20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: fantasy football i mer spennende versjon  (Lest 2812 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

mr. fresh

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 120
    • Vis profil
fantasy football i mer spennende versjon
« på: 30. April 2014, 09:33 »
her er reglene:
de som  har spilt fantasy football eller fantasy soccer(husker ikke hva det het), vet man får poeng for hvert mål spissene og midtbanespillerne scorer, mens forsvarspillerne og keeperne for at laget holder nullen,,, det som er, er at feks en spiller som tiote kan ha sin livs kamp men få nulll poeng. så jeg vil basere en konkurranse basert på den offisielle spillerbørsen. så her gjelder det å fange de som spiller best.  det blir vanskelig å sette pris på alle spillerne, så alle er gratis... og man kan ha maks 3 fra hvert lag. man kan ha 1 keeperinnbytter, som går inn hvis keeepern er skada/suspendert, og 3 innbyttere der man velger i rekkefølge fra 1 til 3, hvem som går først inn, hvis en på førsteelveren ikke spiiller... dette forutsetter at det ikke er fullt på plassen hans. feks man kan ikke ha mer enn 5 i forsvar, 5 i midtbane, 3 i angrep,, hvis ikke går det til innbytter nr 2, og deretter 3,,,, man kan ikke ha mindre enn 3 i forsvar, ikke mindre enn 3 på midtbaen, og ikke mindre enn en i angrep,, spillerne blir regna som samme posisjon på den ekte fantasy, så det ikke blir noen diskusjon rundt dette, man kan ha en kapten som får dobbelt så mye poeng, og en visekapten, hvis kapteinen ikke skulle spille,,, men trenger kun sette opp laget en gang(altså ikke før hver runde), og kan endre det så mye man vil hver runde,,, man fyller opp 11ern sin, benken sin, men 1.2.3 på utespillerinnbytterne, og skriver hvem som er visekapten og kaptein,, etter hver runde kan vi regne ut lagscoren, eller regne den ut når vi vil, og kåre en vinner i sesongslutten og prøve få til noe lignende neste sesong. jeg kan begynne med mitt lag...

lagene må leveres inn før runden starter og kan ikke endre før neste runde: hvis man deimot vil ha nytt lag neste runde kan man skrive et nytt innlegg med nytt lag,,, ikke redigere det gamle så man kan ha jukset,,,,
« Siste redigering: 30. April 2014, 09:45 av mr. fresh »

mr. fresh

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 120
    • Vis profil
Sv: fantasy football i mer spennende versjon
« Svar #1 på: 30. April 2014, 09:43 »
krul
ivanovic terry cahill baines
sterling gerrard yaya toure david silva
suarez rooney

innbyttere:
keeper: hugo lloris
innbyter 1: barkley
innbytter 2: mata
innbyttter 3: kompany

kaptein: gerrard
visekaptein: yaya toure

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: fantasy football i mer spennende versjon
« Svar #2 på: 30. April 2014, 09:57 »
Så en veldig tungvin måte å spille Fantasy Premier League på der altså. Spennende versjon?
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: fantasy football i mer spennende versjon
« Svar #3 på: 30. April 2014, 17:24 »
Så en veldig tungvin måte å spille Fantasy Premier League på der altså. Spennende versjon?
Tror bare det er tungvint forklart. Reglene er vel akkurat som vanlig Fantasy bortsett fra at man for poeng basert på spillerbørs i stedet for scoringer osv? Hvor finner man den offisielle spillerbørsen?

mr. fresh

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 120
    • Vis profil
Sv: fantasy football i mer spennende versjon
« Svar #4 på: 01. Mai 2014, 00:37 »
ja hvis du har 50 000 til noen som kan lage en fantasy football med spillerbørs så,,,, tungvindt? mulig,,, men reglene er hvertfall klare og ser ikke hvordan jeg skulle forklart et enklere uten å få tusener av spørsmål og missforståelser... ja er en fantasy med spillerbørser,,, en spiller som tiote hadde vært elendig på den orginale fantasy, men her gjelder det å plukke de som faktisk spiller best, noe jeg syns er mye mer relevant,,,,  om du syns det er tungvindt å skrive opp 11 navn, 4 innbyttere og 2 kapteiner, som du ikke en gang trenger å skrive på nytt, med mindre du skal endre noe etter runden,, syns det virka veldig lettvint jeg,,, og et alternativ har jegt aldri hørt om... om jeg skulle gjort dette profesjonelt hadde noen månedslønner gått på å betale noen av de bedre til å lage slike ting,,,, så de som syns dette er spennende får være med, og det håper jeg flest mulig gjør,,, og håper dere forstår at det ikke er så mye enklere måte å gjøre det på... mvh
« Siste redigering: 01. Mai 2014, 00:44 av mr. fresh »

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: fantasy football i mer spennende versjon
« Svar #5 på: 01. Mai 2014, 09:25 »
Var vel som ble sagt her litt rotete skrevet. Uten avsnitt, og med punktum og komma overalt er det ikke lett å få essensen i det.
Skjønte det da Pontare skrev det.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

mr. fresh

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 120
    • Vis profil
Sv: fantasy football i mer spennende versjon
« Svar #6 på: 02. Mai 2014, 16:53 »
Greit,,,, skriv det mer ryddig, hvis dere er interessert i en slik konuranse.