha håp om ligatittelen. Det endte 2-2, noe som viser at Chelsea fortsatt kan. De blir favoritter mot Sunderland, men jeg frykter at det fort kan bli poeng til Sunderland, for Chelsea kan fort gå på en skikkelig smell som å vinne denne.
Hjemme har Sunderland en 8-4-11 statistikk mot Chelsea og 34-33 i målforskjell. Skal dog sies at de siste 12 kampene på Stadium of light ikke har endt med hjemmeseier.

Norwich tar i mot Manchester U. Man U. kjemper fortsatt om en fjerdeplass, og har alt å spille for i denne kampen. Ikke vært mange møtene mellom disse siste 10 årene, men hjemme har det blitt to Norwich seire og to tap. Så her kan fort Norwich rappe med seg poeng, selv om de ikke er i sin beste form akkurat nå.

Da gjenstår Newcastle-Tottenham hvor vi har tapt de to siste hjemme med 1-3 og 0-4. Historisk overtak for Tottenham, men sikrer de seg andreplassen til helgen, kan det kanskje vært lov å håpe at de feirer sølvet såpass at de ikke vinner denne.

Sunderland tar i mot Everton som de har slitt med de siste sesongene, og avslutter borte mot Watford som de ikke har møtt så mange gangene, men som så langt har vært jevne kamper. Verken Everton eller Watford har så mye å spille for, så 4-6 poeng for Sunderland her er nok dessverre mulig.

Norwich møter de samme lagene som Sunderland i sine to siste. Har et overtak hjemme mot Watford og slitt fælt mot Everton på Goodison. Kan som Sunderland ta 4-6 poeng i de to kampene her, men er mer usikre enn Sunderland.

Havner Norwich fem poeng bak Newcastle etter helgens kamp tror jeg nok det er kroken på døra for dem.
Sunderland kan nøye seg med en uavgjort mer enn Newcastle. Vinner Newcastle på lørdag er de avhengig av å ikke tape mot Chelsea, men selv med tap der kan de nok vinne begge sine siste.

Så kan jeg avslutte med at det siden 2000/01 sesongen ikke er et eneste av nedrykkslagene som har vunnet sine to siste kamper.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Aston Villa vs Newcastle 7. mai kl 16.00
« Svar #5 på: 04. Mai 2016, 23:22 »
Vi må vinne de 2 siste, og håpe på det beste. Kutt ut alt annet surr....
No fate but what you make

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Aston Villa vs Newcastle 7. mai kl 16.00
« Svar #6 på: 05. Mai 2016, 11:42 »
Vi må vinne de 2 siste, og håpe på det beste. Kutt ut alt annet surr....

Amen do that brotha`!!

Redd me går på ein skrell her. Er jo bortekamp!

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Aston Villa vs Newcastle 7. mai kl 16.00
« Svar #7 på: 05. Mai 2016, 12:03 »
Redd jeg jinxer det nå, men lettere bortekamper finner du ikke!
Villa har 2-4-12 hjemme, med 14-35 i målforskjell! Veit vi har bortekomplekser og alt det, men vinner vi ikke denne er det like greit å rykke ned! Ikke kun fordi det er Villa, men fordi det er en kamp vi MÅ vinne, og da skal man slå lag som Villa. Hjemme og borte!
Mer skeptisk til den siste kampen, men det kan diskuteres neste uke, hvis det er noe å diskutere!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
  • Love it!
    • Vis profil
No fate but what you make

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Aston Villa vs Newcastle 7. mai kl 16.00
« Svar #9 på: 05. Mai 2016, 15:23 »
Vi må vinne de 2 siste, og håpe på det beste. Kutt ut alt annet surr....

Nope :) Vinner vi mot villa er det avgjort før siste runde spår jeg :)

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Aston Villa vs Newcastle 7. mai kl 16.00
« Svar #10 på: 05. Mai 2016, 15:29 »
Har vanskelig for å tro at både Sunderland og Norwich skal tape begge sine to neste kamper.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7613
    • Vis profil
Sv: Aston Villa vs Newcastle 7. mai kl 16.00
« Svar #11 på: 05. Mai 2016, 15:33 »
Vi må vinne de 2 siste, og håpe på det beste. Kutt ut alt annet surr....

Nope :) Vinner vi mot villa er det avgjort før siste runde spår jeg :)

Greit nok at du alltid skal være superpositiv, men det er lov å være litt realistisk noen ganger også.

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Sv: Aston Villa vs Newcastle 7. mai kl 16.00
« Svar #12 på: 05. Mai 2016, 17:11 »
Vi må vinne de 2 siste, og håpe på det beste. Kutt ut alt annet surr....

Nope :) Vinner vi mot villa er det avgjort før siste runde spår jeg :)

Ikke hvis vi taper mot Tottenham og Sunderland tar fire poeng mot Everton og Watford. Ta tar de oss igjen med mindre vi henter inn en del mål til helgen.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Aston Villa vs Newcastle 7. mai kl 16.00
« Svar #13 på: 05. Mai 2016, 22:08 »
Surt at Sunderland skulle få det jævla poenget mot Stoke på overtid. Tror nok Sunderland klarer å skrape til seg minimum 4 poeng på de 3 kampene de har igjen og siden de også har oss på målforskjellen så må nok Newcastle ta 4 poeng til.

Helt klart bingo dette. I desember var jeg så og si likegyldig til et nedrykk ettersom Newcastle var helt grusomme og det var ingen tegn til bedring. Nå har jeg virkelig lyst til å se at Benitez blir her og får tid til å bygge et lag, men da må nok vi holde oss i PL.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Aston Villa vs Newcastle 7. mai kl 16.00
« Svar #14 på: 06. Mai 2016, 10:05 »
Så forbanna urealistisk er det vel ikke at både Sunderland og Norwich bare får 3 poeng på sine siste 3 kamper.
Jeg tror om vi slår villa klarer vi oss.

sunderland møter Chelsea,everton og Watford. Normalt er det bare Watford de skal ha mulighet å slå her. lukter 2 poeng. u Everton og u Watford

norwith møter United, Everton og Watford. syns det lukter 0 poeng her.

vi møtler villa,spurs, vi skal slå villa, og bruker ha brukbar kontroll på spurs, spurs har heller ikke noe spille for, kampen går på st. james og det er Newcastles siste hjemmekamp. lukter minst 4poeng. tenker egentlig at vi har bedre sjanse slå spurs enn villa.